We zijn online, testfase is wel doorlopen

Mail een foto van jouw creatie naar Mar-Joya. Zodra iemand het wilt kopen stuur jij je creatie op naar de klant. Het opbrengst gaat naar de stichting Doe een Wens.
Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:
We zijn online, testfase is wel doorlopen

Bericht door Mar-JoYa » zo 28 sep 2008 21:48



nagelbijten

Ik vind dit best heel spannend en eng en bijzonder :oops:

WE ZIJN ONLINE

www.sieradenvoorhetgoededoel.nl


Willen jullie hier al je opmerkingen plaatsen; linkjes die niet werken, teksten die niet kloppen enzovoort. Ik kan natuurlijk wat over het hoofd hebben gezien :oops: :? :wink: dan kan ik dat nog aanpassen voor we echt wereldkundig gaan maken dat we bestaan. Wil iedereen ook nog even wachten met reclame maken dus 8)
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
Aanitaa
Bead Interested
Berichten:111
Lid geworden op:di 29 jul 2008 10:25
Locatie:Almelo

Re: Sneak Preview Sieraden voor het Goede doel

Bericht door Aanitaa » ma 29 sep 2008 05:06

De site is super mooi geworden :D.

Ik heb ook al even kritisch ernaar gekeken maar zag nog geen foutjes. Zal later de tekst nog eens goed bekijken maar ik vind het al heel netjes!

Groeten, Anita
Liefs, Anita

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Sneak Preview Sieraden voor het Goede doel

Bericht door Sandra » ma 29 sep 2008 07:56

oeeeh netjes zeg! hele mooie lay-out! goed dat het je is gelukt een lay-out te doen die goed aansluit op het goede doel....
2 kleine opmerkingen:
Bestelnummer RZNKR01 , bij die ketting krijg je andere foto te zien als je erop klikt

bij bestelformulier is de witte tekstblok zeg maar niet helemaal recht gelijnd...de linker en rechterlijn wordt halverwege anders, dichterbij elkaar zeg maar.

voor de rest heel mooi!

Gebruikersavatar
MariekeV
Bead Producer
Berichten:1097
Lid geworden op:di 19 jul 2005 08:37

Re: Sneak Preview Sieraden voor het Goede doel

Bericht door MariekeV » ma 29 sep 2008 08:51

Zo zeg! Dat is nog eens even goed wakker worden :wink: Heb de site in Firefox en IE bekeken, ziet er goed uit!

Vind zelf de achtergrond wat druk, maar dat is gewoon mijn persoonlijke mening :oops:
Wel even een vraagje over het bestellen. Dit gaat nu via een formulier, is het niet mogelijk om dit via een winkelmandje e.d. te doen? (Heb er zelf 0 verstand van hoor, heb geen idee hoe lastig dat is!)

Hoop dat de site snel officieel wordt! Wil het zo graag aan iedereen melden :wink:

[EDIT]: toch wat gevonden. Ketting Blue Star01 doet het niet bij klikken erop. Zelfde geld voor armband Bestelnummer SGD2, CAMBL02. Oorbellen PRPL04. Die andere had Sandra al gepost.

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Sneak Preview Sieraden voor het Goede doel

Bericht door Sandra » ma 29 sep 2008 09:21

Nog 1 opmerking over prijzen...ik vind prijzen bepalen altijd lastig, denk dat het over het algemeen wel goed is, alleen, ik zag http://www.sieradenvoorhetgoededoel.nl/ ... ARMB02.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; voor 2,50 per armband....is het niet beter dat duurder te doen? ik bedoel het is voor 'n goede doel....als ik het voor 2,50 bij blokker zag zou ik het zo kopen alleen voor de kralen....ik bedoel, aangezien het voor 'n goed doel is mag het wel wat meer kosten dan alleen het materiaal...sowieso al voor het ontwerpen / maken.

Gebruikersavatar
Kikkertje
Bead Hysteric
Berichten:3130
Lid geworden op:za 03 mei 2008 16:30
Locatie:Spijkenisse
Contacteer:

Re: Sneak Preview Sieraden voor het Goede doel

Bericht door Kikkertje » ma 29 sep 2008 17:00

Ik vind het er mooi uitzien. Zeker de homepage vind ik een hele mooie uitstraling hebben.

Soms lopen de teksten onder de sieraden een beetje vreemd qua indeling. Bijv. bij Purple01 en SBGreen01. Verder zijn de foutjes volgens mij al genoemd.
Groetjes, Marjan

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Re: Sneak Preview Sieraden voor het Goede doel

Bericht door Mar-JoYa » ma 29 sep 2008 18:44

:thumb: dank jullie voor het checken, zal morgen even de puntjes aanpassen.

Sandra; Je hebt op zich wel gelijk, maar de prijzen van de sieraden zijn zoals doorgegeven door de maakster. Het kan ook raar over komen als ze op onze site duurder zijn als op de site van de maker natuurlijk :oops:

De eerste bestelling is binnen trouwens :applaus:

Blij dat jullie wel enthousiast zijn trouwens :wink:

Voor wat betreft het winkelwagentje, dit zou op zich super zijn, maar heb ook geen idee hoe ik dat ingebouwd krijg in deze site, meestal zit het in zo'n speciaal programma voor een online winkeltje en dat is dit niet :oops:
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
poing
Bead Hysteric
Berichten:3061
Lid geworden op:ma 06 okt 2003 19:53
Locatie:Izegem-België

Re: Sneak Preview Sieraden voor het Goede doel

Bericht door poing » ma 29 sep 2008 19:21

Ik vind het heel mooi! Ik kijk binnenkort even voor een mooie foto van mijn te doneren sieraad! :D
ipoingtudut

Gebruikersavatar
Vita
Bead Intelligent
Berichten:1279
Lid geworden op:di 27 feb 2007 11:05
Locatie:Gouda
Contacteer:

Re: Sneak Preview Sieraden voor het Goede doel

Bericht door Vita » ma 29 sep 2008 19:26

Jeetje Mar-Jo Ya, dat ziet er héél goed uit! Heel stijlvol, mooi bewerkte foto's! :applaus:
Er zijn al wat kleine puntjes genoemd en ik heb daar verder niets aan toe te voegen.
Helemaal te gek dat de eerste bestelling al staat. :banaan:
Ik moet nog even op zoek naar wat ik kan bijdragen. Ik zal proberen iets te maken waar nog weinig van is. Da's voor mij een uitdaging, want eigenlijk maak ik bijna alleen maar kettingen. :oops:

Gebruikersavatar
flapflap
Bead Hysteric
Berichten:3231
Lid geworden op:zo 12 feb 2006 01:03
Locatie:Zoetermeer
Contacteer:

Re: Sneak Preview Sieraden voor het Goede doel

Bericht door flapflap » ma 29 sep 2008 19:47

Geweldig! Helemaal super! :applaus: voor Marjo :)

Het enige puntje wat ik heb, maar dat is (zoals al gezegd) een kwestie van smaak, is dat ik ook de achtergrond iets te druk vind. Op zich vind ik het plaatje wel mooi, misschien zou je het kunnen bewerken zodat het wat lichter wordt? Of wat fletser.. kan het niet goed verwoorden, maar hopelijk begrijp je wat ik bedoel... :oops:
~Audrey~

Gebruikersavatar
flapflap
Bead Hysteric
Berichten:3231
Lid geworden op:zo 12 feb 2006 01:03
Locatie:Zoetermeer
Contacteer:

Re: Sneak Preview Sieraden voor het Goede doel

Bericht door flapflap » ma 29 sep 2008 19:48

Oh oeps en ik mis de categorie "setjes" 8)
~Audrey~

Gebruikersavatar
MariekeV
Bead Producer
Berichten:1097
Lid geworden op:di 19 jul 2005 08:37

Re: Sneak Preview Sieraden voor het Goede doel

Bericht door MariekeV » ma 29 sep 2008 20:13

Nou, ik ga even een berichtje posten op een ander forum. Ik mocht een berichtje neerzetten omdat het om een goed doel ging. Helemaal top natuurlijk! :applaus: (Zitten ook allemaal sieradenmaakster ;) ) En het mailtje naar vrienden gaat zo ook de deur uit!

Nogmaals een groot applaus van mijn kant voor Marjo :applaus: :applaus: :applaus:

Gebruikersavatar
Annemie
Bead Brilliant
Berichten:2833
Lid geworden op:za 20 jan 2007 17:30
Locatie:Eindhoven
Contacteer:

Re: Sneak Preview Sieraden voor het Goede doel

Bericht door Annemie » ma 29 sep 2008 20:15

Prachtige site, heel erg mooi!!!
Mij viel een foutje op bij deze ketting: RZNKR01 Als je die vergroot zie je de armband...

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Re: Sneak Preview Sieraden voor het Goede doel

Bericht door Mar-JoYa » ma 29 sep 2008 20:52

MariekeV schreef:Nou, ik ga even een berichtje posten op een ander forum. Ik mocht een berichtje neerzetten omdat het om een goed doel ging. Helemaal top natuurlijk! :applaus: (Zitten ook allemaal sieradenmaakster ;) ) En het mailtje naar vrienden gaat zo ook de deur uit!

Nogmaals een groot applaus van mijn kant voor Marjo :applaus: :applaus: :applaus:
Nog even wachten :bid: tot ik de schoonheidsfoutjes heb opgelost......

en flap: :oops: pagina is kant en klaar, vergeet ik het toe te voegen aan het menu :oops:
Ga nu even :ZZ: , had vandaag een enerverend dagje en morgen weer, het aanpassen wordt dus morgenmiddag/avond :?
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
flapflap
Bead Hysteric
Berichten:3231
Lid geworden op:zo 12 feb 2006 01:03
Locatie:Zoetermeer
Contacteer:

Re: Sneak Preview Sieraden voor het Goede doel

Bericht door flapflap » ma 29 sep 2008 21:30

Ik heb nog even gekeken en nog 2 kleine schoonheidsfoutjes gevonden:

- de schuifbalk rechts is op alle pagina's blauw behalve op de pagina Oorbellen, daar is ie rood-bruinig
- Bij mijn beeldscherm verspringt de tekst op het bestelformulier (de inleidende tekst bovenaan) heel vreemd, ik krijg dit:
Om een bestelling te plaatsen verzoek ik je vriendelijk onderstaand
formulier
volledig in te vullen. In het veld "Opmerkingen" kun je eventueel
afwijkende
wensen en/of vragen vermelden. Na ontvangst van het volledig ingevulde
formulier zal ik je een bevestiging mailen met daarin de gegevens inzake
de
betaling. Heb je deze bevestiging niet binnen 48 uur ontvangen, dan is je
bestelling niet goed doorgekomen, stuur dan een mail met de hieronder
gevraagde gegevens naar bestellinggoededoel@telfort.nl
Misschien kun je de "harde" afbrekingen eruit halen en de teks gewoon uit zichzelf laten afbreken? Op die manier past ie zich aan elk beeldscherm aan.
~Audrey~

Gesloten