Alle overige creaties die niets met kralen te maken hebben maar die je wel graag wil laten zien kan je hier posten.
Forumregels
1) Show hier alleen zelfgemaakte creaties die niets met kralen te maken hebben. Heb je ook een zelfgemaakte kralencreatie? Ga dan naar
subforum Show je eigen kralencreaties.
2) Upload je foto's NIET via Kralen.com maar via een eigen website of gratis site zoals
http://www.mijnalbum.nl" onclick="window.open(this.href);return false; of
http://www.imageshack.com" onclick="window.open(this.href);return false;
3) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
4) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
-
sanegdokter
- Moderator
-
Contacteer:
Re: 13-7 Mijn nieuwste zeepcreaties!
Bericht
door sanegdokter » di 14 jul 2009 09:39
La Bigiotteria di Esther schreef:Wat grappig. Hoe maak je zoiets? Moet je eerst zeep smelten en dan in een vormpje drukken ofzo?
Als je zelf de zeep maakt daar komt een behoorlijk ingewikkeld recept bij kijken, het gaat om juiste temperaturen en of de structuur van de zeep goed is dat je tot een goed zeeppie komt en in het begin valt dat best wel tegen. Zeep maken is een beetje een chemisch expirimentje, ik heb wel eens gelezen als je je niet goed houdt aan de instructies van het zeepmaken dat je een ontploffing zou kunnen veroorzaken.....

Daar moet je niet aan denken zeg!

Maar idd in vormpjes en dan hard laten worden.

Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie
-
Jeanette
- Bead Producer
-
Contacteer:
Bericht
door Jeanette » di 14 jul 2009 10:24
wauw!!! die met die bloemen erin....

Groetjes Jeanette
-
La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
-
Contacteer:
Bericht
door La Bigiotteria di Esther » di 14 jul 2009 10:34
Klinkt heel leuk Sannie, bedankt voor je uitleg.

Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
-
ellybudding
- Bead Hysteric
-
Contacteer:
Bericht
door ellybudding » di 14 jul 2009 20:58
Viola schreef:Wat leuk zeg!!! Vooral dat konijntje/haasje

Ik heb al een konijntje in mijn bezit en leuk dat ie is.......en ruikt lekker....!
Nog bedankt Sandra.
groetjes
Elly
-
sanegdokter
- Moderator
-
Contacteer:
Bericht
door sanegdokter » wo 15 jul 2009 04:49
ellybudding schreef:Viola schreef:Wat leuk zeg!!! Vooral dat konijntje/haasje

Ik heb al een konijntje in mijn bezit en leuk dat ie is.......en ruikt lekker....!
Nog bedankt Sandra.
groetjes
Elly
Graag gedaan Elly! Veel zeepplezier!

-
Dorith
- Bead Intelligent
-
Contacteer:
Bericht
door Dorith » do 16 jul 2009 10:37
sanegdokter schreef:La Bigiotteria di Esther schreef:Wat grappig. Hoe maak je zoiets? Moet je eerst zeep smelten en dan in een vormpje drukken ofzo?
Als je zelf de zeep maakt daar komt een behoorlijk ingewikkeld recept bij kijken, het gaat om juiste temperaturen en of de structuur van de zeep goed is dat je tot een goed zeeppie komt en in het begin valt dat best wel tegen. Zeep maken is een beetje een chemisch expirimentje, ik heb wel eens gelezen als je je niet goed houdt aan de instructies van het zeepmaken dat je een ontploffing zou kunnen veroorzaken.....

Heb je wel de hele keuken gelijk schoon
Ik heb ook geen idee hoe je dat doet...behalve zoals jij nu schrijft. Maar het feit dat JIJ het doet is al genoeg want ze zijn érg leuk om naar te kijken! Die met die bloemen erin vind ik heeel liefjes.
Verwerk je deze dan weer in zeephangers of leg je ze gewoon op het toilet/ badkamer?
Voor wie het nog niet weet:
dorith spreek je uit als doriet

-
sanegdokter
- Moderator
-
Contacteer:
Bericht
door sanegdokter » do 16 jul 2009 12:29
Dorith schreef:sanegdokter schreef:La Bigiotteria di Esther schreef:Wat grappig. Hoe maak je zoiets? Moet je eerst zeep smelten en dan in een vormpje drukken ofzo?

Heb je wel de hele keuken gelijk schoon
Ik heb ook geen idee hoe je dat doet...behalve zoals jij nu schrijft. Maar het feit dat JIJ het doet is al genoeg want ze zijn érg leuk om naar te kijken! Die met die bloemen erin vind ik heeel liefjes.
Verwerk je deze dan weer in zeephangers of leg je ze gewoon op het toilet/ badkamer?
Haha ja dat klopt zeker!

Zo schoon dat mijn man af en toe thuiskomt met dat ie zn broodjes heeerlijk vondt mee naar het werk,NOT! Want zelfs zijn broodjes zijn heel schoon en proeven naar zeep...
Wat betreft de zeepjes, die zijn over het algemeen zeer geschikt voor zeepkettingen/hangers, ik heb ook natuurlijke zeep en die is meer vriendelijk voor de huid waar je dagelijks de handjes mee kan wassen en is ook niet te sterk geparfumeerd.

-
CreaCorina
- Bead Fanatic
-
Contacteer:
Bericht
door CreaCorina » ma 20 jul 2009 13:21
Ze zijn leuk

Groetjes van Corina