Met pijn in mijn hart

Mail een foto van jouw creatie naar Mar-Joya. Zodra iemand het wilt kopen stuur jij je creatie op naar de klant. Het opbrengst gaat naar de stichting Doe een Wens.
Gesloten
Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:
Met pijn in mijn hart

Bericht door Mar-JoYa » do 26 aug 2010 18:36

........heb ik een knoop doorgehakt & ga ik stoppen met sieraden voor het goede doel.........

René moet nog even kijken hoe het zit met het opzeggen van de domeinnaam en per datum dat we die op kunnen zeggen, valt het doek. Het bedrag wordt in tweeen gesplits en overgemaakt naar de doelen, ik breng hierop het bedrag in mindering wat de domeinnaam ons zelf gekost zou hebben (Sandra had voor een jaar gedoneerd...) dus za'l hooguit een jaar zijn...maar ik red het niet en ik wil ook niet dat het ten koste gaat van mijn tijd met Thomas nu ik 32 uur moet blijven werken vandaar. Ik zal nog laten weten wanneer het echt over is, maar iedereen die een link heeft staan, mag deze wat mij betreft verwijderen.

Het is niet zo dat het storm loopt met bestellingen, maar het beheren van de site schiet er zo bij in, eerlijkheid gebied me dat ik nog een aantal mailtjes heb staan met donaties, die ik dus nog steeds niet geplaatst heb :oops: vandaar deze afweging en deze keuze.
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
Romana
Bead Fanatic
Berichten:1878
Lid geworden op:di 08 aug 2006 12:35
Locatie:Groningen
Contacteer:

Re: Met pijn in mijn hart

Bericht door Romana » do 26 aug 2010 18:39

Tja het is jammer, maar als dit een goede manier is moet je dat doen. Het is ook niet niks om het werken, je kind en man en je hobby te delen. Je gezin gaat altijd voor!
Liefs Romana

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Met pijn in mijn hart

Bericht door Sandra » vr 27 aug 2010 10:35

Ik heb er alle begrip voor. Het is jammer dat het ook niet echt loopt, alsof het niet echt nut heeft. Ik vraag me wel af of het niet 'n idee is dat iemand het overneemt, dat de site dan dus wel in de lucht blijft, maar ja in hoeverre is het de moeite waard....Er wordt zo weinig besteld....Ik had de kosten wat je later alsnog kwijt was aan hosting overigens ook wel willen betalen hoor.

De Sierkip
Bead Chatter
Berichten:3860
Lid geworden op:ma 01 sep 2008 14:08

Re: Met pijn in mijn hart

Bericht door De Sierkip » vr 27 aug 2010 21:29

Heel jammer, maar ik kan je keuze goed begrijpen, hoor. De dag duurt gewoon maar 24 uur en je kunt nu eenmaal niet alles en dan moet je keuzes maken. Niet altijd makkelijk, maar wel dapper. En je gezin gaat nu eenmaal voor alles.

Gebruikersavatar
Ellen
Bead Monster
Berichten:5878
Lid geworden op:ma 24 feb 2003 10:51
Locatie:Bergen op Zoom

Re: Met pijn in mijn hart

Bericht door Ellen » zo 29 aug 2010 23:43

Meid, het is een kwestie van prioriteiten stellen, en dat is niet altijd makkelijk. Maar wel knap dat je het kunt en doet.
Je bent gewoon eerlijk, en logisch dat Thomas en het gezinsleven voorgaat.
Groetjes Ellen.

Gesloten