Aangeboden: diverse gescande fimo info, erg handig!

Hier kun je vragen stellen over de verschillende soorten kralen en ook over het maken van kralen.
Gesloten
milebla
Bead Dreamer
Aangeboden: diverse gescande fimo info, erg handig!

Bericht door milebla » wo 14 mar 2007 12:34

Moderator schreef: Hallo allemaal,

We hebben besloten om dit berichtje te sluiten en de inhoud ervan te verwijderen, omdat met deze uitwisselings-actie van gescande informatie het auteursrecht van diverse website-eigenaars en zelfs van een boek wordt geschonden.

In het kort houdt het auteursrecht in dat je niets van een tekst, foto, en dergelijke van een auteur mag verveelvoudigen en/of openbaarmaken zonder vooraf diens toestemming te vragen.
Dit auteursrecht geldt ook voor teksten en foto's op openbare websites.
Meer informatie over auteursrechten kun je vinden op http://www.auteursrecht.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Deze website is bedoeld om inspiratie uit te wisselen, niet om elkaars teksten / foto's / sieraden / websites letterlijk te kopiëren. Dergelijke toekomstige uitwisselingsprojecten zullen dan ook worden van dit forum worden verwijderd.

Ook willen we alle gebruikers van dit forum vriendelijk vragen om daar rekening mee te houden bij het maken van websites, sieraden, teksten en foto's.
Gebruik je een tekst, foto, patroon, idee, stijl of techniek die door iemand anders bedacht is, vraag dan eerst toestemming of je het op eenzelfde manier mag namaken, en vermeld dan graag de bron bij het tonen van je creatie. Alvast bedankt voor de medewerking!

Vriendelijke groeten, namens alle moderators,
Lissie
Laatst gewijzigd door milebla op vr 16 mar 2007 13:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Moet helaas stoppen met sieraden maken vanwege RSI .

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 21 mei 2007 21:13

PS: Binnenkort als ik tijd heb zal ik de url's van de websites hier kopieren, zodat de instructies alsnog bekeken kunnen worden. Dat berichtjes van mijn forum als pdf waren opgeslagen vind ik niet erg, maar ik wil geen gezeur krijgen van anderen wiens website of forum berichten in pdf waren gezet, en vooral het complete boek was de hoofdreden waarom de berichten zijn verwijderd. Als iemand van jullie de pdf-jes al heb ontvangen en het niet erg vindt om even zelf de url daaruit over te typen en bij een nieuwe topic te posten, dan zou ik dat heel fijn vinden. Alvast bedankt. :)

Gesloten