fimo/ schoonmaak vraagje
Ik ben al een hele tijd bezig met fimo en de tribeadroller. Nu heb ik een vraagje: hoe maken jullie alles weer schoon?? Ik druk de klei altijd uit met een pen, maar daar blijven dus ongelofelijk veel restjes aanplakken, heeft er iemand misschien een tip hoe je dit het beste schoonmaakt?? Ik boen nu altijd met warm water en wat sop maar vind het niet echt makkelijk gaan, misschien dat er een andere manier voor is???
groetjes mip
ik heb het vanmiddag uitgeprobeert en het werkt!! (ja eerst zien dan geloven haha)
heb ik gelijk nog een vraagje wat me net te binnenschoot... weet iemand waar ik het boekje fimo millefiori kan kopen, tenminste ik geloof dat het zo heet, ik heb het ooit eens op marktplaats gezien maar ik kan het nergens vinden heb al op google gezocht maar helemaal niks noppes nada. (of had ik een nieuw topic moeten starten
)
heb ik gelijk nog een vraagje wat me net te binnenschoot... weet iemand waar ik het boekje fimo millefiori kan kopen, tenminste ik geloof dat het zo heet, ik heb het ooit eens op marktplaats gezien maar ik kan het nergens vinden heb al op google gezocht maar helemaal niks noppes nada. (of had ik een nieuw topic moeten starten

groetjes mip
- sharon
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Dat boekje wordt niet meer gedrukt.. ten minste dat vertelde ze mij in de winkel laatst ( ik keek toen aar een nieuw boekje ober fimo kralen maken). Ik had hem zelf dubbel maar helaas heb ik het tweede exemplaar laatst verkocht. Ik denk dat je het beste toch bijv. Marktplaats in de gaten kan houden... of misschien bij hobbywinkels kan kijken of ze niet ergens zo'n boekje nog hebben liggen
Het is inderdaad een leuk boekje met technieken om bloemetjes te maken. Je moet niet gelijk denken aan de kleine bloemetjes zoals venetiaanse kralen maar er staan leuke technieken in om een kraal met een bloemetje te maken.

Het is inderdaad een leuk boekje met technieken om bloemetjes te maken. Je moet niet gelijk denken aan de kleine bloemetjes zoals venetiaanse kralen maar er staan leuke technieken in om een kraal met een bloemetje te maken.
sharon schreef:Dat boekje wordt niet meer gedrukt.. ten minste dat vertelde ze mij in de winkel laatst ( ik keek toen aar een nieuw boekje ober fimo kralen maken). Ik had hem zelf dubbel maar helaas heb ik het tweede exemplaar laatst verkocht. Ik denk dat je het beste toch bijv. Marktplaats in de gaten kan houden... of misschien bij hobbywinkels kan kijken of ze niet ergens zo'n boekje nog hebben liggen![]()
hoe heet dat boekje precies?
Liefs
Linda
Linda
Margreet de Vries - Van der Voort
Mille Fiori sieraden en decoraties (Doeboekjesserie)
LRV Kreatief
90 - 384 - 0743 - 2
Het boekje is een soort van handleiding voor het vervaardigen van kralen en andere vormen met de kleisoorten Fimo en Cernit, gebaseerd op de Mille Fiori techniek.
voor een plaatje: http://www.jhieminga.demon.nl/Nederland ... le%20Fiori" onclick="window.open(this.href);return false;
ik heb het via het forum weten te bemachtigen maar op marktplaats staat ook iemand die het zoekt, misschien kun je haar mailen of ze al reactie heeft gehad? het is erg moeilijk te vinden namelijk
Mille Fiori sieraden en decoraties (Doeboekjesserie)
LRV Kreatief
90 - 384 - 0743 - 2
Het boekje is een soort van handleiding voor het vervaardigen van kralen en andere vormen met de kleisoorten Fimo en Cernit, gebaseerd op de Mille Fiori techniek.
voor een plaatje: http://www.jhieminga.demon.nl/Nederland ... le%20Fiori" onclick="window.open(this.href);return false;
ik heb het via het forum weten te bemachtigen maar op marktplaats staat ook iemand die het zoekt, misschien kun je haar mailen of ze al reactie heeft gehad? het is erg moeilijk te vinden namelijk

groetjes mip
hellppppp zoek ik verkeerd of ben ik te laat... ik ben op (amper geslapen afgelopen 2 dagen) dusssss ligt het aan mijn oplettendheid???Romantica schreef:Hij is NU! te koop op Marktplaza.nl voor 3,- + verzendkosten. Kijk onder boeken>Hobby & techniek of zoek het rechtstreeks, succes, Inge.
Liefs
Linda
Linda
duidelijk mijn oplettendheidFerretangel schreef:Heb ff meegezocht,de link: http://www.marktplaza.nl/mille-fiori-748153.php

super bedankt meteen gemaild!
Liefs
Linda
Linda