Reclame voorbeeld & logboek

Mail een foto van jouw creatie naar Mar-Joya. Zodra iemand het wilt kopen stuur jij je creatie op naar de klant. Het opbrengst gaat naar de stichting Doe een Wens.
Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:
Reclame voorbeeld & logboek

Bericht door Mar-JoYa » do 02 okt 2008 11:52

Onderstaande tekst heb ik al op een aantal van de hyves waar ik lid van ben achtergelaten ;) soms als blog, soms als krabbel.....

******************************
Eigenlijk wil ik nu gewoon een beetje gebruik maken van dit medium voor het goede doel en hoop dat dit mag :-$

Je kunt jezelf namelijk verwennen met een mooi, uniek, handgemaak sieraad en tegelijkertijd een goed doel steunen; klassieke win-win situatie lijkt mij :-d


www.sieradenvoorhetgoededoel.nl



Beleven wat leven is. Even vergeten dat ik ziek ben, Dat is mijn wens!

De totale opbrengst van deze site wordt verdeeld tussen twee hele goede doelen namelijk:

Make-A-Wish® Belgium - Vlaanderen en de Doe een Wens Stichting Nederland.

Deze site is het initiatief van een aantal sieradenmaaksters uit Nederland en Belgie, die elkaar hebben leren kennen via het forum van kralen.com. Enige tijd geleden hebben we als forumleden het idee opgevat om een site op te zetten, om op die manier geld binnen te halen voor het goede doel. Er is in verband met de aanwezigheid van zowel Nederlandse als Belgische leden gekozen voor Make a Wish Vlaanderen en Doe een Wens Nederland. Zij hebben hier hun toestemming voor gegeven.

Missie van de goede doelen


Doe Een Wens vervult de liefste wens van kinderen tussen 3 en 18 jaar met een levensbedreigende ziekte.

Alle kinderen hebben hartenwensen. Iets waar ze van dromen, waar ze naar uitkijken. Ook kinderen die een onzekere toekomst hebben; kinderen met een levensbedreigende ziekte.

'Ik zou zo graag....'

Even kunnen ze alles vergeten. Onbezorgd en blij zijn... iets heel speciaals beleven.

Door het vervullen van een wens, wil Doe Een Wens blijdschap en kracht brengen in een moeilijke periode; even weg van ziekenhuis, behandeling en doktoren.

zie http://www.sieradenvoorhetgoededoel.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
*******************************************************************************

Misschien hebben jullie er iets aan :D

Dit topic kan ook gebruikt worden om te melden waar je reclame hebt gemaakt, misschien is dat wel verstandig, zodat sommigen niet 30 berichtjes krijgen en daardoor zat van ons worden immers :lol:

Ik heb tot nu toe dus op verschillende hyves dit bericht achtergelaten.
Daarnaast had ik toevallig met iemand van RTVnoord gemaild over iets anders
die heb ik nog even een berichtje gestuurd met een link naar onze site in mijn handtekening (baat het niet dan schaadt het ook niet ;))
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Reclame voorbeeld & logboek

Bericht door Sandra » do 02 okt 2008 12:05

:D goed zo, leuk! laat je het weten als je banner heb gemaakt? dan kan ik die ook gebruiken....

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Re: Reclame voorbeeld & logboek

Bericht door Mar-JoYa » do 02 okt 2008 12:10

Sandra schreef::D goed zo, leuk! laat je het weten als je banner heb gemaakt? dan kan ik die ook gebruiken....
Had 1 gemaakt (zie ander topic ;)) waar ik niet tevreden over was, daar had ik dus even hulp voor gevraagd :D

Is er iemand die zich geroepen voelt een hyve te maken voor Sieraden voor het Goede doel en die ook te beheren, dat wordt mij net even te veel erbij namelijk :wink:
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
MariekeV
Bead Producer
Berichten:1097
Lid geworden op:di 19 jul 2005 08:37

Re: Reclame voorbeeld & logboek

Bericht door MariekeV » do 02 okt 2008 12:34

Sorry, ik hyve niet! Dus daar kan ik echt niet mee helpen. Over de banner wil ik nadenk, maar dat wordt pas morgen.

Ik had al een berichtje gepost op het forum van Jewelry Queens.

Gebruikersavatar
Romantica
Bead Intelligent
Berichten:1395
Lid geworden op:di 01 mar 2005 21:38
Locatie:Almere Buiten
Contacteer:

Re: Reclame voorbeeld & logboek

Bericht door Romantica » do 02 okt 2008 17:30

Ik hyve wel, maar dit er bij doen wordt mij ook iets teveel. Ha ha, anders had ik niet gestopt met de site voor het goede doel. Mijn handen jeuken wel om het te doen maar ik zeg toch nee. Met al die honderden leden hier zal er toch wel iemand bij zitten die dit voor je wilt doen?
Ik hoop dat je iemand kunt vinden, succes. :)
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat

Gebruikersavatar
Stormpie89
Bead Starter
Berichten:88
Lid geworden op:do 10 jul 2008 18:46
Contacteer:

Re: Reclame voorbeeld & logboek

Bericht door Stormpie89 » do 02 okt 2008 21:24

Ik heb het ook achtergelaten op verschillende hyves.

Ook heb ik lamaisondelaperle benaderd, maar daar heb je mijn mail over gehad. Heb je daar nog iets mee gedaan?

Gebruikersavatar
Bieketjuh
Bead Designer
Berichten:998
Lid geworden op:wo 10 aug 2005 16:27
Locatie:Neerpelt (België)

Re: Reclame voorbeeld & logboek

Bericht door Bieketjuh » vr 03 okt 2008 11:04

Ik heb geen hyves, maar ik heb uw voorbeeld bericht wel op mijn blok van mijn space gezet. Hopelijk komen er leuke reacties, want ik vind dat we toch al goed gestart zijn.

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Re: Reclame voorbeeld & logboek

Bericht door Mar-JoYa » vr 03 okt 2008 16:37

Stormpie89 schreef:Ik heb het ook achtergelaten op verschillende hyves.

Ook heb ik lamaisondelaperle benaderd, maar daar heb je mijn mail over gehad. Heb je daar nog iets mee gedaan?
Daar gaat morgen een mailtje naar toe, dan zal ik toch wel een banner ontworpen hebben die naar mijn zin is :wink:
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
Bizzje
Bead Discoverer
Berichten:27
Lid geworden op:ma 29 sep 2008 21:42

Re: Reclame voorbeeld & logboek

Bericht door Bizzje » za 04 okt 2008 11:56

Ik heb een linkje op het tammerattenforum geplaatst!

Gebruikersavatar
Crearen
Bead Believer
Berichten:240
Lid geworden op:ma 15 mei 2006 21:56
Locatie:Ten Boer (groningen)
Contacteer:

Re: Reclame voorbeeld & logboek

Bericht door Crearen » za 04 okt 2008 12:39

Ik stuur een link naar mijn Hyvesvrienden met het verzoek om het weer naar hun hyvesvrienden te sturen....zeg maar lekker SPAMMEN!

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Re: Reclame voorbeeld & logboek

Bericht door Mar-JoYa » za 04 okt 2008 16:37

:banaan:
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
MariekeV
Bead Producer
Berichten:1097
Lid geworden op:di 19 jul 2005 08:37

Re: Reclame voorbeeld & logboek

Bericht door MariekeV » za 04 okt 2008 17:17

Swirly schreef:Ik heb een linkje op het tammerattenforum geplaatst!
Ook maar ffies bij de Clan posten dan :wink:

Gebruikersavatar
flapflap
Bead Hysteric
Berichten:3231
Lid geworden op:zo 12 feb 2006 01:03
Locatie:Zoetermeer
Contacteer:

Re: Reclame voorbeeld & logboek

Bericht door flapflap » zo 05 okt 2008 10:42

Ik heb mijn site http://www.PAARS.tk" onclick="window.open(this.href);return false; aangepast. Er staat nu een stukje op de welkomstpagina, en bij ieder gedoneerd sieraad staat ook een stukje.
Ik zal de tekstlink vervangen door het logo zodra het er is.
Op http://www.kralenkabinet.nl" onclick="window.open(this.href);return false; heb ik hem bovenaan mijn links-pagina gezet. Ook heb ik in de afgelopen twee nieuwsbrieven erover gespammed :wink:

Oh en op het SF heb ik Miranda erover ge-PBt. Binnenkort daar dus ook een topic hopelijk.
~Audrey~

Gebruikersavatar
Bizzje
Bead Discoverer
Berichten:27
Lid geworden op:ma 29 sep 2008 21:42

Re: Reclame voorbeeld & logboek

Bericht door Bizzje » ma 06 okt 2008 20:45

Ik weet even niet waar ik dit neer moet zetten. Een reactie van iemand op het rattenforum was, dat ze de sieraden heel mooi vindt, maar het niet aandurft ivm nikkelallergie en ze weinig omschrijvingen ziet van de gebruikte materialen (meer de metaaldelen dus).

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Reclame voorbeeld & logboek

Bericht door Sandra » di 07 okt 2008 07:50

Nikkel is al voor jaren verboden in Europa hoor, dus alles zou wel nikkelvrij moeten zijn.

Gesloten