kralen bakken in magnetron?

Hier kun je vragen stellen over de verschillende soorten kralen en ook over het maken van kralen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:
kralen bakken in magnetron?

Bericht door Sandra » do 13 feb 2003 15:41

wij hebben zo 'n combi-magnetron waar je ook in kan bakken, zoals pizza enzo. volgens mij kan je dan ook wel kralen erin bakken...of niet? lijkt me logisch dat het wel kan maar met mijn blonde kop wil ik toch ff zeker maken. ;-)

Gebruikersavatar
DMBijoux
Bead Aholic
Berichten:4172
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 22:57
Locatie:Zevenbergen
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » do 13 feb 2003 15:50

Je kan kralen bakken in een combi maar wel op de oven stand ;) en ik zou even kijken of de temperatuur klopt want combi's zijn meestal niet strikt met de temp!
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
*************************

groetjes Ria

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 13 feb 2003 15:53

toch niet strikt met de temp? jammer, dacht dat juist die wel goed zou gaan...nou ja, ik ga maar wat proberen. ;) bedankt!

Gebruikersavatar
Marike
Bead Believer
Berichten:252
Lid geworden op:vr 07 feb 2003 11:37
Locatie:Groningen

Bericht door Marike » do 13 feb 2003 15:57

haha...weer een goed idee dus, heb dan wel geen oven laat staan een combi-oven (mis mijn lasagna's).
Er bestaan toch ook temperatuurmetertjes die je in ovens kunt plaatsen om de temperatuur te dubbel-checken? Misschien is dat nog een idee...

Marike

Marieke
Bead Fan
Berichten:400
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 22:17
Locatie:Hoofddorp

Bericht door Marieke » do 13 feb 2003 16:33

Sandra, je mag altijd nog even bij mij langs komen om ze te bakken. Bij mij gaat het altijd goed. Er zijn nog nooit kralen of gebak verbrand. Wij hebben een gasoven thuis.
knuffel Marieke

Gesloten