Topic over creaties die klaar liggen

Mail een foto van jouw creatie naar Mar-Joya. Zodra iemand het wilt kopen stuur jij je creatie op naar de klant. Het opbrengst gaat naar de stichting Doe een Wens.
Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:
Topic over creaties die klaar liggen

Bericht door Sandra » za 20 sep 2008 16:22

ik start even een nieuwe topic, zodat het niet offtopic tussen de tips komt. ;)
ik heb stuk of 6 armbanden al klaarliggen. :) mijn moeder is druk aan het werk geweest. ;) gewoon spiraal armbanden hoor maar ziet er wel leuk uit. zal komende dagen eens fotograveren en mailen. ik zal ook eens proberen te kijken naar leuke kettingen zonder teveel werk, zodat we snel het minimum aantal halen. En zal eens beginnen met een oudroze koraalketting. Voordeel van priegelwerkcreaties is nl dat je wel, vind ik, een hoger bedrag voor mag vragen. ;) en dat gaat allemaal maar mooi weer naar het goede doel. :banaan:

wat voor creaties zijn jullie mee bezig, voor dit goede doel?

Enneh, @Mar-Joya: hoeveel creaties moeten we minimaal halen om site online te krijgen? En hoeveel hebben we momenteel al?

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Re: Topic over creaties die klaar liggen

Bericht door Mar-JoYa » za 20 sep 2008 21:35

Super Sandra :mrgreen:

Op dit moment zou het fijn zijn als er nog een aantal beadies gedoneerd zouden worden ;) De stand van dit moment.....daar kom ik morgen even op terug. Harriet heeft een mailtje gestuurd met haar donaties en Romantica heeft nog wat kralen gedoneerd die twee mails moet ik nog verwerken 8)

Voor de rest vind ik dat we, door wat we al hadden & met de bijdrage van Harriet en jou + de kralen van Romantica ONLINE kunnen :applaus:

Heb alleen mijn man even nodig om te helpen met de aanvraag voor de .nl domeinnaam :oops: dus daar is het wachten nu nog even op :wink:

Als de beloofde (foto's van ) kralen van Lavilia en de oorbellen/armbanden van Tessa dan ook nog komen & dan dus die van Sandra is het een goed BEGIN

.....maar hoe grootser het aanbod, hoe grootser de reclame die je kunt maken, we willen graag serieus genomen worden toch meiden ;)

:oops: Daarnaast wil ik ook nog een extra oproepje doen voor de Belgische dames ;) er is ook voor Make a wish Vlaanderen gekozen, omdat dit eerlijker zou zijn, aangezien er door Belgen en Nederlanders gedoneerd werd, de Belgische inzendingen lopen achter, er is nog geen reactie geweest van jullie namelijk :oops: :oops:
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
MariekeV
Bead Producer
Berichten:1097
Lid geworden op:di 19 jul 2005 08:37

Re: Topic over creaties die klaar liggen

Bericht door MariekeV » za 20 sep 2008 21:52

Ik ga nog weer eens even wat verzinnen. Heb hier nog 3 sleutelhanger haakjes, 2 hello kitty bedels en kralen liggen. Daar moet toch wat leuks van de maken zijn? :wink:

Gebruikersavatar
Lavilia
Bead Chatter
Berichten:3558
Lid geworden op:do 19 mei 2005 21:55
Locatie:Leiden
Contacteer:

Re: Topic over creaties die klaar liggen

Bericht door Lavilia » zo 21 sep 2008 00:24

Ik moet nog even foto's maken enzo tis momenteel een beetje chaos hier (doek zelf, plan mijn agenda veel te vol :wink: ) Ben ook bezig aan armbanden
groetjes ikke
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tessa
Bead Fanatic
Berichten:1879
Lid geworden op:di 12 apr 2005 15:00
Contacteer:

Re: Topic over creaties die klaar liggen

Bericht door Tessa » zo 21 sep 2008 07:44

Marjo, je hebt mail van mij!
Groetjes van deze kralenverslaafde!

Gebruikersavatar
Crearen
Bead Believer
Berichten:240
Lid geworden op:ma 15 mei 2006 21:56
Locatie:Ten Boer (groningen)
Contacteer:

Re: Topic over creaties die klaar liggen

Bericht door Crearen » zo 21 sep 2008 08:22

Ik ben heel lang niet op de forum geweest, omstandigheden....
Nu gaat het weer goed en ik lees al een tijdje mee....
Wat een goed en leuk initiatief....
Mag ik meedoen? Wat voor sieraden heb je nog nodig, is er iets ondervertegenwoordigd? Oorbellen o.i.d Of maakt het niet uit?

Sorry voor de lange en abrupte afwezigheid...

Ik lever graag een bijdrage om weer een frisse forum start te maken.

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Re: Topic over creaties die klaar liggen

Bericht door Mar-JoYa » zo 21 sep 2008 10:51

@Marieke: nog even en je bent hofleverancier :lol: maar mij hoor je niet klagen :thumb:
@Tessa: ontvangen :D
@Lavilia: kan het me voorstellen, je bent ook net terug zeg, doe wel rustig aan hoor ;) ik zie het wel verschijnen
@Crearen: super dat je mee wilt doen... volgens mij heb ik nog maar 1 beadie, maar het maakt echt niet uit hoor. Net wat je wilt doneren ;)

Probeer mijn man al zo ver te krijgen dat hij vandaag even helpt, maar ivm het tuinhuis ;) wordt dat iig niet eerder dan vanavond en hopelijk red hij dat :oops:
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
MariekeV
Bead Producer
Berichten:1097
Lid geworden op:di 19 jul 2005 08:37

Re: Topic over creaties die klaar liggen

Bericht door MariekeV » vr 26 sep 2008 18:45

Hoe staat het trouwens met de aanvraag van de .nl??? :mrgreen:
Mar-JoYa schreef:@Marieke: nog even en je bent hofleverancier :lol: maar mij hoor je niet klagen :thumb:
Haha, dat klinkt wel leuk. Maar dat is natuurlijk niet mijn bedoeling :wink: Vind het gewoon zonde dat ik hier sieraden heb liggen, dan vind ik het super dat er iets nuttigs mee gedaan wordt.
Ben nu ook echt mijn bakken aan het afstruinen om ook wat reserve te hebben liggen hier :oops: :wink:

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Re: Topic over creaties die klaar liggen

Bericht door Mar-JoYa » zo 28 sep 2008 12:18

MariekeV schreef:Hoe staat het trouwens met de aanvraag van de .nl??? :mrgreen:
We hebben deze week vakantie ;) dus moet goedkomen zou ik zo zeggen :oops:

Mar-JoYa schreef:@Marieke: nog even en je bent hofleverancier :lol: maar mij hoor je niet klagen :thumb:
Haha, dat klinkt wel leuk. Maar dat is natuurlijk niet mijn bedoeling :wink: Vind het gewoon zonde dat ik hier sieraden heb liggen, dan vind ik het super dat er iets nuttigs mee gedaan wordt.
Ben nu ook echt mijn bakken aan het afstruinen om ook wat reserve te hebben liggen hier :oops: :wink:[/quote]

Vind het gewoon superleuk dat je zo enthousiast bent (en de rest natuurlijk ook :bedankt:)
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
MariekeV
Bead Producer
Berichten:1097
Lid geworden op:di 19 jul 2005 08:37

Re: Topic over creaties die klaar liggen

Bericht door MariekeV » ma 29 sep 2008 09:06

Weet even niet waar ik het precies neer kan zetten, dus maar even hier.

Wilde even zeggen dat ik helemaal weg ben van de oorbellen van Audrey (flapflap). Op zich niet heel er moeilijk, maar vind ze echt super lief! Hele mooie kleurcombinaties.

Gebruikersavatar
flapflap
Bead Hysteric
Berichten:3231
Lid geworden op:zo 12 feb 2006 01:03
Locatie:Zoetermeer
Contacteer:

Re: Topic over creaties die klaar liggen

Bericht door flapflap » ma 29 sep 2008 19:52

Dankjewel!!! :oops: 8)

Ik heb er een paar keer mee op beurzen gestaan, en daar verkochten ze ook heel goed. Maar via internet verkoop ik dus voor geen meter sieraden... dus ze liggen er al een tijdje. Hopelijk worden ze nu wel verkocht!
~Audrey~

Gebruikersavatar
Romantica
Bead Intelligent
Berichten:1395
Lid geworden op:di 01 mar 2005 21:38
Locatie:Almere Buiten
Contacteer:

Re: Topic over creaties die klaar liggen

Bericht door Romantica » do 02 okt 2008 17:33

Aangezien je nog wat beadies kunt gebruiken komt er zo een mailtje naar je toe, tevens nog wat kralen. Hoe meer hoe beter he. :banaan:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Re: Topic over creaties die klaar liggen

Bericht door Mar-JoYa » do 02 okt 2008 19:58

Romantica schreef:Aangezien je nog wat beadies kunt gebruiken komt er zo een mailtje naar je toe, tevens nog wat kralen. Hoe meer hoe beter he. :banaan:
Heb hem ontvangen ;)
Super weer......... zal zsm toegevoegd worden ;)
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
N
Bead Producer
Berichten:1110
Lid geworden op:vr 06 feb 2004 09:40
Contacteer:

Re: Topic over creaties die klaar liggen

Bericht door N » zo 05 okt 2008 11:17

Kun je ook zeepkralen gebruiken voor op de site?
Ik wil wel zeepjes ter beschikking stellen, om zelf zeepkettingen te maken.
(Zie http://www.nicx.nl/overige" onclick="window.open(this.href);return false;).

Ik hoor het wel!

Mooie site trouwens!! :applaus:
Groetjes, Nicole.

Gebruikersavatar
Romantica
Bead Intelligent
Berichten:1395
Lid geworden op:di 01 mar 2005 21:38
Locatie:Almere Buiten
Contacteer:

Re: Topic over creaties die klaar liggen

Bericht door Romantica » zo 05 okt 2008 12:18

En dan heb ik ook nog een vraag, ik kon even niet vinden of het al eerder gevraagd is. Zijn polymeer kleikralen ook goed?
Ik hoor het wel. :)
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat

Gesloten