Daarnaast staan er nog een aantal sieraden op gereserveerd, waarvan ik twijfel of ze nou verkocht zijn of niet....
Dingen die niet kloppen of veranderd moeten worden op eigen verzoek, graag mail naar info apenstaartje Mar-JoYa punt nl
Zodra ik tijd heb zal ik alles even weer aanpassen. Nu wel rustig aan bezig, maar door de griep kan ik niet zo veel..............
Als iemand extra tijd heeft, zou ik graag willen dat morgen (moet vanavond de site nog even weer laten uploaden na mijn aanpassingen van vandaag dus vandaag heeft iets minder zin

Nog even ter info, het totaalbedrag wordt 50/50 overgemaakt als het bedrag 400 euro is en (laatste berekening moet nog gecheckt worden) zijn we daar niet zo heel ver meer vanaf

Misschien handig om in verband met de komende feestdagen (voor je het weet is het immers zover) nog even extra reclame te maken. Hyves is best een goed medium, dus mijn verzoek is om op elke hyve waar je lid van bent het reclame berichtje in een van de andere topics achter te laten als blog of krabbel! Natuurlijk werkt het ook leuk om het als krabbel bij vrienden achter te laten of als privebericht door te laten sturen door je hyve-vrienden. Het is een beetje spammen

Alvast weer bedankt
(moet me nu wel even van het hart, dat ik me goed voor kan stellen dat Romana er mee gestopt is....