Topic over creaties die klaar liggen

Mail een foto van jouw creatie naar Mar-Joya. Zodra iemand het wilt kopen stuur jij je creatie op naar de klant. Het opbrengst gaat naar de stichting Doe een Wens.
Gebruikersavatar
marindasnippe
Bead Dreamer
Berichten:734
Lid geworden op:zo 19 okt 2008 14:34
Locatie:Utrecht
Contacteer:
Re: Topic over creaties die klaar liggen

Bericht door marindasnippe » za 15 nov 2008 17:31

Mar-JoYa schreef:Volgens mij zijn alle nieuwste donaties geplaatst :mrgreen: en missen nu alleen nog de beadies van Romantikraal :oops: bedacht ik me net, dus dan wordt dat morgen :oops: Iemand anders die nog een gedoneerd sieraad mist op de site? Ik hoor het graag :D
daar was ik weer :-) zie de mijne nog niet???

Gebruikersavatar
Hannelies
Bead Fanatic
Berichten:1927
Lid geworden op:do 09 okt 2008 12:33
Locatie:Amersfoort
Contacteer:

Re: Topic over creaties die klaar liggen

Bericht door Hannelies » za 15 nov 2008 18:44

hallo,
Ik heb een hele tijd geleden foto's gemaild van een setje en een ketting die ik wilde doneren (naar een adres dat Marjo me gegeven had) en er helemaal niets op gehoord. Geen idee of de foto's inmiddels geplaatst zijn maar ik heb geen uitgebreide beschrijving meegestuurd en ik zag dat er bj de andere sieraden wel een behoorlijklange omschrijving stond.
Moet ik nu actie nemen? Ik wilde ook best op de beurs staan waar men het toen over had (in Hilversum?)
Groetjes,
hannelies

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Re: Topic over creaties die klaar liggen

Bericht door Mar-JoYa » za 15 nov 2008 19:17

marindasnippe schreef:
Mar-JoYa schreef:Volgens mij zijn alle nieuwste donaties geplaatst :mrgreen: en missen nu alleen nog de beadies van Romantikraal :oops: bedacht ik me net, dus dan wordt dat morgen :oops: Iemand anders die nog een gedoneerd sieraad mist op de site? Ik hoor het graag :D
daar was ik weer :-) zie de mijne nog niet???
Heb je hem wel ververst nadat je cookies verwijderd hebt ;) Nummer 10 van de armbandjes ;)

@Hannelies: ik denk dat ik je mailtje dan over het hoofd heb gezien :oops: Ben al paar dagen niet lekker, dus ga zo even onder dekentje op de bank, heb best last van wat ik vandaag wel heb gedaan :( Hoop morgen even te kunnen zoeken, zou je het mailtje anders nog eens willen sturen, dan staat hij bovenin mijn inbox...
Zal ook nog even tussen mijn PB-tjes kijken morgen of ik daar nog wat gemist heb dan :oops:

Aan de Mw. van de beurs had ik per mail een vraag gestuurd, maar daar heb ik nog geen reactie weer op :?
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
Hannelies
Bead Fanatic
Berichten:1927
Lid geworden op:do 09 okt 2008 12:33
Locatie:Amersfoort
Contacteer:

Re: Topic over creaties die klaar liggen

Bericht door Hannelies » za 15 nov 2008 19:32

Hoi Marjo,

Ik zal je de foto's nog een x sturen, MET beschrijving. Als jij ze dan doortuurt naar de juiste persoon?
Verder: beterschap! En fijn weekend nog.
Groetje,
Hannelies

Gebruikersavatar
Hannelies
Bead Fanatic
Berichten:1927
Lid geworden op:do 09 okt 2008 12:33
Locatie:Amersfoort
Contacteer:

Re: Topic over creaties die klaar liggen

Bericht door Hannelies » za 15 nov 2008 19:57

[quote=
Heb je hem wel ververst nadat je cookies verwijderd hebt ;) Nummer 10 van de armbandjes ;)

@Hannelies: ik denk dat ik je mailtje dan over het hoofd heb gezien :oops: Ben al paar dagen niet lekker, dus ga zo even onder dekentje op de bank, heb best last van wat ik vandaag wel heb gedaan :( Hoop morgen even te kunnen zoeken, zou je het mailtje anders nog eens willen sturen, dan staat hij bovenin mijn inbox...
Zal ook nog even tussen mijn PB-tjes kijken morgen of ik daar nog wat gemist heb dan :oops:
[/quote]

Heb de foto's net naar info@sieradenvoorhetgoededoel gestuurd.
Groet,
Hannelies

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Re: Topic over creaties die klaar liggen

Bericht door Mar-JoYa » zo 16 nov 2008 13:37

Heb hem ontvangen :D Zal het zsm plaatsen, hoop vandaag :oops:
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Re: Topic over creaties die klaar liggen

Bericht door Mar-JoYa » do 20 nov 2008 18:26

Volgens mij zijn bijna alle nieuwe sieraden nu geplaatst, ook de beadies van Inge.
Welke nog moeten zijn volgens mij: nog polymeerkralen van Inge (hoop dat ik het mailtje nog kan vinden :oops: ) en nog 1 ketting uit het aller- allereerste mailtje van Hannelies.

Klopt dit dames? Missen de andere dames nog een sieraad van zichzelf en zijn er nog mensen die nog wat willen doneren, kan ik dat dit weekend eventueel nog toevoegen 8)
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
Romantica
Bead Intelligent
Berichten:1395
Lid geworden op:di 01 mar 2005 21:38
Locatie:Almere Buiten
Contacteer:

Re: Topic over creaties die klaar liggen

Bericht door Romantica » do 20 nov 2008 21:26

Als je de mail niet meer kan terug vinden stuur ik het wel opnieuw hoor. Geen probleem. Laat maar weten als je dat wil.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat

Gebruikersavatar
Hannelies
Bead Fanatic
Berichten:1927
Lid geworden op:do 09 okt 2008 12:33
Locatie:Amersfoort
Contacteer:

Re: Topic over creaties die klaar liggen

Bericht door Hannelies » vr 21 nov 2008 13:37

Mar-JoYa schreef:Volgens mij zijn bijna alle nieuwe sieraden nu geplaatst, ook de beadies van Inge.
Welke nog moeten zijn volgens mij: nog polymeerkralen van Inge (hoop dat ik het mailtje nog kan vinden :oops: ) en nog 1 ketting uit het aller- allereerste mailtje van Hannelies.

Klopt dit dames? Missen de andere dames nog een sieraad van zichzelf en zijn er nog mensen die nog wat willen doneren, kan ik dat dit weekend eventueel nog toevoegen 8)
heb je mijn laatste donaties ontvangen? Gisteren gestuurd aan sieradenvoorhetgoededoel info enzovoorts.
Groetjes,
hannelies

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Re: Topic over creaties die klaar liggen

Bericht door Mar-JoYa » vr 21 nov 2008 18:14

Die staan er toch al op :oops: of zie ik iets over hoofd 8)
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
Hannelies
Bead Fanatic
Berichten:1927
Lid geworden op:do 09 okt 2008 12:33
Locatie:Amersfoort
Contacteer:

Re: Topic over creaties die klaar liggen

Bericht door Hannelies » vr 21 nov 2008 18:36

[quote="Mar-JoYa"]Die staan er toch al op :oops: of zie ik iets over hoofd 8)[/quote
Jaaaah de kettingen staan er op en ook 4 armbandjes :-) Dank! Maar, ummmm, ik mis dat setje van glasparels! Mijn eerste mailtje inderdaad denk ik. En als ik klik op mijn tweede ketting krijg ik een armband (van mij) als vergroting.. Beetje vreemd :wink:
Zal ik het setje nogmaals mailen dan?

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Re: Topic over creaties die klaar liggen

Bericht door Mar-JoYa » vr 21 nov 2008 20:39

Dat setje had ik via e-mail al op gereageerd ;) Die heb ik nog, maar had geen tijd meer om alles van iedereen er op te zetten :D
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gesloten