hellup! nieuwe fimo-swirl.....en nu? WIE HEEFT EEN TIP?

Hier kun je vragen stellen over de verschillende soorten kralen en ook over het maken van kralen.
Gesloten
Ilsy81
Bead Dreamer
hellup! nieuwe fimo-swirl.....en nu? WIE HEEFT EEN TIP?

Bericht door Ilsy81 » zo 18 nov 2007 19:34

Hoi allemaal,
Ik heb een paar swirl gemaakt (en een paar sneeuwbal kralen, hihih. Ze lijken net echt. Beetje ongelijk en ruw uiterlijk door het zout :wink: )
(miss chris, ik heb je sneeuwballen-idee een beetje gepikt, mag dat?)

Afbeelding

Nu weet ik niet hoe ik verder moet.... Met rocailles? Witte rocailles? Een leren veter past niet door de kralen... snik.
Ik heb ze nu even op een metalen stokje zitten en in deze volgorde wil ik ze graag houden.

Afbeelding
(asymetrische volgorde bij de swirl zonder glitters)

Afbeelding
(en symetrisch bij de 2e swirl, met glitters in de fimo)

Alle tips zijn welkom.... :D :D :D
ps let niet op de afgrijselijk rode achtergrond, maar hierop kan je ze beter zien
Laatst gewijzigd door Ilsy81 op zo 18 nov 2007 21:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes, Ilsy
Al sinds heeeel klein kralenfan, maar pas sinds kort fimo-kralen-fan....
Afbeelding

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 18 nov 2007 19:39

ik verplaats dit naar ontwerptips, aangezien het om het ontwerpen gaat en niet over kralen maken. ;)
wat je anders ook wel kan doen, is rijgen met staaldraad en dat aan een eindkap bevestigen en aan de eindkap weer de veters zoals je wilde. dus dan heb je grootste gedeelte van de ketting veter, met in het midden geregen kralen.

Dito
Bead Interested

Bericht door Dito » ma 21 jan 2008 00:51

Sandra schreef:wat je anders ook wel kan doen, is rijgen met staaldraad en dat aan een eindkap bevestigen en aan de eindkap weer de veters zoals je wilde. dus dan heb je grootste gedeelte van de ketting veter, met in het midden geregen kralen.
ik dacht zowat hetzelfde toen ik het las. Ikzelf zou mischien eerder kiezen dan om ze te kettelen en dan het gekettelde stukje tussen veter te bevestigen, maar je kan met dat idee veel kanten op.

Gesloten