Topic voor tips

Mail een foto van jouw creatie naar Mar-Joya. Zodra iemand het wilt kopen stuur jij je creatie op naar de klant. Het opbrengst gaat naar de stichting Doe een Wens.
Gebruikersavatar
Annemie
Bead Brilliant
Berichten:2833
Lid geworden op:za 20 jan 2007 17:30
Locatie:Eindhoven
Contacteer:
Re: Sieraden voor het goede doel

Bericht door Annemie » vr 05 sep 2008 16:17

Ik ga dit weekend nieuwe dingen maken (is de bedoeling) en ik ga in elk geval iets apart leggen.

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Sieraden voor het goede doel

Bericht door Sandra » vr 05 sep 2008 16:38

Ik snap wat je bedoelt, anders moet je ook in je 1tje alle verzending bijhouden en zit je er ook mee 'opgescheept' als de verkoop via de site niet zo goed loopt.
En de vermelding op je eigen website is ook een goed idee! En des te meer verwijzingen krijg je dan ook naar de stichting!

Ik zal dit weekend eens kijken wat ik kan doneren..heb de neiging voorbeelden te geven van wat ik in opdracht kan maken, dat ik het gewoon maak zodra het is besteld in de kleur die ze willen, maar ja dan moet ik wel opletten dat ik al die tijd de benodigde kralen op voorraad heb.....kan dan beter iets maken en gewoon ergens opbergen inderdaad....

Misschien leuk idee: hoeveel sieraden wil je minimaal hebben voordat je de site online doe? En hoeveel heb je zelf al gereed? Kortom, hoeveel moeten we met zijn allen produceren om de site in de lucht te krijgen? :D

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Re: Sieraden voor het goede doel

Bericht door Mar-JoYa » vr 05 sep 2008 17:31

Klopt en dan moet ik er ook voor zorgen dat ik de verzendkosten van de maker weer terug krijg ;) (als het enorm gaat lopen ga ik dat niet allemaal voorschieten of betalen ;))

Ikzelf heb 2 kettingen, een armband en een paar oorbellen gedoneerd tot nu toe. Verder hebben alleen Marieke en Inge nog maar gemaild. In totaal heb ik nu

2 armbanden
9 kettingen
1 paar oorbellen
1 beadie

De pagina van de kettingen lijkt dus al aardig, de rest is dus wat slapjes 8)
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Re: Sieraden voor het goede doel

Bericht door Mar-JoYa » vr 05 sep 2008 17:34

:idea: Misschien kunnen jullie nog wel niet forummende kreatypjes die sieraden maken op de hoogte stellen van dit initiatief :idea:
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
Emberlynn
Bead Lover
Berichten:433
Lid geworden op:do 18 nov 2004 20:28
Locatie:Cuijk
Contacteer:

Re: Sieraden voor het goede doel

Bericht door Emberlynn » vr 05 sep 2008 18:52

Ik zal wat uitzoeken en zsm mailen!
Groetjes Emberlynn

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Sieraden voor het goede doel

Bericht door Sandra » vr 05 sep 2008 20:38

Mar-JoYa schreef:Klopt en dan moet ik er ook voor zorgen dat ik de verzendkosten van de maker weer terug krijg ;) (als het enorm gaat lopen ga ik dat niet allemaal voorschieten of betalen ;))

Ikzelf heb 2 kettingen, een armband en een paar oorbellen gedoneerd tot nu toe. Verder hebben alleen Marieke en Inge nog maar gemaild. In totaal heb ik nu

2 armbanden
9 kettingen
1 paar oorbellen
1 beadie

De pagina van de kettingen lijkt dus al aardig, de rest is dus wat slapjes 8)
uhm hoe bedoel je, verzendkosten van de maker terug krijgt? ooh bedoeling dat de maker de verzendkosten doneert? tja je kan de verzendkosten ook gewoon meteen optellen bij het bedrag...en nou bedoel ik niet dat je voor iedere bestelling verzendkosten moet overmaken naar de maker, maar wel dat als je alles op voorraad heb de maker geen verzendkosten hoeft te betalen, kan het gewoon bij totaalbedrag optellen. Niet dat ik de verzendkosten erg vind, ik bedoel meer dat het probleem over voorschieten enzo dan niet telt.

Gebruikersavatar
Tessa
Bead Fanatic
Berichten:1879
Lid geworden op:di 12 apr 2005 15:00
Contacteer:

Re: Sieraden voor het goede doel

Bericht door Tessa » vr 05 sep 2008 22:22

Ik had op de oude site ook wat gedoneerd. Die tel je nu niet meer mee? Het gaat echt opnieuw allemaal?

Ik ga je mailen hoor Marjo, dit weekend nog. Heb nog enkele dingen liggen die ik wil/kan doneren.
Zou het leuk vinden als de site online kan gaan!
Groetjes van deze kralenverslaafde!

Gebruikersavatar
MariekeV
Bead Producer
Berichten:1097
Lid geworden op:di 19 jul 2005 08:37

Re: Sieraden voor het goede doel

Bericht door MariekeV » za 06 sep 2008 07:02

Er ligt hier een cabochon armband om afgemaakt te worden. Deze gaat (zoals het er nu naar uit ziet) ook naar de site :D

En leuk om al weer veel reacties te lezen. Vind het jammer dat ik verder geen mensen in mijn omgeving heb die sieraden maken. Is het misschien een idee om ook op andere fora een berichtje te zetten?

De tip van dat je op je site al neerzet dat de ketting op een andere site te bestellen is heb ik ook gedaan. Heb er nu bijstaan dat de site snel online komt. Dus dames blijf "geven", des te eerder kan de site online!!! :applaus:

Gebruikersavatar
Romantica
Bead Intelligent
Berichten:1395
Lid geworden op:di 01 mar 2005 21:38
Locatie:Almere Buiten
Contacteer:

Re: Sieraden voor het goede doel

Bericht door Romantica » za 06 sep 2008 10:04

Ik ben het wel met Marjo eens. Aan de ene kant is het wel handig als alles bij Marjo ligt aan de andere kant weer niet. Ik vond het zelf niet zo handig zeker ook omdat je dan alles thuis had liggen. Ik zelf heb daar de ruimte niet voor. Maar kost dan ook meer verzendkosten, je stuurt het eerst naar Marjo en Marjo moet het weer aan de klant versturen. Maar ik denk zeker dat we zelf wel de verantwoording kunnen dragen voor het sieraad. Inderdaad een vermelding op je site maken is een goed idee en apart houden.

Wat veel mensen ook wel deden is het gewoon op de site zetten en evt. op een sieradenparty zien te verkopen en dan het geld storten naar mij.
Persoonlijk vind ik het beste idee om het alleen op de goede doelensite te zetten en het alleen daar te verkopen.
Maar goed, er valt toch wel weer het een en ander over praten he.
Hoop alleen dat er wat meer mensen op dit topic afkomen, ik reageer eigenlijk best wel snel en hoop dat niet alle berichtjes straks alleen van mij en Marjo zijn.
Ik wil me er ook niet teveel mee bemoeien hoor. :oops: Het is nu jouw ding.
Afbeelding

Heb er snel wat bij geschreven want zag dat er opeens wat reacties waren, nog niet gelezen dus nog. Ik zal op mijn forum en website ook een vermelding maken dat er gedoneerd kan worden en straks ook gekocht natuurlijk.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Re: Sieraden voor het goede doel

Bericht door Mar-JoYa » za 06 sep 2008 12:14

Tessa schreef:Ik had op de oude site ook wat gedoneerd. Die tel je nu niet meer mee? Het gaat echt opnieuw allemaal?

Ik ga je mailen hoor Marjo, dit weekend nog. Heb nog enkele dingen liggen die ik wil/kan doneren.
Zou het leuk vinden als de site online kan gaan!
Ik begin inderdaad overnieuw, misschien dat de oude doneerders niet eens meer weten dat of wat ze hebben gedoneerd ;) :thumb: dat je weer mee doet, ik zie je mailtje tegemoet ;)

.....en eh, iedereen houdt de sieraden lekker zelf thuis :flirt: :lol:
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
LuMiDi
Bead Starter
Berichten:61
Lid geworden op:wo 23 nov 2005 01:02
Locatie:Spijkenisse
Contacteer:

Re: Sieraden voor het goede doel

Bericht door LuMiDi » za 06 sep 2008 16:09

Hoi Marjo,

Ik moet nog even nieuwe foto's maken , dus mijn bijdrage komt er ook aan maar heb het nu druk. Ben het niet vergeten maar 't kan even duren.

gr Diana
Groetjes Diana

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Re: Sieraden voor het goede doel

Bericht door Mar-JoYa » zo 07 sep 2008 13:43

LuMiDi schreef:Hoi Marjo,

Ik moet nog even nieuwe foto's maken , dus mijn bijdrage komt er ook aan maar heb het nu druk. Ben het niet vergeten maar 't kan even duren.

gr Diana
Super :bedankt: hier wordt ik al blij van hoor, dat er in ieder geval nog wat donaties her en der aan zitten te komen ;) dus ook voor de anderen alvast hug2
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Sieraden voor het goede doel

Bericht door Sandra » zo 07 sep 2008 14:40

heb net wat kralen naar mijn moeder gebracht, die gaat wat spiraal armbanden maken hiervoor. :)

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Re: Sieraden voor het goede doel

Bericht door Mar-JoYa » zo 07 sep 2008 15:11

Sandra schreef:heb net wat kralen naar mijn moeder gebracht, die gaat wat spiraal armbanden maken hiervoor. :)
Hoopte al dat dit het goede doel was waar je in het andere topic op doelde :lol:
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
madebyme
Bead Dreamer
Berichten:707
Lid geworden op:do 17 aug 2006 21:47
Contacteer:

Re: Sieraden voor het goede doel

Bericht door madebyme » zo 07 sep 2008 15:12

Ik ga in ieder geval kijken of ik wel wat heb... denk ook steeds dat het heeeeeel goed moet zijn... :(

Gesloten