Topic voor tips

Mail een foto van jouw creatie naar Mar-Joya. Zodra iemand het wilt kopen stuur jij je creatie op naar de klant. Het opbrengst gaat naar de stichting Doe een Wens.
Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:
Re: Sieraden voor het goede doel

Bericht door Sandra » zo 07 sep 2008 15:49

madebyme schreef:Ik ga in ieder geval kijken of ik wel wat heb... denk ook steeds dat het heeeeeel goed moet zijn... :(
het hoeft niet bijzonder goed hoor, een lekker rustig eenvoudig kettinkje of armband is ook leuk. enige wat ik lastig vind is dat het beter ook echt nieuw kan zijn, dus niet een ketting die je niet meer draagt en waarvan slotje al verkleurd is....maar goed die kan je dan natuurlijk even opnieuw rijgen.

Gebruikersavatar
madebyme
Bead Dreamer
Berichten:707
Lid geworden op:do 17 aug 2006 21:47
Contacteer:

Re: Sieraden voor het goede doel

Bericht door madebyme » zo 07 sep 2008 16:32

Sandra schreef:
madebyme schreef:Ik ga in ieder geval kijken of ik wel wat heb... denk ook steeds dat het heeeeeel goed moet zijn... :(
het hoeft niet bijzonder goed hoor, een lekker rustig eenvoudig kettinkje of armband is ook leuk. enige wat ik lastig vind is dat het beter ook echt nieuw kan zijn, dus niet een ketting die je niet meer draagt en waarvan slotje al verkleurd is....maar goed die kan je dan natuurlijk even opnieuw rijgen.
Oh dat zou ik ook niet doen hoor, het moet wel professioneel overkomen idd en er gewoon nieuw zijn/uitzien.
Ga eens kijken :-)

Gebruikersavatar
Tessa
Bead Fanatic
Berichten:1879
Lid geworden op:di 12 apr 2005 15:00
Contacteer:

Re: Sieraden voor het goede doel

Bericht door Tessa » zo 07 sep 2008 16:33

Marjo, ik stel het mailtje even uit hoor. Moet nog foto's maken van de sieraden en daar heb ik even geen tijd voor.
Groetjes van deze kralenverslaafde!

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Re: Sieraden voor het goede doel

Bericht door Mar-JoYa » zo 07 sep 2008 17:25

@madebyme: heb je mailtje ontvangen en de armband is echt superleuk!
@Tessa: is prima, ben al blij dat we nog dingen tegoed hebben :lol:

Stand is nu

3 armbanden
9 kettingen
1 paar oorbellen
1 beadie

Ik hoop wel dat we nog steeds (ondanks dat ik het nu van Inge over genomen heb), nog wel het gevoel hebben dat we het net als eerst samen doen & dat het ons ding is en vergeet niet ;) als we een goeie site hebben en lekker reclame maken, is dat niet alleen voor doe een wens/make a wish goed, maar ook voor ons :D
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
Sylvi@
Bead Intelligent
Berichten:1479
Lid geworden op:wo 09 jul 2008 15:20
Locatie:Friesland
Contacteer:

Re: Sieraden voor het goede doel

Bericht door Sylvi@ » zo 07 sep 2008 18:25

Ik doe mee! Heb Marjo al een mail gestuurd!
Wie volgt?

Groetjes Sylvia
Groetjes Sylvia :byebye

Gebruikersavatar
madebyme
Bead Dreamer
Berichten:707
Lid geworden op:do 17 aug 2006 21:47
Contacteer:

Re: Sieraden voor het goede doel

Bericht door madebyme » zo 07 sep 2008 19:29

Hai Marjo,
Ik wilde nog zeggen dat ik er wel een verlengkettinkje aan kan zetten, dan past hij meer mensen want hij is vrij klein (de armband).

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Re: Sieraden voor het goede doel

Bericht door Mar-JoYa » do 11 sep 2008 08:29

Er zijn weer mailtjes ontvangen ;) Akseona & Sylvia :thumb:

Stand is nu

3 armbanden
11 kettingen
1 paar oorbellen
1 beadie

De armbanden, oorbellen en beadie voelen zich nog een beetje eenzaam :mrgreen:

Bij deze nog een verzoek aan alle kralenwinkels/webshops die hier lid zijn en zelf af en toe reclame voor zichzelf mogen maken ;) en van wie de diensten hier regelmatig door forumleden aangeprezen worden aan elkaar 8)

Kunnen jullie misschien een melding van dit initiatief maken naar jullie nieuwsbrieflezeressen? Denk dat het gros van jullie leden zelf sieraden maken en misschien (onvoorstelbaar :lol:) nog niet lid zijn van dit forum. Als er weer donaties komen via jullie nieuwsbrief (laat de lezeressen dan even aangeven dat ze zich via je nieuwsbrief aanmelden) kan ik altijd een link plaatsen naar jullie webshop op de linkspagina, goeie deal toch. En eh, zelfmaakpakketjes zijn ook leuk om aan te bieden op de site toch ;) dus zelf doneren mag ook :lol: dat levert een link op de linkspagina op en een link bij het produkt wat je aanbiedt.............
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
Romantica
Bead Intelligent
Berichten:1395
Lid geworden op:di 01 mar 2005 21:38
Locatie:Almere Buiten
Contacteer:

Re: Sieraden voor het goede doel

Bericht door Romantica » do 11 sep 2008 08:37

Ik ga vandaag een nieuwsbrief verzenden, goed idee.
Zal ook nog wel even kijken bij mijn oorbellen en beadies, zit vast en zeker nog wel wat tussen.
Is het ook een idee om zakjes kralen te doneren? Kan nog wel wat missen, ik heb net een leuke bestelling binnen voor een prikkie.
Misschien een leuke mix of zo? Weet niet of dat een idee is hoor. Nou ik hoor het wel. :)
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Sieraden voor het goede doel

Bericht door Sandra » do 11 sep 2008 08:48

Bij de armbanden kan je iig 5 bij optellen, mijn moeder is druk bezig met spiraal armbanden. ;) Stuk of 4 al klaar....
Ik ga zelf iig een koraalketting doneren, heb nl al mooie oudroze kralen ervoor, zal het alleen zelf nooit dragen maar ga het nu toch maken, aangezien ik het dan hiervoor kan doneren.

Gebruikersavatar
Rizzie
Bead Starter
Berichten:82
Lid geworden op:ma 03 sep 2007 14:04
Locatie:Haarlemmermeer
Contacteer:

Re: Sieraden voor het goede doel

Bericht door Rizzie » do 11 sep 2008 09:00

Ik ga ook in ieder geval 1 ketting insturen!
Moet er nog even een mooie foto van maken, maar hij komt er zeker aan!
Welke goede doelen gaan we steunen met het geld?
Groetjes van Mariska!

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Sieraden voor het goede doel

Bericht door Sandra » do 11 sep 2008 09:41

Rizzie schreef:...
Welke goede doelen gaan we steunen met het geld?
Doe een wens / make a wish. Dat was tijd terug al afgesproken, Romantica had het gestart, nu maakt Marjo een nieuwe start met de hoop op meer verkoop, en we houden het bij dezelfde doel. Zie ook evt http://forum.creadream.nl/viewtopic.php ... &start=150" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Re: Sieraden voor het goede doel

Bericht door Mar-JoYa » do 11 sep 2008 09:48

:applaus:

Ik heb het vermoeden dat het ECHT DOORGAAAAT :banaan:
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
flapflap
Bead Hysteric
Berichten:3231
Lid geworden op:zo 12 feb 2006 01:03
Locatie:Zoetermeer
Contacteer:

Re: Sieraden voor het goede doel

Bericht door flapflap » do 11 sep 2008 09:53

Potver, heb ik net gisteravond een nieuwsbrief verzonden :? Goede tip Marjo, de volgende keer zal ik het er zeker bij zetten.
Hoewel het wel handig zou zijn als ik er dan ook een URL bij kan zetten, oogt ook net wat professioneler.

Mijn donaties komer eraan, ik ga straks lekker in het zonnetje zitten et mijn sieradenkoffer en dan zoek ik ze uit.
~Audrey~

Gebruikersavatar
Erica
Bead Dreamer
Berichten:568
Lid geworden op:wo 28 feb 2007 20:30
Locatie:Duiven
Contacteer:

Re: Sieraden voor het goede doel

Bericht door Erica » do 11 sep 2008 12:08

Mar-JoYa schreef:De armbanden, oorbellen en beadie voelen zich nog een beetje eenzaam :mrgreen:
Van mij komt er ook iets maar kan nog heel even duren, een armband waarschijnlijk :lol: .
Groetjes Erica

Gebruikersavatar
MariekeV
Bead Producer
Berichten:1097
Lid geworden op:di 19 jul 2005 08:37

Re: Sieraden voor het goede doel

Bericht door MariekeV » do 11 sep 2008 13:33

Jammer dat je nog weinig oorbellen, beadies en armbanden hebt. De eerste 2 maak ik amper. Met de laatste ben ik bezig... Het slotje wilde niet, maar heb nu een oplossing. De armbanden krijgen dus gezelschap :wink:

Gesloten