Fimo twee keer bakken
Een tijdje geleden kwam ik op het forum tegen dat je Fimo, bij bepaalde technieken, twee keer moet afbakken.
Nu ben ik eigenlijk vreselijk benieuwd welke technieken dat zijn. Kan iemand me hiermee een eindje op weg helpen??
Nu ben ik eigenlijk vreselijk benieuwd welke technieken dat zijn. Kan iemand me hiermee een eindje op weg helpen??
The journey of a thousand miles begins with one step.
-
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Nou, volgens mij, heeft dat niet echt met een speciale manier te maken, maar meer met het feit dat je bepaalde kleuren niet door elkaar wilt hebben, bijvoorbeeld witte stippen op een zwarte kraal. Als je dus eerst de zwarte kraal maakt en afbakt en daarna de witte stippels vormt en met vloeibare klei, Fimo Liquid, op de kraal plakt, kun je het hele boeltje weer in de oven doen en nogmaals afbakken. Dan heb je een nette zwarte kraal met mooie witte stippen.
Even voor de duidelijkheid....ik heb hier zelf geen ervaring mee, maar ik heb de methode toevallig ergens in mijn hoofd opgeslagen liggen.....niet dat ik verslaafd ben ofzo.....
Even voor de duidelijkheid....ik heb hier zelf geen ervaring mee, maar ik heb de methode toevallig ergens in mijn hoofd opgeslagen liggen.....niet dat ik verslaafd ben ofzo.....

Ik heb het zelf ook een keer geprobeerd, om eerst een kraal af te bakken en vervolgens de stippen of bloemen er op te maken.
Vond dit geen succes!
De ongebakken klei plakt nauwelijks op de afgebakken kraal.
Met fimo liquid heb ik nog geen ervaring.
Het lijkt mij een goede oplossing, ga ik binnenkort wel eens proberen..... (misschien ook verslaafd
)
Vond dit geen succes!
De ongebakken klei plakt nauwelijks op de afgebakken kraal.
Met fimo liquid heb ik nog geen ervaring.
Het lijkt mij een goede oplossing, ga ik binnenkort wel eens proberen..... (misschien ook verslaafd

-
- Bead Anonymous
- Contacteer:
-
- Bead Intelligent
- Contacteer: