We zijn online, testfase is wel doorlopen

Mail een foto van jouw creatie naar Mar-Joya. Zodra iemand het wilt kopen stuur jij je creatie op naar de klant. Het opbrengst gaat naar de stichting Doe een Wens.
Gebruikersavatar
Ellen
Bead Monster
Berichten:5878
Lid geworden op:ma 24 feb 2003 10:51
Locatie:Bergen op Zoom
Re: Sneak Preview Sieraden voor het Goede doel

Bericht door Ellen » ma 29 sep 2008 22:12

Complimenten voor Marjo, het ziet er erg mooi uit.
even gewijzigd, vraag in ander topic gesteld :wink:
Groetjes Ellen.

Gebruikersavatar
MariekeV
Bead Producer
Berichten:1097
Lid geworden op:di 19 jul 2005 08:37

Re: Sneak Preview Sieraden voor het Goede doel

Bericht door MariekeV » di 30 sep 2008 08:04

Weer een klein schoonheidfoutje... Bij de pagina ketting wordt het hele webadres gemeld. Bij de andere pagina's niet. Alleen de naam en die is klikbaar.

Gebruikersavatar
Kaatje Kraal
Bead Producer
Berichten:1033
Lid geworden op:vr 12 jan 2007 21:00
Locatie:Putte (Noord-Brabant)
Contacteer:

Re: Sneak Preview Sieraden voor het Goede doel

Bericht door Kaatje Kraal » di 30 sep 2008 08:21

Ik neem aan dat "wij" ook gewoon zelf mogen bestellen van de site?!
Groetjes van Karin alias Kaatje Kraal

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Re: Sneak Preview Sieraden voor het Goede doel

Bericht door Mar-JoYa » di 30 sep 2008 08:26

Kaatje Kraal schreef:Ik neem aan dat "wij" ook gewoon zelf mogen bestellen van de site?!
Yep

Eerste bestelling is van een forumlid :wink: :mrgreen: dus geen probleem :applaus:
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
MariekeV
Bead Producer
Berichten:1097
Lid geworden op:di 19 jul 2005 08:37

Re: Sneak Preview Sieraden voor het Goede doel

Bericht door MariekeV » di 30 sep 2008 10:18

Komt er ook nog een kopje met verkocht tzt? Dan kunnen bezoekers ook zien dat er daadwerkelijk wat wordt verkocht :wink:

Gebruikersavatar
Bieketjuh
Bead Designer
Berichten:998
Lid geworden op:wo 10 aug 2005 16:27
Locatie:Neerpelt (België)

Re: Sneak Preview Sieraden voor het Goede doel

Bericht door Bieketjuh » di 30 sep 2008 10:27

Ik vind de site super, wat mij tegen houdt om te doneren is. Ten eerste dat ik zelf niets verkoop en niet zo heel goed weet of mijn sieraden wel verkoopbaar zijn enz.. En ten tweede ben ik 5 dagen in Gent, 2dagen per week thuis, dus als er dan daadwerkelijk iets verkocht zou worden van mij, zou het altijd een tijd duren voor ik het zou kunnen posten. Zeker als ik in de examens zit.. Vind ik best spijtig.
Mogen we al reclame maken?

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Re: Sneak Preview Sieraden voor het Goede doel

Bericht door Mar-JoYa » di 30 sep 2008 15:34

MariekeV schreef:Komt er ook nog een kopje met verkocht tzt? Dan kunnen bezoekers ook zien dat er daadwerkelijk wat wordt verkocht :wink:
Goed idee :thumb: en kleine moeite dus die gaat er komen :)

Bieketjuh: kan ik me voorstellen hoor, dan zou ik het zelf ook minder snel doen :wink:

Willen jullie nog even weer checken ;) volgens mij is het meeste opgelost :|

Als er geen foutjes meer zijn, dan mag er reclame gemaakt worden en zal ik een berichtje plaatsen in het speciale topic voor sieraden voor het goede doel :D
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
flapflap
Bead Hysteric
Berichten:3231
Lid geworden op:zo 12 feb 2006 01:03
Locatie:Zoetermeer
Contacteer:

Re: Sneak Preview Sieraden voor het Goede doel

Bericht door flapflap » di 30 sep 2008 18:43

Zo even snel gekeken en het enige dat mij opvalt is dat je Sandra's logo hebt verplaatst (op de beginpagina) en ik vond hem eigenlijk eerst beter staan...
~Audrey~

Gebruikersavatar
Romantica
Bead Intelligent
Berichten:1395
Lid geworden op:di 01 mar 2005 21:38
Locatie:Almere Buiten
Contacteer:

Re: Sneak Preview Sieraden voor het Goede doel

Bericht door Romantica » di 30 sep 2008 19:45

Weinig meer aan op te merken, ik vind het prachtig! :applaus:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Sneak Preview Sieraden voor het Goede doel

Bericht door Sandra » di 30 sep 2008 19:56

Ik wilde net een bestelling plaatsen maar lukt nu niet...hij zegt je moet verplicht akkoord gaan met de voorwaarden en het maakt niet uit wat ik selecteer, hij blijft zeuren....

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Sneak Preview Sieraden voor het Goede doel

Bericht door Sandra » di 30 sep 2008 20:04

nog 2 dingen....
1) bij het bestelformulier werkt de link naar bestelling@ niet...
2) als je wil kan ik 'n script maken waardoor het wel automatisch gemaild wordt, bv dat jij mailtje krijgt maar ook de besteller....enige verschil is dat je dan moet submitten naar bv http://www.kralen.com/sieradengoededoel.php" onclick="window.open(this.href);return false; of zoiets....dus ipv mailto is het naar mijn site...dan maak ik wel 'n php script die het netjes mailt en vervolgens tekst toont met een linkje terug naar de startpagina....vooral omdat je met frames werkt zie je dan toch niet dat je bij 'n andere site terecht ben gekomen.

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Re: Sneak Preview Sieraden voor het Goede doel

Bericht door Mar-JoYa » di 30 sep 2008 21:46

Sandra schreef:nog 2 dingen....
1) bij het bestelformulier werkt de link naar bestelling@ niet...
2) als je wil kan ik 'n script maken waardoor het wel automatisch gemaild wordt, bv dat jij mailtje krijgt maar ook de besteller....enige verschil is dat je dan moet submitten naar bv http://www.kralen.com/sieradengoededoel.php" onclick="window.open(this.href);return false; of zoiets....dus ipv mailto is het naar mijn site...dan maak ik wel 'n php script die het netjes mailt en vervolgens tekst toont met een linkje terug naar de startpagina....vooral omdat je met frames werkt zie je dan toch niet dat je bij 'n andere site terecht ben gekomen.
Puntje 1 pas ik nog even aan ;)

Puntje 2 zou super zijn :thumb: want hoorde al eerder dat het formulier niet werkt :x

Op je mailtje reageer ik morgen eventjes ;)
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
MariekeV
Bead Producer
Berichten:1097
Lid geworden op:di 19 jul 2005 08:37

Re: Sneak Preview Sieraden voor het Goede doel

Bericht door MariekeV » wo 01 okt 2008 09:46

Heb weer iets :oops:

Als ik op Foto Bestelnummer TWNKL02 dan krijg ik een ander te zien. Geldt ook voor Bestelnummer GRNMLT04.

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Sneak Preview Sieraden voor het Goede doel

Bericht door Sandra » wo 01 okt 2008 09:55

Er schoot me vanochtend tijdens het douchen :lol: nog wat te binnen.
1) misschien is het leuk op de site bij te houden voor hoeveel er al is besteld. als het eenmaal loopt en mensen dus zien dat het nut heeft, motiveert het misschien ook de sieradenmakers. ;)
2) misschien is het een idee onder voorwaarden of ergens anders te vermelden hoe het doneren in zijn werk gaat. dus ze maken het geld over naar jou, maar hoe komt het uiteindelijk bij de stichting? je kan bv vermelden dat het bedrag eens per maand met een minimum van 50,- wordt overgemaakt naar de stichting. dus stel er is in deze maand voor 20,- besteld dan maak je niets over, stel de maand erna voor 40,- dan maak je dan 40 + 20 = 60,- over. misschien fijn voor de bestellers te kunnen lezen hoe het in zijn werk gaat, zodat ze er vertrouwen in hebben dat het geld daadwerkelijk naar de stichting gaat. qua hoe vaak en vanaf welk bedrag moet je zelf bepalen, wat ik nu zeg is gewoon een voorbeeld.

Gebruikersavatar
akseona
Bead Believer
Berichten:202
Lid geworden op:wo 13 apr 2005 20:13
Locatie:Rotterdam
Contacteer:

Re: Sneak Preview Sieraden voor het Goede doel

Bericht door akseona » wo 01 okt 2008 09:59

Marjo, mijn complimenten! Het ziet er erg mooi uit! Ik vind de achtergrond ook erg mooi, goed gekozen bij de goede doelen.

Bij mij was alleen de pagina met Informatie niet helemaal goed...De kopjes vielen aan de rechterzijkant half weg... Ik weet niet of anderen dit ook hebben?

Ik hoop dat het goed gaat lopen. Is er een banner van de site zodat ik die op m'n website kan zetten?
Groetjes, Anoeska

Gesloten