Het verhaal & de mogelijkheden

Mail een foto van jouw creatie naar Mar-Joya. Zodra iemand het wilt kopen stuur jij je creatie op naar de klant. Het opbrengst gaat naar de stichting Doe een Wens.
Gesloten
Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:
Het verhaal & de mogelijkheden

Bericht door Mar-JoYa » za 20 sep 2008 14:59

Enige tijd geleden hebben we als forumleden het idee opgevat om een site op te zetten, om op die manier geld binnen te halen voor het goede doel. Er is in verband met de aanwezigheid van zowel Nederlandse als Belgische leden gekozen voor Make a Wish Vlaanderen en Doe een Wens Nederland. Zij hebben hier hun toestemming voor gegeven. Door omstandigheden is dit helaas stopgezet. Het is natuurlijk heel fijn als je met elkaar iets voor een ander kan betekenen en er in dit geval zelf ook nog een stukje naamsbekendheid mee op kunt bouwen. Ik heb dan ook besloten, mits er genoeg animo is, dit weer op te pakken :D

Wat is de bedoeling?

Je stuurt een foto van een handgemaakt sieraad uit jouw collectie, wat jij wilt verkopen naar mij op. Vermeld daarbij duidelijk wat het moet gaan kosten, beschrijf de ketting, dus materiaal en kleuren en evt. de maat. Zorg voor een duidelijke foto want dat verkoopt beter. Bewerk bij voorkeur de foto niet, het is de bedoeling dat ik dat ga doen, zodat het allemaal zoveel mogelijk in dezelfde stijl bewerkt is, dit in verband met onze wens om wat professioneler over te komen.

Mailadres is info @ mar - joya . nl (en dan zonder de spaties uiteraard ;))

Geef ook je website door en de naam die je er bij wilt hebben, want die word erbij vermeld. De naam kan zijn van jezelf of van je website. Vermeld wel even duidelijk wat je liever hebt. Dit is dus tevens reclame voor jezelf.

We hebben destijds besloten om de verzendkosten niet te berekenen aan de klanten. Dit houdt dus in dat je het zelf weegt en de postzegels betaalt.
Het kan voorkomen dat een klant meerdere sieraden wil kopen dan worden de verzendkosten ook hoger. Houdt daar dus rekening mee. Heb je hier een probleem mee dan vind ik dat je de verzendkosten mag doorberekenen aan de klant, geef dan aan dat de prijs van je sieraad exclusief verzendkosten is.

De foto's plaats ik op de site met daarbij alle gegevens voor de klant.
Als er een sieraad van je verkocht is en het geld binnen is krijg je van mij een mailtje met daarin de gegevens van de klant waar je het naar toe kan sturen. Ik heb hiervoor een bankrekening waar het op gestort kan worden. Er staat bij Romantica inmiddels 85,45 op, als het doorgaat stort ze dit naar mij door.

Even op een rijtje:

- Duidelijke foto opsturen
- Prijs van het sieraad
- Beschrijving sieraad; materialen, kleuren, maat.
- Naam die er bij moet en website URL



Als ik nog iets vergeet meld het dan even dan verander ik het.

****Belangrijk: het is een nieuwe frisse start, dit betekent dat het nog in de kinderschoenen staat en dat er pas een domeinnaam aangevraagd wordt als er genoeg foto's binnen zijn. Pas als de domeinnaam er is, zal de site ook online gaan****

:mrgreen: Oke, we gaan weer met frisse moed beginnen. :mrgreen:
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gesloten