Versace kralen....

Hier kun je vragen stellen over de verschillende soorten kralen en ook over het maken van kralen.
Gebruikersavatar
Stéphanie
Bead Dreamer
Berichten:713
Lid geworden op:zo 23 feb 2003 11:44
Contacteer:

Bericht door Stéphanie » do 30 sep 2004 18:26

Wat een prijzen zeg :shock: . En zo'n bijzondere kraal vind ik het nou ook weer niet... ;).
Pas 16 jaar en nu al verslaafd...

MoniqueG
Bead Interested
Berichten:185
Lid geworden op:di 07 sep 2004 06:52

Bericht door MoniqueG » do 30 sep 2004 20:51

Ik heb ze ook gezien, van schrik van me stoel gevallen :shock: Ik heb me dagen afgevraagd of het geen typefout was, ik bedoel 26 euro voor 1 kraal, das toch gauw een (rekenreken)klein 56 gulden!!! per kraal?????????????

Kweep
Bead Interested
Berichten:126
Lid geworden op:zo 19 sep 2004 16:45
Locatie:Veenendaal
Contacteer:

Bericht door Kweep » do 30 sep 2004 21:02

Ik heb ze in real gezien bij een groothandel....vond ze erg tegenvallen...ook wat betreft de prijs kwaliteit verhouding
Kweep......

mario
Bead Discoverer
Berichten:37
Lid geworden op:zo 04 jan 2004 11:23
Contacteer:

..duure kralen..

Bericht door mario » zo 03 okt 2004 15:08

....over dure kralen....op sommige van mijn artbeads werk ik ook 40 minuten,zoals flowerbeads rond de 30/35 mm...als iemand het niet geloofd,moet die het aan Sandra vragen waar ik zit ,en komen kijken...kijken is gratis hoor...de prijs onstaat uit werktijd+materiaal+energie(zuurstof en propaangas)..reken het maar uit...

Kweep
Bead Interested
Berichten:126
Lid geworden op:zo 19 sep 2004 16:45
Locatie:Veenendaal
Contacteer:

Re: ..duure kralen..

Bericht door Kweep » zo 03 okt 2004 15:49

mario schreef:....over dure kralen....op sommige van mijn artbeads werk ik ook 40 minuten,zoals flowerbeads rond de 30/35 mm...als iemand het niet geloofd,moet die het aan Sandra vragen waar ik zit ,en komen kijken...kijken is gratis hoor...de prijs onstaat uit werktijd+materiaal+energie(zuurstof en propaangas)..reken het maar uit...
Vind die van jou er toch behoorlijk ingewikkelder en daardoor mooier uit zien, Mario. Die Versace kralen hebben toch iets machinaals, ofwel meer van hetzelfde....
Kweep......

mario
Bead Discoverer
Berichten:37
Lid geworden op:zo 04 jan 2004 11:23
Contacteer:

voor Kweep

Bericht door mario » zo 03 okt 2004 19:16

..bedankt, uit de diepste van mijn oude italiaanse hart!! Het is wel zo dat die kralen die op mijn site staan, als je die bij een van mijn klanten koopt( winkel of een webshop )niet meer dan 7/10 euro kosten!!! Die van 40 min.werken staan niet op de site,maar zien heel anders uit ! En zeer, zeer zeker heel anders dan die op die eene site staan, als Versace kralen.

Gesloten