vloeibare Fimo

Hier kun je vragen stellen over de verschillende soorten kralen en ook over het maken van kralen.
Gesloten
bead-love
Bead Discoverer
Contacteer:
vloeibare Fimo

Bericht door bead-love » do 17 jul 2008 09:38

Hallo,

Ik heb vloeibare Fimo gekocht, en wil daar nu dus heeel graag mee beginnen! Maar ik heb wel een belangrijke vraag:
In de handleiding staat dat je het maar 15-20 minuten mag bakken. Hoe doe ik dat dan als ik ook nog andere Fimokralen mee wil bakken??
En er staat ook dat je je vloeibare Fimo-kunstwerk nog een keer moet bakken als je er Fimo omheen wil doen, maar dan heb je hem uiteindelijk toch veel te lang gebakken??

Alvast bedankt voor de hulp!

Groetjes, Ellen

Lavilia
Bead Chatter
Contacteer:

Bericht door Lavilia » do 17 jul 2008 22:33

Fimo mag altijd langer dan 30 minuten in de oven als je temperatuur maar niet goed is, hoe het zit met de liquid weet ik ook niet, dat heb ik nog nooit gebruikt, maar als je hard roept hoort Ria je vast wel :wink:
groetjes ikke
Afbeelding

nienja
Bead Fan
Locatie:"ik heb getwijfeld over Belgie....." ergens in de Noorderkempen!

Bericht door nienja » vr 18 jul 2008 21:39

hoi
is het zo een "liquid gel fimo"???
je kan er mooie dingen mee maken in bv; kleine vormpjes of anders deze gel , kleuren met poeder en dan opje kralen doen
indien je meer uitleg wenst stuur ik je esin pm, oke ????
doei nienja
"ik werd deze morgen wakker met de zon in mijn gezicht en een licht briesje bracht bloemen mee binnen"
met deze uitspraak worden vele creatie's geboren!!!

bead-love
Bead Discoverer
Contacteer:

Bericht door bead-love » za 19 jul 2008 18:32

Hee,
bedankt voor jullie reacties.

@ Nienja: Het is inderdaad zo'n 'liquid gel fimo'. wat je er mee kunt weet ik wel, maar ik vroeg me af hoe het met dat bakken zat :wink:

Ik heb al vloeibare Fimo op een plaatje gedaan, en na het bakken het papier eraf gehaald zodat de inkt aan de Fimo blijft zitten. Het was op zich wel gelukt, alleen had ik er veel te weinig Fimo opgedaan, en is het nu superdun. :)

xx

Gesloten