Topic voor tips

Mail een foto van jouw creatie naar Mar-Joya. Zodra iemand het wilt kopen stuur jij je creatie op naar de klant. Het opbrengst gaat naar de stichting Doe een Wens.
Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:
Topic voor tips

Bericht door Mar-JoYa » zo 24 aug 2008 12:53

Dit topic kan gebruikt worden als nieuw topic om tips & vragen uit te wisselen :D
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
Romantica
Bead Intelligent
Berichten:1395
Lid geworden op:di 01 mar 2005 21:38
Locatie:Almere Buiten
Contacteer:

Re: Sieraden voor het goede doel

Bericht door Romantica » zo 24 aug 2008 13:21

Fijn een nieuw topic. Weer lekker fris beginnen. En nu maar hopen dat iedereen dit leest en meedoet. Ik heb evt. nog meer sieraden te doneren maar wacht even af of er ook anderen zijn die mee willen doen. Wat het bedrag betreft, dus die 85,45 daar maak ik 100 euro van. De zaken gaan hier zo goed, dus ik kan het wel missen en dan hebben we een mooie start. En tenslotte is het voor een goed doel waar ik wel wat voor over heb.
Afbeelding
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Re: Sieraden voor het goede doel

Bericht door Mar-JoYa » zo 24 aug 2008 13:35

Afbeelding
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
Annemie
Bead Brilliant
Berichten:2833
Lid geworden op:za 20 jan 2007 17:30
Locatie:Eindhoven
Contacteer:

Re: Sieraden voor het goede doel

Bericht door Annemie » zo 24 aug 2008 13:53

Ik wil ook wel meedoen, met af en toe een sieraad. Kan dat, of is het de bedoeling dat je dan elke week iets instuurt?

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Re: Sieraden voor het goede doel

Bericht door Mar-JoYa » zo 24 aug 2008 16:00

Nala schreef:Ik wil ook wel meedoen, met af en toe een sieraad. Kan dat, of is het de bedoeling dat je dan elke week iets instuurt?
Er is geen minimum of maximum. Het is prima als je 1 sieraad en verder nooit meer iets doneert, meer dan 1 tegelijk mag ook ;) Als je 1 sieraad doneert en een volgende als de eerste verkocht is, is ook prima. Wat jij wilt :mrgreen: Het maakt ook niet uit wat voor sieraad, het mag van alles zijn :D
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
gerry
Bead Discoverer
Berichten:21
Lid geworden op:vr 02 mar 2007 12:56

Re: Sieraden voor het goede doel

Bericht door gerry » zo 24 aug 2008 16:04

Ik wil wel mee doen maar ik moet nog even uitvinden hoe ik het beste een mooie foto maak, heb ik goed begrepen dat ik ook gewoon voorlopig 1 sierraad kan aanleveren? Deze week krijg je in ieder geval een foto van het eerste sierraad

Gebruikersavatar
gerry
Bead Discoverer
Berichten:21
Lid geworden op:vr 02 mar 2007 12:56

Re: Sieraden voor het goede doel

Bericht door gerry » zo 24 aug 2008 16:05

sorry mijn vraag is net beantwoord zie ik

Gebruikersavatar
MariekeV
Bead Producer
Berichten:1097
Lid geworden op:di 19 jul 2005 08:37

Re: Sieraden voor het goede doel

Bericht door MariekeV » ma 25 aug 2008 09:33

Lekker een nieuw topic, maakt het weer duidelijk!

Misschien heb je nog ergens in een kastje wat oude sieraden liggen en is het wel een idee om die te gebruiken hiervoor :D (had ik namelijk zelf :wink: ) Alle kleine beetjes helpen natuurlijk!

Gebruikersavatar
flapflap
Bead Hysteric
Berichten:3231
Lid geworden op:zo 12 feb 2006 01:03
Locatie:Zoetermeer
Contacteer:

Re: Sieraden voor het goede doel

Bericht door flapflap » ma 01 sep 2008 23:17

MariekeV schreef:Lekker een nieuw topic, maakt het weer duidelijk!

Misschien heb je nog ergens in een kastje wat oude sieraden liggen en is het wel een idee om die te gebruiken hiervoor :D (had ik namelijk zelf :wink: ) Alle kleine beetjes helpen natuurlijk!
Zo had ik het eerst ook gedaan, wat sieraden uitgezocht die er al een tijdje lagen en dan nog 1 of 2 nieuwere. Maar dat is inmiddels alweer een tijdje geleden, dus ik wil even opnieuw mijn vooorraad doorzoeken en een selectie maken.

Dus sorry Marjo, ben je niet vergeten maar ik heb nog geen tijd gehad! :oops:
~Audrey~

Gebruikersavatar
Tessa
Bead Fanatic
Berichten:1879
Lid geworden op:di 12 apr 2005 15:00
Contacteer:

Re: Sieraden voor het goede doel

Bericht door Tessa » di 02 sep 2008 06:09

Ik wil ook wel weer doneren. Je hoort van me, misschien dit weekend.
Groetjes van deze kralenverslaafde!

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Re: Sieraden voor het goede doel

Bericht door Mar-JoYa » vr 05 sep 2008 10:29

:oops: *Mag ik deze nog even onder de aandacht brengen* :oops:

Het lijkt me zo geweldig een site vol sieraden online te zetten ;) Als iedereen die dit forum bezoekt, geregistreerd of niet geregistreerd 1 sieraad zou doneren...pffff... moet je nagaan wat we dan te bieden hebben. Je hoeft dus niet geregistreerd te zijn om mee te mogen doen trouwens, wist niet of dat al bekend was.... iedereen mag en kan meedoen door mij een mailtje te sturen zoals hierboven beschreven :D

Pas als er donaties genoeg zijn, kan de site online, pas dan begint het en kan ik reclame gaan maken enz.
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
Romantica
Bead Intelligent
Berichten:1395
Lid geworden op:di 01 mar 2005 21:38
Locatie:Almere Buiten
Contacteer:

Re: Sieraden voor het goede doel

Bericht door Romantica » vr 05 sep 2008 13:51

Er er zijn zoveel leden...............ik snap het gewoon niet. Kom op dames al is het maar 1 armbandje. Al is het maar van kunststof, glas is natuurlijk ook heel mooi maar wat je ook doneert alles is toch goed he Marjo? Voor een paar euro kan je al een mooi armbandje of zelfs een ketting maken.
Het zou een geweldige vernieuwde site worden als iedereen nu een beetje meewerkt. Ik heb in jou, Marjo alle vertrouwen, als ik zie wat een mooie website je zelf hebt, wordt deze zeker fantastisch!
:flowerysmile:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Sieraden voor het goede doel

Bericht door Sandra » vr 05 sep 2008 13:57

Is het volgende misschien een idee, als Marjo het goed vindt? Er zijn 2 opties:
- je meldt welke sieraden je wil doneren en bewaart het zelf, je krijgt dan mail zodra het besteld is en stuur het zelf op
- je maakt wat sieraden en stuur dat op naar Marjo, zij stuurt het dus op als het is besteld.

Ikzelf zou de laatste optie fijn vinden, want dan hoef ik niet op te letten dat ik het netjes ongedragen bewaar....want ja als ik het draag kan het zijn dat de slotje/verlengketting enzo verkleur en dan vind ik het niet meer netjes om te verkopen.

Mocht de verkoop via de website toch niet goed lukken, is het misschien mogelijk 'n keer wat bij 'n braderie ofzo te verkopen....

Weet niet hoe je dit vindt hoor Marjo, het is gewoon 'n idee.

Harmonyke
Bead Fan
Berichten:317
Lid geworden op:za 18 aug 2007 15:25
Locatie:Rekkem

Re: Sieraden voor het goede doel

Bericht door Harmonyke » vr 05 sep 2008 13:59

Ik zal na mijn reis naar Turkije eens kijken wat ik kan doneren of zo. Ofwel een ketting dus ofwel bv een doe-het-zelf setje?

Zal het zien, wordt waarschijnlijk een ketting.
Helemaal weg van fimo en kralen!!

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Re: Sieraden voor het goede doel

Bericht door Mar-JoYa » vr 05 sep 2008 16:10

Kan me voorstellen dat de tweede optie van Sandra voor een aantal mensen een goed idee zou zijn....toch kies ik er voor om dit niet te doen. Wat ik nu ga zeggen bedoel ik niet lullig, maar ik mag toch aannemen dat we allemaal oud en wijs genoeg zijn ;) en dit stukje eigen verantwoordelijkheid best kunnen dragen :D

Je kunt het zelf in een gripzakje wegleggen met een kaartje er in dat je het gedoneerd hebt. Wat ik zelf bij de vorige keer gedaan heb, is ook op de site zetten bij het sieraad dat het alleen verkrijgbaar is via http://www........nl" onclick="window.open(this.href);return false; dan kun je het ook niet per ongeluk zelf verkopen en vergeten het geld over te maken naar mij ;)
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gesloten