Workshop glaskralen maken Noord-Brabant?

Hier kun je vragen stellen over de verschillende soorten kralen en ook over het maken van kralen.
Gesloten
Vendelle
Bead Interested
Berichten:168
Lid geworden op:vr 29 sep 2006 09:52
Locatie:Eindhoven
Workshop glaskralen maken Noord-Brabant?

Bericht door Vendelle » za 08 sep 2007 07:53

Ik heb zojuist de zoekfunctie uitgeprobeerd met verschillende combinaties van zoektermen,maar het lukt me niet om informatie te vinden over workshops glaskralen maken. Dus vandaar dat ik mijn vraag hier stel: hebben jullie info over workshops in Noord-Brabant waar je glaskralen kunt leren maken?

Talleke
Bead Believer
Berichten:243
Lid geworden op:za 10 mar 2007 11:26
Locatie:wageningen

Bericht door Talleke » za 08 sep 2007 08:30

De twee handjes in Dongen geeft workshops. Op hun site staat de info. Ik heb er zelf geen workshop gevolgd, maar op de site van kralen.com staat wel info over hun (workshop glaskralen maken in Dongen).

Ik geloof dat ik hier ergens gelezen had dat Siem in Oosterhout NB een workshop gaat volgen. Misschien kan zij je er meer over vertellen?

Gitta
Bead Fan
Berichten:366
Lid geworden op:zo 19 jun 2005 17:52
Locatie:Egmond a/d Hoef

Bericht door Gitta » za 08 sep 2007 10:36

Kijk eens hier http://glashobby.forumup.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; is speciaal een forum over kralen branden.

Misschien dat ze je daar verder kunnen helpen.
Succes.
Ik brand mijn eigen kralen
Groetjes Gitta

Gebruikersavatar
Sharon_M
Bead Dreamer
Berichten:739
Lid geworden op:do 08 jul 2004 05:58
Contacteer:

Bericht door Sharon_M » zo 09 sep 2007 08:51

Ik geef ook workshops in de omgeving van Den Bosch. Als je meer informatie wilt mag je me altijd een pm of een email sturen of op mijn website kijken.
Groetjes,
Sharon

Gesloten