Tussenstand

Mail een foto van jouw creatie naar Mar-Joya. Zodra iemand het wilt kopen stuur jij je creatie op naar de klant. Het opbrengst gaat naar de stichting Doe een Wens.
Gebruikersavatar
Stormpie89
Bead Starter
Berichten:88
Lid geworden op:do 10 jul 2008 18:46
Contacteer:
Re: Tussenstand

Bericht door Stormpie89 » ma 19 jan 2009 11:17

ik ben eigenlijk benieuwd wat de tussenstand nu is, aangezien we alweer een maandje verder zijn :?:

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Re: Tussenstand

Bericht door Mar-JoYa » ma 19 jan 2009 11:21

Stormpie89 schreef:ik ben eigenlijk benieuwd wat de tussenstand nu is, aangezien we alweer een maandje verder zijn :?:
Niets veranderd helaas...........Ben er zelf ook niet echt toe gekomen om reclame te maken natuurlijk de laatste tijd :( en merk dat dat toch effect heeft :wink:
Had hier in 1 van de topics daarom al een oproepje gedaan of mensen even goed mee wilden denken over mogelijkheden om reclame te maken.

Misschien kan iedereen sowieso in de hyves waar hij lid van is een berichtje of een blog achter laten, voorbeeld staat hier al in het topic reclame, kan zo geknipt en geplakt worden, dus veel moeite hoeft dat niet te zijn, tenzij je lid bent van 40 verschillende hyves of zo 8)
De advertentie op marktplaatst is nog maar 8 keer bekeken, iemand nog ideeen om die aan te passen zodat hij beter gevonden wordt. Ik zet expres de link even niet hier neer, dan weet ik meteen hoe moeilijk die te vinden is als jullie het proberen ;)
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
Stormpie89
Bead Starter
Berichten:88
Lid geworden op:do 10 jul 2008 18:46
Contacteer:

Re: Tussenstand

Bericht door Stormpie89 » ma 19 jan 2009 11:41

Hallo,

Ik kan de marktplaatsadvertentie inderdaad niet vinden, ik zoek onder doe een wens of sieraden voor het goede doel, maar daar komt niks uit.

Ik zal de hyves waar ik lid van ben nog eens bestoken met berichten. En misshien is het handig om de hyves van sieradenvoorhetgoededoel wat meer up to date te maken, aangezien er niks opstaat. Heb je misschien wat foto´s van de sieraden (nieuwste sieraden) dan kan ik die in een slideshow zetten en als gadget toevoegen.

Heb je trouwens nog iets gehoord over die ´seminar´, dat was het toch?

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Re: Tussenstand

Bericht door Mar-JoYa » ma 19 jan 2009 11:54

De foto's kun je pikken van de site, misschien niet als ze in gewoon formaat zijn, maar sowieso wel de foto's als ze vergroot in het nieuwe venster staan, dan kun je zelf even kijken welke je wilt gebruiken. De hyvespagina is niet onder mijn beheer dus daar heb ik me niet mee bemoeid ;)
Als je aangeeft welke foto's kan ik ze natuurlijk ook naar je mailen :D

Over dat seminar niets meer gehoord. ALS iemand daar nog achteraan wil, kan ik de gegevens doormailen ;)
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
Stormpie89
Bead Starter
Berichten:88
Lid geworden op:do 10 jul 2008 18:46
Contacteer:

Re: Tussenstand

Bericht door Stormpie89 » ma 19 jan 2009 12:03

Mar-JoYa schreef:De foto's kun je pikken van de site, misschien niet als ze in gewoon formaat zijn, maar sowieso wel de foto's als ze vergroot in het nieuwe venster staan, dan kun je zelf even kijken welke je wilt gebruiken. De hyvespagina is niet onder mijn beheer dus daar heb ik me niet mee bemoeid ;)
Als je aangeeft welke foto's kan ik ze natuurlijk ook naar je mailen :D

Over dat seminar niets meer gehoord. ALS iemand daar nog achteraan wil, kan ik de gegevens doormailen ;)

Hoi,

Opzich zou ik daar best nog wel achteraan willen gaan, want het klonk wel als een goede kans, maar het was toch best al snel?. En die foto's heb ik al geprobeerd,maar volgens mij hebben ze copyright, kan dat?
Dus als je wilt mag je de nieuwste dingentes wel naar mij toe sturen, je hebt mijn mail vast nog wel ?

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Re: Tussenstand

Bericht door Mar-JoYa » ma 19 jan 2009 13:00

Je hebt mail en hier nog even de link naar marktplaats http://link.marktplaats.nl/211960384" onclick="window.open(this.href);return false;
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Re: Tussenstand

Bericht door Mar-JoYa » do 16 apr 2009 14:14

De tussenstand heb ik eerst van de site afgehaald , komt wel terug, maar moet de lijst ("administratie") nog steeds bijwerken :oops: en laatste datum december vorig jaar leek wat knullig :| We zijn de 300 euro wel gepasseerd trouwens ;)
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Re: Tussenstand

Bericht door Mar-JoYa » wo 08 jul 2009 16:28

Tussenstand volgt echt nog wel weer :wink: :oops: maar het is even druk aan deze kant. De site had ook qua updates een tijdje stilgelegen. PC troubles, het programma wat ik gebruik voor de site stond een tijdje niet op mijn PC (alles moest eraf ivm opschonen :evil: ) Toen het er wel weer opstond bleek dat het nog weer gekoppeld moest worden aan de site en tja, ik ben nog wel eens afhankelijk van manlief :lol: Inmiddels is het weer in orde :banaan: en de site is dus eindelijk weer geupdate. Wil iedereen van hier die zijn donatie nog miste even checken of hij er op staat en als er mensen zijn die sowieso de site nog even willen checken op linkjes e.d: Graag :!: Ik kan wat over het hoofd gezien hebben :mrgreen:

Verder nog (ook al is hier een apart topic over ;)) nog reclame ideeen? Hier op het forum is het ook weer wat stil rondom dit gebeuren en ik kan het niet helemaal alleen natuurlijk :wink:
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Marionbuit
Bead Believer
Berichten:212
Lid geworden op:ma 16 feb 2009 13:47
Locatie:Hasselt
Contacteer:

Re: Tussenstand

Bericht door Marionbuit » do 09 jul 2009 07:47

Heb het ook bij mij op de site gezet, hopenlijk leverd het nog wat op voor jullie!

Gebruikersavatar
Maddy
Bead Producer
Berichten:1137
Lid geworden op:vr 22 sep 2006 14:39
Locatie:Baarn
Contacteer:

Re: Tussenstand

Bericht door Maddy » di 25 aug 2009 17:38

Ik had al langer een link op mijn eigen site staan, maar zal er ook nog een op de site van onze webwinkel zetten, had ik eigenlijk nog niet eerder bij nagedacht. Wie weet helpt dat ook weer een beetje!
************************************
Afbeelding Groetjes, Maddy

DZG
Bead Designer
Berichten:868
Lid geworden op:zo 08 nov 2009 19:16
Locatie:Zaandam
Contacteer:

Re: Tussenstand

Bericht door DZG » ma 01 mar 2010 17:15

Doen jullie hier nog steeds iets mee?

Groetjes Bianca

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Re: Tussenstand

Bericht door Mar-JoYa » ma 01 mar 2010 19:15

In verband met mijn zwangerschap is er iets minder actie ;) maar de site bestaat nog en als er een bestelling binnenkomt, worden deze nog steeds afgehandeld, maar qua bestellingen staat het stil en qua donaties eigenlijk ook, er is nog een mail met donatie die nog geplaatst moet worden momenteel en dat is het...... Dus om een lang antwoord kort te maken: het initiatief loopt nog.
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

DZG
Bead Designer
Berichten:868
Lid geworden op:zo 08 nov 2009 19:16
Locatie:Zaandam
Contacteer:

Re: Tussenstand

Bericht door DZG » ma 01 mar 2010 23:20

Ik zal de website ook wel op mijn webwinkel onder links vermelden.
Misschien komt er weer wat animo voor. Beetje zonde als het stil komt te liggen, want het is echt een goed initiatief.

Ik heb zelf ook zoiets opgezet voor Stichting Dierenhulp zonder Grenzen. Was dan niet met eenzelfde opzet, maar dan voornamelijk veilingartikelen, als schilderijen en zelfgemaakte sieraden. Via http://www.sieradenforum.nl" onclick="window.open(this.href);return false; een heleboel mooie sieraden binnen gekregen die we voor de veiling mochten gebruiken. Maar ook daar een beetje het zelfde probleem. Staat nogal stil.

Groetjes Bianca

Gesloten