Lichtgevende kralen??

Hier kun je vragen stellen over de verschillende soorten kralen en ook over het maken van kralen.
Gesloten
sandra1984
Bead Believer
Contacteer:
Lichtgevende kralen??

Bericht door sandra1984 » ma 23 jun 2003 19:06

Hoi even een vraagje,
weet iemand of er kralen bestaan die licht geven bij dat blauwe licht in de discotheek of kralen die van zichzelf al lichtgeven. Net als dat je van die lichtgevende armbanden heb en staafjes die je in de discotheek kan krijgen....?

Alvast bedankt!!

Kus sandra
It beads me....;)

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 23 jun 2003 19:27

susan van http://www.susans-sieraden.com" onclick="window.open(this.href);return false; heeft keer zoiets besteld bij http://www.shipwreck.com" onclick="window.open(this.href);return false; dacht ik...ze noemen het ook wel 'miracle beads'. anders zoek je met behulp van die naam op internet naar internetshops? ik heb in ieder geval het idee dat het wel bestaat.

Rianne
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Rianne » di 24 jun 2003 10:14

Het bestaat wel, want ik heb het weleens gezien. Maar als je me vraagt waar dan moet ik je echt het antwoord schuldig blijven. Sorry, maar misschien weet iemand het anders wel. Het bestaat in ieder geval wel

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

lichtgevende kralen

Bericht door La Bigiotteria di Esther » di 24 jun 2003 19:50

Ze bestaan, ik heb ze een paar jaar geleden bij Zeeman gekocht. Ze hebben ze daar niet meer, maar misschien kan je het bij een goede speelgoedwinkel proberen.

Groetjes,

Esther

karen

lichtgevende kralen

Bericht door karen » di 24 jun 2003 20:59

je kunt ook zelf kralen maken van lichtgevende fimo!

Simone
Bead Starter

Bericht door Simone » do 26 jun 2003 14:17

Ik was net bij intertoy en daar hebben ze een pakketje volgens heet het merk Reeves. Jewelery that glows in the dark. Misschien is het was, ik weet het niet. Ik heb het niet heel goed bekeken.

Groetjes Simone

Gesloten