Eigenlijk wil ik nu gewoon een beetje gebruik maken van dit medium voor het goede doel en hoop dat dit mag :-$
Je kunt jezelf namelijk verwennen met een mooi, uniek, handgemaak sieraad en tegelijkertijd een goed doel steunen; klassieke win-win situatie lijkt mij :-d
www.sieradenvoorhetgoededoel.nl
Beleven wat leven is. Even vergeten dat ik ziek ben, Dat is mijn wens!
De totale opbrengst van deze site wordt verdeeld tussen twee hele goede doelen namelijk:
Make-A-Wish® Belgium - Vlaanderen en de Doe een Wens Stichting Nederland.
Deze site is het initiatief van een aantal sieradenmaaksters uit Nederland en Belgie, die elkaar hebben leren kennen via het forum van kralen.com. Enige tijd geleden hebben we als forumleden het idee opgevat om een site op te zetten, om op die manier geld binnen te halen voor het goede doel. Er is in verband met de aanwezigheid van zowel Nederlandse als Belgische leden gekozen voor Make a Wish Vlaanderen en Doe een Wens Nederland. Zij hebben hier hun toestemming voor gegeven.
Missie van de goede doelen
Doe Een Wens vervult de liefste wens van kinderen tussen 3 en 18 jaar met een levensbedreigende ziekte.
Alle kinderen hebben hartenwensen. Iets waar ze van dromen, waar ze naar uitkijken. Ook kinderen die een onzekere toekomst hebben; kinderen met een levensbedreigende ziekte.
'Ik zou zo graag....'
Even kunnen ze alles vergeten. Onbezorgd en blij zijn... iets heel speciaals beleven.
Door het vervullen van een wens, wil Doe Een Wens blijdschap en kracht brengen in een moeilijke periode; even weg van ziekenhuis, behandeling en doktoren.
zie http://www.sieradenvoorhetgoededoel.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Misschien hebben jullie er iets aan

Dit topic kan ook gebruikt worden om te melden waar je reclame hebt gemaakt, misschien is dat wel verstandig, zodat sommigen niet 30 berichtjes krijgen en daardoor zat van ons worden immers

Ik heb tot nu toe dus op verschillende hyves dit bericht achtergelaten.
Daarnaast had ik toevallig met iemand van RTVnoord gemaild over iets anders
die heb ik nog even een berichtje gestuurd met een link naar onze site in mijn handtekening (baat het niet dan schaadt het ook niet