Wil iedereen zelf even controleren......

Mail een foto van jouw creatie naar Mar-Joya. Zodra iemand het wilt kopen stuur jij je creatie op naar de klant. Het opbrengst gaat naar de stichting Doe een Wens.
Gesloten
Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:
Wil iedereen zelf even controleren......

Bericht door Mar-JoYa » di 13 okt 2009 10:14

Hey lieve donateurs............om het voor mezelf iets makkelijker te maken (hoef dan niet alles bij langs te lopen) wil ik iedereen even vragen of het gedoneerde inderdaad nog beschikbaar is en of iedereen deze nog steeds als aan SvhGd gedoneerd wil laten.....

Daarnaast staan er nog een aantal sieraden op gereserveerd, waarvan ik twijfel of ze nou verkocht zijn of niet....

Dingen die niet kloppen of veranderd moeten worden op eigen verzoek, graag mail naar info apenstaartje Mar-JoYa punt nl

Zodra ik tijd heb zal ik alles even weer aanpassen. Nu wel rustig aan bezig, maar door de griep kan ik niet zo veel..............

Als iemand extra tijd heeft, zou ik graag willen dat morgen (moet vanavond de site nog even weer laten uploaden na mijn aanpassingen van vandaag dus vandaag heeft iets minder zin ;)) alle informatie en links nog even gecheckt worden.

Nog even ter info, het totaalbedrag wordt 50/50 overgemaakt als het bedrag 400 euro is en (laatste berekening moet nog gecheckt worden) zijn we daar niet zo heel ver meer vanaf :mrgreen:

Misschien handig om in verband met de komende feestdagen (voor je het weet is het immers zover) nog even extra reclame te maken. Hyves is best een goed medium, dus mijn verzoek is om op elke hyve waar je lid van bent het reclame berichtje in een van de andere topics achter te laten als blog of krabbel! Natuurlijk werkt het ook leuk om het als krabbel bij vrienden achter te laten of als privebericht door te laten sturen door je hyve-vrienden. Het is een beetje spammen :oops: , maar voor het goede doel mag je de regels beetje buigen toch ;)

Alvast weer bedankt

(moet me nu wel even van het hart, dat ik me goed voor kan stellen dat Romana er mee gestopt is....;))
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
Biebeltsje
Bead Designer
Berichten:957
Lid geworden op:ma 27 okt 2008 15:17
Locatie:Harlingen
Contacteer:

Re: Wil iedereen zelf even controleren......

Bericht door Biebeltsje » di 13 okt 2009 10:39

Hai Marjo,

Die van mij is nog steeds beschikbaar hoor!

*jayme04* oorbellen

Groetjes Bianca
Afbeelding

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Wil iedereen zelf even controleren......

Bericht door Sandra » di 13 okt 2009 10:50

Ikzelf heb ze allemaal opgeborgen, ze liggen dus netjes wachtend op een klant. ;) Jammer dat het niet zo 'n storm loopt he...

Gebruikersavatar
Kikkertje
Bead Hysteric
Berichten:3130
Lid geworden op:za 03 mei 2008 16:30
Locatie:Spijkenisse
Contacteer:

Re: Wil iedereen zelf even controleren......

Bericht door Kikkertje » di 13 okt 2009 11:11

Die van mij is nog beschiktbaar.
Groetjes, Marjan

Gebruikersavatar
creadees
Bead Lover
Berichten:403
Lid geworden op:di 03 jun 2008 18:14
Locatie:Groningen

Re: Wil iedereen zelf even controleren......

Bericht door creadees » di 13 okt 2009 11:20

Mijn armband is ook nog steeds beschikbaar!
Groetjes Desiree

claudy
Bead Dreamer
Berichten:625
Lid geworden op:wo 30 sep 2009 17:13
Locatie:Leusden
Contacteer:

Re: Wil iedereen zelf even controleren......

Bericht door claudy » di 13 okt 2009 11:35

ben nog niet zo heel lang op dit forum; wat is de achterliggende bedoeling hiervan?
Carpe Diem, haal er uit wat er in zit!

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Wil iedereen zelf even controleren......

Bericht door Sandra » di 13 okt 2009 11:39

claudy schreef:ben nog niet zo heel lang op dit forum; wat is de achterliggende bedoeling hiervan?
viewtopic.php?f=55&t=33457" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
Sylvi@
Bead Intelligent
Berichten:1479
Lid geworden op:wo 09 jul 2008 15:20
Locatie:Friesland
Contacteer:

Re: Wil iedereen zelf even controleren......

Bericht door Sylvi@ » di 13 okt 2009 17:06

Die van mij is nog steeds beschikbaar; en ik zal ook even kijken of ik nog wat meer kan maken. Iets speciaal voor de feestdagen of zo? Misschien ook een tip voor de anderen?
Groetjes Sylvia :byebye

Gebruikersavatar
Jeanette
Bead Producer
Berichten:1041
Lid geworden op:vr 17 okt 2008 11:53
Locatie:Nijmegen
Contacteer:

Re: Wil iedereen zelf even controleren......

Bericht door Jeanette » wo 14 okt 2009 19:18

mijne zijn nog steeds beschikbaar! Staan ook op mijn site met: alleen te bestellen via...
Groetjes Jeanette

De Sierkip
Bead Chatter
Berichten:3860
Lid geworden op:ma 01 sep 2008 14:08

Re: Wil iedereen zelf even controleren......

Bericht door De Sierkip » do 15 okt 2009 18:54

De mijne is ook nog beschikbaar!

Gebruikersavatar
MariekeV
Bead Producer
Berichten:1097
Lid geworden op:di 19 jul 2005 08:37

Re: Wil iedereen zelf even controleren......

Bericht door MariekeV » do 15 okt 2009 20:40

Alles klopt ook nog van mij! :D

Ik vind het super dat je dit nog steeds doet! :applaus: Maar is er niet iets wat je misschien kan overdragen aan iemand?

Zit zelf niet op hyves, maar zal het weer een aantal keer noemen op Twitter ;)

Gebruikersavatar
Maddy
Bead Producer
Berichten:1137
Lid geworden op:vr 22 sep 2006 14:39
Locatie:Baarn
Contacteer:

Re: Wil iedereen zelf even controleren......

Bericht door Maddy » vr 23 okt 2009 16:50

Ik hou de sets speciaal daarvoor apart, dus blijven beschikbaar.
************************************
Afbeelding Groetjes, Maddy

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Re: Wil iedereen zelf even controleren......

Bericht door Mar-JoYa » za 24 okt 2009 11:58

MariekeV schreef:
Ik vind het super dat je dit nog steeds doet! :applaus: Maar is er niet iets wat je misschien kan overdragen aan iemand?
Dank je wel :bedankt: Op zich ook met veel plezier hoor! Alleen wil de gedoneerde sieraden en aanpassingen eigenlijk meteen waar nodig doen en dat lukt vaak gewoon niet...... nu ik zwanger ben en straks als de kleine er is zal de tijd ook weer minder worden ;) dat moet dan maar gewoon... het bewerken van de foto's zou iemand anders kunnen doen, maar vind ik zelf ook eigenlijk nog wel weer leuk, het is eigenlijk dat ik zou willen dat het steeds meer en beter gaat lopen en dat ik dus eigenlijk iedereen bij deze op wil roepen om reclame te maken :D overdreven, flink, veel!

Heb zelfs laatst nog weer met een stuk in ons personeelsblad gestaan, dit keer niet lokaal, maar landelijk (werk bij een grote kabelaar :oops: Ja DIE) dus dat zijn veel werknemers, zulke dingen zijn natuurlijk superleuk. Heb natuurlijk ook mijn eigen site genoemd dus je hebt er zelf ook nog wat aan als je dat regelt. Iedereen heeft wel een buurtkrantje waar een berichtje naar toe kan ;) Dat zou wel fijn zijn 8)
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gesloten