Workshop fimokralen maken?

Hier kun je vragen stellen over de verschillende soorten kralen en ook over het maken van kralen.
Gesloten
Karine
Bead Interested
Berichten:123
Lid geworden op:ma 24 feb 2003 08:46
Locatie:Houten
Workshop fimokralen maken?

Bericht door Karine » di 16 mar 2010 20:59

Hallo,

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik een bericht postte op dit forum, maar zo af en toe kom ik even langs om te kijken voor leuke tips.

Het zelf maken van kralen met fimoklei heb ik net ontdekt. Het lijkt me erg leuk om hier meer over te leren, dus ik denk erover om eens een workshop kralen maken te volgen. Ik heb op internet en op dit forum gezocht, maar ik vond niet veel links waar informatie over workshops te vinden is.

Hebben jullie tips voor me waar ik een workshop zou kunnen volgen? (Ik woon in Houten, dus bij voorkeur in de omgeving Houten/Utrecht.)

Alvast bedankt voor het meedenken!
~ Karine ~

:vis:

Jorna
Bead Starter
Berichten:80
Lid geworden op:vr 04 jan 2008 20:25
Locatie:Nijkerk
Contacteer:

Re: Workshop fimokralen maken?

Bericht door Jorna » di 16 mar 2010 21:07

Hoi Karine,

Ik heb zelf eens een fimo-workshop bij Saskia gevolgd, zij woont in Culemborg en het was super leerzaam en gezellig!

Ze heeft een webwinkel : http://www.sassy-co.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Het is zeker de moeite waard haar een berichtje te sturen met de vraag voor een workshop!

Succes!!

Gebruikersavatar
Jeanette
Bead Producer
Berichten:1041
Lid geworden op:vr 17 okt 2008 11:53
Locatie:Nijmegen
Contacteer:

Re: Workshop fimokralen maken?

Bericht door Jeanette » di 16 mar 2010 22:21

Hoi Karine,

als je goed gaat surfen op het net en filmpjes kijken op youtube (zoek ook op polymer clay) dan kan je daar al een hele hoop van leren! Zo heb ik ook alles geleerd hoor! Voor beginners is er ook een heel leuk boek:
Polymeerkleitechnieken
ISBN10 9789057648960
ISBN13 9789057648960

Succes!
Groetjes Jeanette

Gebruikersavatar
Lavilia
Bead Chatter
Berichten:3558
Lid geworden op:do 19 mei 2005 21:55
Locatie:Leiden
Contacteer:

Re: Workshop fimokralen maken?

Bericht door Lavilia » do 18 mar 2010 07:12

Hey Karine,
Ik geefprive workshops (1 of 2 personen),ook bij mensen thuis.
Verder is het misschien leuk om eens rond te kijken op het kleiforum http://polymergirls.forum2go.nl/
groetjes ikke
Afbeelding

Karine
Bead Interested
Berichten:123
Lid geworden op:ma 24 feb 2003 08:46
Locatie:Houten

Re: Workshop fimokralen maken?

Bericht door Karine » do 18 mar 2010 18:15

Bedankt voor de tips!
Ik zal inderdaad eens kijken naar filmpjes op YouTube; en als ik daar niet uikom, ga ik een workshop volgen.
Dank!
~ Karine ~

:vis:

Gesloten