Wat is de naam van dit soort kralen ?

Hier kun je vragen stellen over de verschillende soorten kralen en ook over het maken van kralen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Chantale
Bead Believer
Berichten:267
Lid geworden op:wo 01 feb 2012 10:24
Locatie:West-Vlaanderen
Wat is de naam van dit soort kralen ?

Bericht door Chantale » wo 01 feb 2012 11:29

De zwarte kraaltjes vond ik zeer mooi... de prijs was jammer genoeg ook hoog. Ik betaalde per stuk 4,50 euro :shock:
Ik heb al zitten zoeken naar dat soort kraaltjes op een internetwinkel maar ik vind ze voorlopig niet. Onder welke soort zou ik deze kunnen vinden ? Iemand een tip aub :byebye

Afbeelding

Gebruikersavatar
EllenM
Bead Interested
Berichten:185
Lid geworden op:zo 07 nov 2004 12:35
Contacteer:

Re: Wat is de naam van dit soort kralen ?

Bericht door EllenM » wo 01 feb 2012 12:13

Volgens mij zijn Shamballakralen...dan heb je de echte gekocht. Bij La maison de la Perle staat er hier een stukje over en daar hebben ze ook de niet "echte".

http://www.lamaisondelaperle.nl/toonsubgroep.php?id=53" onclick="window.open(this.href);return false;

Al denk ik dat er wel een groot verschil is met de echte en de niet echte...

Gebruikersavatar
Chantale
Bead Believer
Berichten:267
Lid geworden op:wo 01 feb 2012 10:24
Locatie:West-Vlaanderen

Re: Wat is de naam van dit soort kralen ?

Bericht door Chantale » wo 01 feb 2012 12:39

Inderdaad, dat zijn ze :applaus: hartelijk dank. Ze schitteren zo mooi. Ik zal er zeker nog enkele bijkopen.
Maar ik betaalde wel een flink pak meer per stuk in vergelijking met jou link :shock:

meikje
Bead Believer
Berichten:265
Lid geworden op:di 05 okt 2010 12:59
Locatie:emmen
Contacteer:

Re: Wat is de naam van dit soort kralen ?

Bericht door meikje » wo 01 feb 2012 13:39

Ik heb ook deze shamballa kralen bij lamaison gekocht, en ondanks dat het niet de echte zijn zijn ze wel heel erg mooi! Echt een aanrader hoor voor deze prijs.

Het kan echter nog goedkoper en even zo mooi, ook van deze site heb ik de kralen besteld en zijn net zo goed.

http://www.dinohobby.nl/kralen/shamballa-kralen/

Gebruikersavatar
EllenM
Bead Interested
Berichten:185
Lid geworden op:zo 07 nov 2004 12:35
Contacteer:

Re: Wat is de naam van dit soort kralen ?

Bericht door EllenM » wo 01 feb 2012 14:31

Ah, goed te weten dat die van La maison de la perle ook mooie kwaliteit zijn!

Gebruikersavatar
Chantale
Bead Believer
Berichten:267
Lid geworden op:wo 01 feb 2012 10:24
Locatie:West-Vlaanderen

Re: Wat is de naam van dit soort kralen ?

Bericht door Chantale » wo 01 feb 2012 15:16

Mooi, nu eens mailen of ze ook in België leveren. Dat is nou zo jammer. Er zijn zoveel mooie webwinkels in Nederland wat kralen betreft. Ik vind weinig Belgische met mooie en betaalbare spullen.

Gebruikersavatar
Chantale
Bead Believer
Berichten:267
Lid geworden op:wo 01 feb 2012 10:24
Locatie:West-Vlaanderen

Re: Wat is de naam van dit soort kralen ?

Bericht door Chantale » wo 01 feb 2012 15:25

meikje schreef:Ik heb ook deze shamballa kralen bij lamaison gekocht, en ondanks dat het niet de echte zijn zijn ze wel heel erg mooi! Echt een aanrader hoor voor deze prijs.

Het kan echter nog goedkoper en even zo mooi, ook van deze site heb ik de kralen besteld en zijn net zo goed.

http://www.dinohobby.nl/kralen/shamballa-kralen/
Ik kreeg direct antwoord, ze bestellen dus ook in België. De verzendingskosten zijn niet hoog als het in een envelop past.
Ik ga nu direct shamballakralen bestellen.
Straks heb ik zoveel spulletjes dat ik niet zal weten welke oorbel ik eerst moet gaan maken :banaan:

Gesloten