Wat is het verschil tussen Toho en Miyuki kraaltjes?

Hier kun je vragen stellen over de verschillende soorten kralen en ook over het maken van kralen.
Gesloten
kaatje41
Bead Starter
Berichten:62
Lid geworden op:ma 25 mei 2009 11:32
Wat is het verschil tussen Toho en Miyuki kraaltjes?

Bericht door kaatje41 » ma 08 jul 2013 10:02

Wat is het verschil tussen Toho en Miyuki kraaltjes? Of zijn dit slechts merknamen?

Vengy
Bead Fanatic
Berichten:1802
Lid geworden op:zo 01 nov 2009 14:56

Re: Wat is het verschil tussen Toho en Miyuki kraaltjes?

Bericht door Vengy » ma 08 jul 2013 10:06

het zijn verschillende merknamen

en het verschil is niet zo heel groot, maar ik persoonlijk vind de toho kraaltjes net iets regelmatiger gemaakt qua grootte en het gat is groter
dan de miyuki
verder hebben ze allebei heel veel verschillende kleurtjes
en ligt t eraan welk project ik maak, voor welk merk ik kies eigenlijk.
de ene keer werkt miyuki fijner en de andere heb ik liever toho
"When you come to the edge of all the light you know, and are about to step off into the darkness of the unknown, FAITH is knowing one of two things will happen; there will be something solid to stand on or you will be taught how to fly."

jokevbiesen
Bead Intelligent
Berichten:1402
Lid geworden op:vr 04 jan 2013 15:02

Re: Wat is het verschil tussen Toho en Miyuki kraaltjes?

Bericht door jokevbiesen » ma 08 jul 2013 10:07

Als je Miyuki en Toho combineert, merk je dat Toho ietsje groter is, maar het valt wel te combineren het verschil is minimaal.
Toho heeft prachtige kleuren.

david123M
Bead Anonymous
Berichten:1
Lid geworden op:di 12 mei 2015 08:58

Re: Wat is het verschil tussen Toho en Miyuki kraaltjes?

Bericht door david123M » di 12 mei 2015 09:02

Weet iemand misschien wat dezelfde maat in Miyuki en/of Toho is als de 9/0 van Gütermann? Ik wil nl. wel de juiste maat bestellen als ik ze online bestel. Advies voor Online winkels zijn ook altijd welkom.




______________
We zeggen trots dat we zijn de beste exporteurs van lederen jassen in de hele wereld. Onze merknaam is steeds zeer populair in een zeer korte tijdspanne die "Leather USA". Dus where to buy a leather jacket online uit onze webwinkel http://www.leatherjacketsusa.com/
Laatst gewijzigd door david123M op do 14 mei 2015 13:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Wat is het verschil tussen Toho en Miyuki kraaltjes?

Bericht door Sandra » di 12 mei 2015 09:40

8/0 komt er het meest in de buurt, het is net iets groter. Of je zou 11/0 kunnen nemen, dat is weer net wat kleiner. Je kan het oa bij www.creadream.nl kopen maar er zijn inmiddels steeds meer webwinkels waar je het kan kopen.

Gesloten