25/10 mohair trui

Alle overige creaties die niets met kralen te maken hebben maar die je wel graag wil laten zien kan je hier posten.
Forumregels
1) Show hier alleen zelfgemaakte creaties die niets met kralen te maken hebben. Heb je ook een zelfgemaakte kralencreatie? Ga dan naar subforum Show je eigen kralencreaties.
2) Upload je foto's NIET via Kralen.com maar via een eigen website of gratis site zoals http://www.mijnalbum.nl" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.imageshack.com" onclick="window.open(this.href);return false;
3) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
4) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
Kikkertje
Bead Hysteric
Contacteer:
Re: 25/10 mohair trui

Bericht door Kikkertje » di 26 okt 2010 14:47

De truien komen altijd wel af, ik heb er veel gemaakt voor de kids en dan maasde ik er een of ander figuur op, Totally Spies heb ik gedaan, Diddle, Spongebob, het babyleeuwtje van de leeuwenkoning en Samson (van Gert). Je kunt allemaal patronen vinden her en der op internet. En dan blijven ze wel zeuren totdat het af is :wink:
Groetjes, Marjan

kralenroosje
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door kralenroosje » di 26 okt 2010 16:07

misschien zeurt ze bij mij niet genoeg :?
wel leuk dat heb ik vroeger ook gedaan.

Vita
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Vita » di 26 okt 2010 17:17

Ziet er superzacht uit. Het is toch wel lang geleden zeg voor mij; meer dan 15 jaar terug denk ik. Ik breide truien voor mezelf, net als mijn moeder en mijn zus. Mijn zus breit nog wel, maar ik ben dat toch steeds minder gaan doen. Vorig jaar kwam mijn dochter uit groep 8 thuis met een breiwerk van school. Hadden ze handwerkworkshops gehad: Breien, haken, borduren, pitriet en...sieraden maken. Zo leuk.

MB
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door MB » zo 31 okt 2010 13:34

Aah heel mooie trui wordt het :D , vreemde opdracht had jij op school, onderbroek
breien :lol: wij moesten op school oa een inktlap breien, ja wij schreven nog
op school met een kroontjespen 8) hihi.
Ook babysokjes, daar heb ik 2 jaar over gedaan :( , haken vond ik leuker, de opdrachten
waren leuker, zo heb ik een hond gehaakt :D
~Groetjes Margriet~

beertje
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door beertje » zo 31 okt 2010 14:09

nou ik kan het totaal niet testrak of met gaten nou niet echt mooi maar vind het wel knap als een ander het wel kan

Gesloten