7-10 Mijn eerste gesmeden oorbellen met pioentje

Alle overige creaties die niets met kralen te maken hebben maar die je wel graag wil laten zien kan je hier posten.
Forumregels
1) Show hier alleen zelfgemaakte creaties die niets met kralen te maken hebben. Heb je ook een zelfgemaakte kralencreatie? Ga dan naar subforum Show je eigen kralencreaties.
2) Upload je foto's NIET via Kralen.com maar via een eigen website of gratis site zoals http://www.mijnalbum.nl" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.imageshack.com" onclick="window.open(this.href);return false;
3) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
4) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Suzanne1804
Bead Fan
Re: 7-10 Mijn eerste gesmeden oorbellen met pioentje

Bericht door Suzanne1804 » wo 07 okt 2009 18:21

Wauw zeg, helemaal mooi!! :(L)

De Sierkip
Bead Chatter

Bericht door De Sierkip » wo 07 okt 2009 18:43

:shock: Ohh, prachtig!!! :(L) :(L) :(L) Heel erg goed gelukt en zo netjes en zo gelijk!!! Super!!

sanegdokter
Moderator
Contacteer:

Bericht door sanegdokter » wo 07 okt 2009 19:46

De Sierkip schreef::shock: Ohh, prachtig!!! :(L) :(L) :(L) Heel erg goed gelukt en zo netjes en zo gelijk!!! Super!!
Wat grappig dat je dat zegt want ik ben me toch aan het stoeien geweest met die wire! :twisted: :lol: , die oorbellen waren een makkie maar die wire...... :? ik wou dat het een beetje nonchalant eruit zou zien maar ik ben zoooooo verschrikkelijk symmetrisch ingesteld! :roll: En met wire krijg je het gewoon nooit gelijk... :twisted: :lol:
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

kralenliesje
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door kralenliesje » wo 07 okt 2009 19:52

Ze zijn prachtig, Sandra! Heel mooi en knap gemaakt! :applaus: :applaus:

Dorret
Bead Dreamer

Bericht door Dorret » do 08 okt 2009 14:59

Prachtig die zilveren oorbellen :(L) als je in dit tempo doorgaat ga je een gouden toekomst tegemoed :banaan:
Groetjes Dorret

bebiezjoe
Bead Fan

Bericht door bebiezjoe » do 08 okt 2009 15:15

Chique hoor en prachtig gemaakt. :applaus:

Bebiezjoe
Bea

MB
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door MB » do 08 okt 2009 17:06

:(L) Heel mooi en knap gemaakt!! :applaus:
~Groetjes Margriet~

De Sierkip
Bead Chatter

Bericht door De Sierkip » do 08 okt 2009 17:50

sanegdokter schreef:
De Sierkip schreef::shock: Ohh, prachtig!!! :(L) :(L) :(L) Heel erg goed gelukt en zo netjes en zo gelijk!!! Super!!
Wat grappig dat je dat zegt want ik ben me toch aan het stoeien geweest met die wire! :twisted: :lol: , die oorbellen waren een makkie maar die wire...... :? ik wou dat het een beetje nonchalant eruit zou zien maar ik ben zoooooo verschrikkelijk symmetrisch ingesteld! :roll: En met wire krijg je het gewoon nooit gelijk... :twisted: :lol:
:lol: Maar dat wire mag toch ook nonchalant zijn? Vind het heel netjes hoor! Ik bedoel vooral de oorbellen zelf. Die zijn echt supergelijk!! Van degene waar ik nu 2 workshops bij gevolgd heb in zilveren sieraad maken heb ik begrepen dat oorbellen juist zo lastig zijn omdat ze identiek moeten zijn. Heb trouwens pas op een beurs in Barneveld het werk van een vrouw gezien, ooohhh, om te :kwijl: . Dit is de link: http://www.preciousworks.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; Ze toont alleen niet haar nieuwste werk op haar site, ze is bang dat deze ideeën gelijk gepikt worden. Op de beurs had ze haar vrije werk bij zich. Echt fantastisch!! Mijn 3e workshop zilveren sieraad maken van de 10e oktober gaat helaas niet door :-(( , te weinig deelnemers... Nou ja!!! :shock:
Sorry, wordt wel een beetje off topic... :oops:

Jeanette
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Jeanette » do 08 okt 2009 19:32

wauw Sandra!! ik vind ze echt prachtig! Zo knap dat je dit zelf kan maken... Enne.... ik vind ze errug gelijk hoor..... :D
Groetjes Jeanette

sanegdokter
Moderator
Contacteer:

Bericht door sanegdokter » do 08 okt 2009 19:44

De Sierkip schreef:
sanegdokter schreef:
:lol: Maar dat wire mag toch ook nonchalant zijn? Vind het heel netjes hoor! Ik bedoel vooral de oorbellen zelf. Die zijn echt supergelijk!! Van degene waar ik nu 2 workshops bij gevolgd heb in zilveren sieraad maken heb ik begrepen dat oorbellen juist zo lastig zijn omdat ze identiek moeten zijn. Heb trouwens pas op een beurs in Barneveld het werk van een vrouw gezien, ooohhh, om te :kwijl: . Dit is de link: http://www.preciousworks.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; Ze toont alleen niet haar nieuwste werk op haar site, ze is bang dat deze ideeën gelijk gepikt worden. Op de beurs had ze haar vrije werk bij zich. Echt fantastisch!! Mijn 3e workshop zilveren sieraad maken van de 10e oktober gaat helaas niet door :-(( , te weinig deelnemers... Nou ja!!! :shock:
Sorry, wordt wel een beetje off topic... :oops:

Oei heb gelijk even op haar site gekeken maar om te watertanden zeg zooooo moooooi!!! :perfect: Maar wat jammer dat je workshop niet doorgaat! Nou maar weer gauw inschrijven voor de volgende mogelijkheid! :-DD

sanegdokter
Moderator
Contacteer:

Bericht door sanegdokter » do 08 okt 2009 19:45

Oh ja en bedankt Jeanette en Simone voor jullie support! :lol: :lol: :lol:

Vita
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Vita » vr 09 okt 2009 07:13

Zooo, die zijn mooi gelijk!!! Knap werk! Ben zo benieuwd naar je volgende "project"

Ellen
Bead Monster

Bericht door Ellen » vr 09 okt 2009 08:26

Wat erg mooi :(L) :(L) en knap gemaakt :applaus: :applaus: , ik word er een beetje stil van :)
Groetjes Ellen.

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » za 10 okt 2009 15:20

Dat "ongelijke" heet sowieso handwerk :lol: Vind ze allemachtig prachtig én zou ze graag in je oortje willen zien :oops:
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

sanegdokter
Moderator
Contacteer:

Bericht door sanegdokter » za 10 okt 2009 15:45

Mar-JoYa schreef:Dat "ongelijke" heet sowieso handwerk :lol: Vind ze allemachtig prachtig én zou ze graag in je oortje willen zien :oops:

Zal binnenkort eens een eurfotootje maken :lol:

Gesloten