workshop fimokralen, omgeving schoonhoven (gouda)?

Hier kun je vragen stellen over de verschillende soorten kralen en ook over het maken van kralen.
Gesloten
Gebruikersavatar
lieshouth
Bead Discoverer
Berichten:43
Lid geworden op:za 15 apr 2006 11:51
Locatie:schoonhoven
workshop fimokralen, omgeving schoonhoven (gouda)?

Bericht door lieshouth » ma 28 mei 2007 21:00

Ik ben al eens wat aan het rommelen geweest met fimo om kralen te maken, maar nu heb ik twee vriendinnen er mee besmet.
Eerst heb ik ze aan de verslaving van het maken van sieraden geholpen en nu vrees ik dat het fimo virus ook is toegeslagen.
Daarom lijkt het mij heel leuk om met de meiden samen een workshop te gaan volgen zodat we ook mooie canes leren maken.
We wonen in schoonhoven en zoeken dus iemand die workshops geeft.

dekker
Bead Professional
Berichten:1621
Lid geworden op:di 26 jul 2005 17:59
Locatie:harderwijk

Bericht door dekker » ma 28 mei 2007 21:18

kijk even op kralen.com bij adressen, daar kan je ook adressen vinden van bedrijven/mensen die workshops geven :wink:
Groetjes Marit

lcharrewijn
Bead Anonymous
Berichten:5
Lid geworden op:di 08 aug 2006 10:37
Locatie:Giessenburg
Contacteer:

Fimo cursus

Bericht door lcharrewijn » di 29 mei 2007 20:13

Hoi, ik kom uit Giessenburg en zou ook wel wat willen bij leren over Fimo. Juist die handigheidjes die je als beginner mis. Ik zie geen lijst met adressen dus.....
beginnende kralengek is al verslaafd

Gebruikersavatar
kadya
Bead Fan
Berichten:337
Lid geworden op:zo 21 jan 2007 22:29
Locatie:Baarn
Contacteer:

Bericht door kadya » wo 30 mei 2007 08:50

Hoi, ik geef worshops fimokralen maken, maar dat is waarschijnlijk wat te ver bij jullie vandaan.
Het pluspunt is weer dat we, omdat we nog niet zo lang bezig zijn, vrij gunstig zitten met de prijs.
Je kunt altijd even op onze website kijken :wink:
De prijs die daar vermeld staat is voor 2 avonden, dus kralen maken en sieraden van die kralen maken.
In jullie geval kan het natuurlijk ook in 1 avond, alleen de fimokralen, voor de helft van de prijs.

Gebruikersavatar
fimophilo
Bead Starter
Berichten:91
Lid geworden op:ma 20 mar 2006 09:39
Locatie:goirle
Contacteer:

Bericht door fimophilo » vr 01 jun 2007 12:19

Hoi Lieshouth,

Ik geef workshops fimokralen maken in diverse technieken. Ik geef de workshops bij mij thuis in mijn atelier in Goirle (vlakbij Tilburg). Eventueel kan ik ook op locatie komen. Kijk maar eens op mijn space* wat ik al zoal maak en wat andere hebben gemaakt. (http://www.philokralen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;). Bij de weblogitems staan wel wat prijzen en workshops genoemd. Maar dit is geen volledig overzicht. Die komen wel op mijn site te staan zodra hij af.
Anders stuur ik je nog wel een pb-tje. I(k moet nu eerst even met mijn spulletjes naar een winkel dus het wordt pas vanavond.)

En leuk dat jullie ook het fimovirus te pakken hebben. :wink:

* Mijn site is nog niet klaar maar je kunt op mijn site klikken om op mijn space te komen. Daar is reeds een overzichtje geplaatst.

Groetjes Philo
Een dag geen kralen maken, is een dag niet leven.

Gebruikersavatar
lieshouth
Bead Discoverer
Berichten:43
Lid geworden op:za 15 apr 2006 11:51
Locatie:schoonhoven

Bericht door lieshouth » vr 01 jun 2007 17:25

Hallo,
Allemaal bedankt voor jullie reaktie's, ik zal het er met mijn vriendinnen dit weekend er eens over hebben.

@icharrewijn: Ik ben ook zelfstandig aan het rommelen gegaan en heb via internet wel wat tips opgedoken.Maar idd er is veel meer handigheid te leren.

@kadya: Fijn dat je reageert, maar waar woon je dan? ik heb op je site gekeken bij kralen, zijn dat allemaal fimokralen die je leert maken?

@fimophilo: bedankt voor je reaktie, ik laat het het weekend aan mijn vriendinnen zien. Goirle is wel een uur rijden, dus wat zijn de extra kosten op locatie?

Gebruikersavatar
fimophilo
Bead Starter
Berichten:91
Lid geworden op:ma 20 mar 2006 09:39
Locatie:goirle
Contacteer:

Bericht door fimophilo » za 02 jun 2007 13:08

Hoi, ik stuur je even een pb-tje.

Groetjes Philo
Een dag geen kralen maken, is een dag niet leven.

Gebruikersavatar
kadya
Bead Fan
Berichten:337
Lid geworden op:zo 21 jan 2007 22:29
Locatie:Baarn
Contacteer:

Bericht door kadya » za 02 jun 2007 19:52

lieshouth schreef:@kadya: Fijn dat je reageert, maar waar woon je dan? ik heb op je site gekeken bij kralen, zijn dat allemaal fimokralen die je leert maken?
Oh, hahaha, sorry, ik woon in Baarn, vanaf Gouda is dat ongeveer 45 minuten rijden.
Wat wij je laten maken tijdens een workshop is een basis bloemcane en daarvan maak je dan diverse vormen kralen. Als je al iets ervaring hebt kan je natuurlijk voor een ingewikkelder motief kiezen. In principe kan je, als je de basis weet, ook alles wat op de website staat zelf maken.:wink:

Gesloten