23-7 nieuw zeepexperimentje
Forumregels
1) Show hier alleen zelfgemaakte creaties die niets met kralen te maken hebben. Heb je ook een zelfgemaakte kralencreatie? Ga dan naar subforum Show je eigen kralencreaties.
2) Upload je foto's NIET via Kralen.com maar via een eigen website of gratis site zoals http://www.mijnalbum.nl" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.imageshack.com" onclick="window.open(this.href);return false;
3) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
4) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
1) Show hier alleen zelfgemaakte creaties die niets met kralen te maken hebben. Heb je ook een zelfgemaakte kralencreatie? Ga dan naar subforum Show je eigen kralencreaties.
2) Upload je foto's NIET via Kralen.com maar via een eigen website of gratis site zoals http://www.mijnalbum.nl" onclick="window.open(this.href);return false; of http://www.imageshack.com" onclick="window.open(this.href);return false;
3) Meer dan 1 nieuwe creatie? Show ze samen in 1 topic
4) De datum moet in de topictitel vermeld zijn
-
- Bead Believer
- Contacteer:
Ze zien er echt heel mooi en origineel uit. Prachtig gewoon!!
Doe zo verder meid!!
Doe zo verder meid!!
Groetjes van Ilka
Re: 23-7 nieuw zeepexperimentje
Daar vind ik ze ook op lijken, ze zijn superleuk!!Romana schreef:Het lijken net bonbons, erg leuk!

~Groetjes Margriet~
- CreaCorina
- Bead Fanatic
- Contacteer:
- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer:
-
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Jaaaaaaaaaaaah! Die zijn goehoed! Ik krijg inderdaad ook het water in mijn mond, je zou er bijna spontaan een happie van nemen!
Ik ben helemaal geen fan van de zeepketting, maar met zulke gave zeepjes ben zelfs ik bijna geneigd om ook aan de zeepkettingmaak te gaan!
Ik ben helemaal geen fan van de zeepketting, maar met zulke gave zeepjes ben zelfs ik bijna geneigd om ook aan de zeepkettingmaak te gaan!
- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer:
Ahhhhhh wat lief Roos! Nou kijk eens, hier speciaal voor jou wat versgemaakte zonnebloempjes!Rooos schreef:Jaaaaaaaaaaaah! Die zijn goehoed! Ik krijg inderdaad ook het water in mijn mond, je zou er bijna spontaan een happie van nemen!

Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie
-
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Jaaaah, die gele!!! Daar worden mijn bijtjes ook erg blij van!
De zwarte vinnik etwat luguber, maar dat zal wel weer aan mijn verdorven geest liggen!
Waar haal je de tijd vandaan Sandra? Leuk hoor!
De zwarte vinnik etwat luguber, maar dat zal wel weer aan mijn verdorven geest liggen!
Waar haal je de tijd vandaan Sandra? Leuk hoor!
-
- Bead Chatter
Oh, die zijn ook erg leuk!!! Voor mij ook die gele!!
Goed gelukt, hoor!!

- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer:
Ja leuk he!
Ook nieuw de zonnebloempjes! We blijven aan het experimenteren superleuk om te doen! 

- kralenliesje
- Bead Professional
- Contacteer:
Wauw! Wat ontzettend leuk en creatief!
Als ik thuis kom van vakantie ga ik eerst je andere zeepjes verwerken die ik nog heb liggen en dan kom ik nog een keertje langs, hoor!
Groetjes,
Marlies

Groetjes,
Marlies
- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer:
Leuk!!!!! En gezellie natuurlijK!kralenliesje schreef:Wauw! Wat ontzettend leuk en creatief!![]()
Als ik thuis kom van vakantie ga ik eerst je andere zeepjes verwerken die ik nog heb liggen en dan kom ik nog een keertje langs, hoor!
![]()
Groetjes,
Marlies