Versierde cupcakes
Forumregels
1) Show hier alleen zelfgemaakte creaties die niets met kralen te maken hebben. Heb je ook een zelfgemaakte kralencreatie? Ga dan naar subforum Show je eigen kralencreaties.
2) Upload je foto's NIET via Kralen.com maar via een eigen website of gratis site zoals http://www.mijnalbum.nl" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.imageshack.com" onclick="window.open(this.href);return false;
3) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
4) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Show hier alleen zelfgemaakte creaties die niets met kralen te maken hebben. Heb je ook een zelfgemaakte kralencreatie? Ga dan naar subforum Show je eigen kralencreaties.
2) Upload je foto's NIET via Kralen.com maar via een eigen website of gratis site zoals http://www.mijnalbum.nl" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.imageshack.com" onclick="window.open(this.href);return false;
3) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
4) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
- bonte285
- Bead Dreamer
- Contacteer:
Vorige week heb ik een workshop cupcakes versieren gevolgd, echt ontzettend leuk om te doen en dit is het resultaat:
*~ Groetjes van Yvette ~*
Re: Versierde cupcakes
Yeeeehh, wat geweldig .
Dat lijkt me ook zo leuk om te kunnen... als ik nog eens tijd heb.......daladiedeladadiedel......
Dat lijkt me ook zo leuk om te kunnen... als ik nog eens tijd heb.......daladiedeladadiedel......
Groetjes Ellen.
- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer:
Ik had ze al gezien maar vindt ze zoooo leuk!!!
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie
-
- Bead Producer
- Contacteer:
En nu? Veel feestjes geven??? Kun je weer nieuwe creaties maken...hahaahhaahha
Irene van der Maas
- Frutsel
- Bead Producer
- Contacteer:
Heel mooi! Krijg er meteen zoete trek van!
Vorige week kreeg ik op de 2e verjaardag van een ukkepuk de keuze tussen een lieveheersbeestje en een poes.
Lekker!!!
Vorige week kreeg ik op de 2e verjaardag van een ukkepuk de keuze tussen een lieveheersbeestje en een poes.
Lekker!!!
~~When you don't shine with your own light, what you create has no might~~
Oftewel, schijn met je eige lichie, anders schijn je niet echt.
Oftewel, schijn met je eige lichie, anders schijn je niet echt.
- Hannelies
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Ik vind ze hartstikke leuk! Maar misschien een domme vraag: wat doe je er nu mee? Zijn ze om neer te zetten of zit er een oogje aan om ze als hanger of bedel te gebruiken?
- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer:
Zo mooi zien ze er dus uit! Maar denk dat ze al opgegeten zijn...Hannelies schreef:Ik vind ze hartstikke leuk! Maar misschien een domme vraag: wat doe je er nu mee? Zijn ze om neer te zetten of zit er een oogje aan om ze als hanger of bedel te gebruiken?
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie
- Hannelies
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Hahahahahaha, wat stom! Ik ging er gewoon vanuit dat het iets met sieraden te maken had en heb zelf ook van die leuke kleine mini-taartjes en donuts die ik gebruik als bedels, vandaar!sanegdokter schreef:Zo mooi zien ze er dus uit! Maar denk dat ze al opgegeten zijn...Hannelies schreef:Ik vind ze hartstikke leuk! Maar misschien een domme vraag: wat doe je er nu mee? Zijn ze om neer te zetten of zit er een oogje aan om ze als hanger of bedel te gebruiken?
- bonte285
- Bead Dreamer
- Contacteer:
Haha, nou dat vind ik dus een mooi compliment, dank je! Maar het zijn inderdaad gewoon eetbare cakejes en hebben dus verder niets met kralen te maken. En ze waren ook nog eens hartstikke lekker, erg lang hebben ze dan ook niet in de doos gezetenHannelies schreef:Ik vind ze hartstikke leuk! Maar misschien een domme vraag: wat doe je er nu mee? Zijn ze om neer te zetten of zit er een oogje aan om ze als hanger of bedel te gebruiken?
*~ Groetjes van Yvette ~*
-
- Bead Chatter
Ik weet dat ze allang op zijn, maar toch:
- Dorith
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Ze zijn heeel erg leuk en vast ook heel erg lekker! (geweest )
Voor wie het nog niet weet:
dorith spreek je uit als doriet
dorith spreek je uit als doriet