Ik zie wel is van die mooie strass
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
Ik zie wel is van die mooie strass stukjes die dan als een bloemetje ofzo zijn gemaakt en waar dan in totaal 4 gaten in zitten voor armbanden van te maken! en nee ik bedoel niet die van dat boekje met zijn klein kastje aan de achterkant!! Maar weet iemand een groothandel hier in Nederland die die dingen verkoopt???
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
groetjes Ria
ik ken zelf geen groothandel waar ze het verkopen, maar als ik het goed heb wordt er op http://www.dolceluna.nl" onclick="window.open(this.href);return false; sieraden verkocht waar zulke kralen gebruikt worden.....en ik mailde keer met haar, ze verkocht nl eerst kralen in alkmaar, maar ik kreeg antwoord dat het niet meer zo is...misschien dat zij 'n adres weet.
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
Thanks
heb net even een emailtje naar haar gestuurd! maar ja de meeste delen hun groothandels niet met andere! wat wel te begrijpen is want je bent toch een beetje concurentie van elkaar ;( maarj adat zei ik haar ook al Ik verkoop merendeels alleen maar naar Amerika dus ben niet echt concurentie denk ik??? maarja we zien wel of ik antwoord terug ga krijgen!

groetjes Ria
groetjes Ria
heb haar ook al gemaild
hoi, ik vond die juwelen en die tussenkastjes met swarovski van dolce luna ook zo mooi en een tijd geleden heb ik haar ook eens een mail gestuurd, met de vraag van waar ze kwamen, maar dat kon ze me niet vertellen...kbegrjip dat wel, maar was een beetje teleurgesteld...
liefs
CarO
liefs
CarO
I am an bead and juwel-addict !!!
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
Hoi Caro,
Ik kreeg net een emailtje met dat ze het niet kon vertellen omdat ze voor haar gemaakt worden maar dat is echte onzin!!! Maar het geeft niet!! Nu wil ik ze alleen nog meer
en ik heb er al wel gevonden hoor in amerika en dat zijn dezelfde als die zij gebruikt!! Maarja je moet wat zeggen he om zulke hoge prijzen te kunnen verantwoorden!! je maakt mij niet wijs dat ze veel verkoopt!!!
Ik kreeg net een emailtje met dat ze het niet kon vertellen omdat ze voor haar gemaakt worden maar dat is echte onzin!!! Maar het geeft niet!! Nu wil ik ze alleen nog meer

groetjes Ria
groetjes Ria
amai
Dag Ria,
Ja naar mij had ze toen ook een mail gestuurd om te zeggen dat ze het voor haar speciaal maken, zou dat echt waar zijn of niet , denk je ?
Waar heb je het nu gevonden, in Amerika ? Bij Shipwreck hebben ze het niet echt, lijkt er wel op...
groetjes
Caro
Ja naar mij had ze toen ook een mail gestuurd om te zeggen dat ze het voor haar speciaal maken, zou dat echt waar zijn of niet , denk je ?
Waar heb je het nu gevonden, in Amerika ? Bij Shipwreck hebben ze het niet echt, lijkt er wel op...
groetjes
Caro
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
Nee is volgens mij gewoon onzin,
Ik heb leuke dingetjes gevonden op Ebay en die gaat mij op de hoogte houden als ze meer vindt.
Heb je rings and things geprobeert? of Riogrande?? Er zijn zoveel van die grote online zaken echt groot en ze hebben nog grotere catalogussen! Ik zou eigenlijk is een lijst moeten maken waar ik allemaal surf want ik doe tegenwoordig niks meer bij favorieten plaatsen :9 moet ik gaan doen!!!
Ik heb leuke dingetjes gevonden op Ebay en die gaat mij op de hoogte houden als ze meer vindt.
Heb je rings and things geprobeert? of Riogrande?? Er zijn zoveel van die grote online zaken echt groot en ze hebben nog grotere catalogussen! Ik zou eigenlijk is een lijst moeten maken waar ik allemaal surf want ik doe tegenwoordig niks meer bij favorieten plaatsen :9 moet ik gaan doen!!!
groetjes Ria
groetjes Ria
Haha, dit klinkt zo positief! Je hebt me met je vorige mailtje zo goed als overgehaald om ook via internet materiaal te bestellen. de verrassing als het op de deurmat ligt lijkt me te gek.
Nou ja ik wacht er nog eventjes mee, want ik ga eind deze maand verhuizen en dan heb ik eeeeiiindelijk internet thuis en ik heb dadelijk een eigen knutselkamertje hahaha.
Veel succes met het in gebruik nemen met je bestelling
groetjes
Marike
Nou ja ik wacht er nog eventjes mee, want ik ga eind deze maand verhuizen en dan heb ik eeeeiiindelijk internet thuis en ik heb dadelijk een eigen knutselkamertje hahaha.
Veel succes met het in gebruik nemen met je bestelling

groetjes
Marike
zielig dat ze het niet zegt
Sorry dat ik het zeg, maar mag ik zeggen dat ik het onwijs zielig vind dat zij niet wil zeggen waar ze die dingen vandaan heeft. Ik bedoel ik mag toch aannemen dat ze haar huur en eten niet van de kralen hoeft te betalen. Ik vind het hier juist zo leuk dat je elkaar helpt en laten we dat vooral volhouden
Dikke kus Rianne
Dikke kus Rianne
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
Hahahah Marike,
het si ook hartstikke leuk als er een pakje uit amerika komt!!
Ik ben verleden jaar geopereert aan mijn hand ;( en ik ben altijd heel erg aktief bezig met die MEiden uit de USa dat ik een hele berg get well packages heb gehad toen en dat is echt waanzinnig leuk! sommige waren wel heel erg hoor want in eentje zat voor meer als 150$ aan klei!! en nog een hele boel andere rommeltjes die ik goed kon gebruiken
en als de postbode(UPS, van gend en loos
nu komen dan zeggen ze al door de intercom kadootjes
LOL das dus wel leuk ook al betaal ik voor de meeste pakjes
LOL
veel succes met verhuizen!!
het si ook hartstikke leuk als er een pakje uit amerika komt!!
Ik ben verleden jaar geopereert aan mijn hand ;( en ik ben altijd heel erg aktief bezig met die MEiden uit de USa dat ik een hele berg get well packages heb gehad toen en dat is echt waanzinnig leuk! sommige waren wel heel erg hoor want in eentje zat voor meer als 150$ aan klei!! en nog een hele boel andere rommeltjes die ik goed kon gebruiken

veel succes met verhuizen!!
groetjes Ria
groetjes Ria
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
hoi Rianne,
Het is inderdaad een beetje zielig maarja misschien probeert zij zo haar hoge prijzen te verantwoorden?? ik weet het ook niet hoor! ik weet alleen dat ik nooit geen 150 euro voor zijn kettinkje zou betalen !!! weet je hoeveel kralen ik daar voor kan maken
een hele berggggg
LOL en nu heb ik soortgelijke strassjes gevonden gewoon op Ebay!! ;0)
Het is inderdaad een beetje zielig maarja misschien probeert zij zo haar hoge prijzen te verantwoorden?? ik weet het ook niet hoor! ik weet alleen dat ik nooit geen 150 euro voor zijn kettinkje zou betalen !!! weet je hoeveel kralen ik daar voor kan maken

groetjes Ria
groetjes Ria
hoor ook niet bij die gekken
Yezz ik hoor ook niet bij die gekken, net gezien dat er op dolceluna een ketting staat van 250euro....dat zal dan toch wel van echt zilver moeten zijn hopelijk...
Enne Ria, bedankt voor de tip om eens op ebay te kijken, heb dat nooit gedaan, maa rik ga er eens werk van maken. Ringsthings ken ik ook, die andere niet...in America vindt je zo een dingen waarschijnlijk veel, maar je moet geod zoeken en die invoerkosten en douanekosten zijn me toch zo duur....
groetjes
Caro
Enne Ria, bedankt voor de tip om eens op ebay te kijken, heb dat nooit gedaan, maa rik ga er eens werk van maken. Ringsthings ken ik ook, die andere niet...in America vindt je zo een dingen waarschijnlijk veel, maar je moet geod zoeken en die invoerkosten en douanekosten zijn me toch zo duur....
groetjes
Caro