fimo kralen lakken
Binnenkort ga ik op verzoek weer een workshop geven in een verzorgingshuis waar ik al een workshop heb gegeven. Omdat je toch beperkt ben in bepaalde technieken - over een tijdje ga ik kettelen ( hanger) eens proberen - kom je toch op rijgen op staaldraad uit. Nu wilde ik met de mensen kralen van fimo gaan maken met de Tri-bead roller. Zelf ben ik dat nu voor het eerst gaan doen en het resultaat is wel leuk geworden. Nu is mijn vraag : moet je fimokralen pers? lakken of is dat een kwestie van smaak. Ik vind het zonder lak mooier en in dit geval moet het voor de mensen ook een beetje te doen zijn. Ik wil de workshop in 2 gedeeltes doen : 1 kralen maken en bakken en 2 de kralen rijgen. Ik heb de metallic klei en gewone klei van fimo.
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
Hihihi
okay je hoeft niet te lakken hoor want het maakt de klei niet steviger uiteindelijk het is een kwestie van smaak. De 1 vindt de doffe/matte kraal mooi en een ander vindt weer een glimmende kraal mooi! Ik heb de laatste tijd dat ik de matte versies iets mooier vindt
dus nu zijn ze weer niet gepolijst bij mij. misschien volgende maand dat het weer verander 
okay je hoeft niet te lakken hoor want het maakt de klei niet steviger uiteindelijk het is een kwestie van smaak. De 1 vindt de doffe/matte kraal mooi en een ander vindt weer een glimmende kraal mooi! Ik heb de laatste tijd dat ik de matte versies iets mooier vindt

Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
groetjes Ria