Wat leuk dat je even op mij site hebt gekeken! Bedankt voor je complimentharriet schreef:Bedankt in ieder geval voor je reactie, leuke dingen maak je trouwens, heb even op je site gekeken.

Wat leuk dat je even op mij site hebt gekeken! Bedankt voor je complimentharriet schreef:Bedankt in ieder geval voor je reactie, leuke dingen maak je trouwens, heb even op je site gekeken.
Ja, hier is zemadebyme schreef:Dan weet ik het ook niet. Marjo zal nog wel reageren op je vraag, denk ik.harriet schreef:ik heb het op deze manier gedaan
(mailadres ivm spam even weggehaald door moderator)
dat lijkt me juist toch?
Harriet
welkom.harriet schreef:Hallo, ik ben nieuw hier en heb mij speciaal aangemeld omdat ik graag mee wil doen voor het goede doel.
Ik probeer een mailtje hierover te sturen aan (mailadres ivm spam even weggehaald door moderator) maar krijg het bericht dat dit mail adres onjuist is.
Klopt dat?
Groetjes Harriet
Ja, dat is altijd moeilijk om een prijs te bedenken. Je hoeft er niet te weinig voor te vragen, ook al was je het aan de materialen niet kwijt. Het is een luxe armband(al zeg ik het zelfJoanelle schreef:Hi,
Ik wil graag mijn ootheca cuff
http://forum.creadream.nl/viewtopic.php ... ca#p442361
doneren, maar ik heb werkelijk geen idee wat ik ervoor kan vragen... Qua materiaalkosten is het natuurlijk niet veel, maar er zitten uren fröbelwerk in.
Suggesties?
Alvast hartelijk bedankt!
Joanelle
Dit had ik dus ook meteen als eerste reactieSandra schreef: Ik dacht wel te herinneren dat de geborduurde armband van MariekeV 40,- kostte, wellicht is jouw armband ongeveer even veel werk geweest en kan je dus ongeveer hetzelfde bedrag vragen.