nieuwe foto-gallery van handgemaakte kralen

Hier kun je vragen stellen over de verschillende soorten kralen en ook over het maken van kralen.
Gesloten
BeadsAndArt
Bead Anonymous
Berichten:4
Lid geworden op:zo 17 sep 2006 12:37
nieuwe foto-gallery van handgemaakte kralen

Bericht door BeadsAndArt » zo 17 sep 2006 12:41

Hoi allemaal,

Ik ben d'r weer...paar maandjes er tussenuit geweest. Verbouwd, vakantie, tuin aangelegd...afijn, druk geweest, dus.

Vandaag heb ik een Flickr-group opgezet voor foto's van Zelfgemaakte kralen. Van elke denkbare techniek. Iedereen die het leuk vindt, kan daar zijn/haar foto's posten. Moet je wel een Flickr account hebben, maar die is gratis.

Ik heb er nu net nog maar 1 foto op gezet, maar binnenkort zullen er meer volgen! Hopelijk ook van jullie!

Tot klets!

Groetjes, Mandy (ps. ik heb een nieuwe username, want ik weet het wachtwoord van mijn oude username "lalupa" niet meer...)

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Re: nieuwe foto-gallery van handgemaakte kralen

Bericht door La Bigiotteria di Esther » zo 17 sep 2006 13:58

BeadsAndArt schreef:...(ps. ik heb een nieuwe username, want ik weet het wachtwoord van mijn oude username "lalupa" niet meer...)
Je hebt op dit forum helemaal geen username "lalupa" .....
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gebruikersavatar
DMBijoux
Bead Aholic
Berichten:4172
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 22:57
Locatie:Zevenbergen
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » zo 17 sep 2006 14:33

Mandy heet hier op het forum gewoon Mandy :) en op mijn forum staat ze wel als lalupa genoemd ;) dus Mandy even met deze naam proberen dan kan je ook je passwoord op vragen.
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
*************************

groetjes Ria

BeadsAndArt
Bead Anonymous
Berichten:4
Lid geworden op:zo 17 sep 2006 12:37

username

Bericht door BeadsAndArt » ma 16 okt 2006 11:47

Hoi...

Ja, met die usernames is het een beetje lastig. Door de kleine kindjes en de verhuizing ben ik er zo lang tussenuit geweest op het internet dat ik er een beetje een puinhoop van heb gemaakt, ben ik bang... :oops:

Ik had overal dezelfde username, volgens mij ook hier. Maar misschien hebben ze me weggesaneerd... huilen2 Hehe, nee hoor, kan ook best zijn dat ik hier echt een andere username had..."Mandy", ik zal 'm es proberen. Dat krijg je ervan. Ik had ook zo'n handig boekje waar ik alle usernames en wachtwoorden in had staan, maar nu is net dàt boekje bij de verhuizing kwijt geraakt. Balen als een stekker, dat kan ik je vertellen.

Maar anders blijf ik wel onder deze username hier...en schrijf ik alles in een nieuw boekje...

Liefs, Mandy :D

Marsha1979
Bead Dreamer
Berichten:537
Lid geworden op:do 09 jun 2005 21:22
Locatie:Kudelstaart

Bericht door Marsha1979 » ma 16 okt 2006 15:30

volgens mij ben je op vergeten de link te plaatsen naar de foto's :roll:
Groetjes Marsha

Don't worry bead happy !

BeadsAndArt
Bead Anonymous
Berichten:4
Lid geworden op:zo 17 sep 2006 12:37

Bericht door BeadsAndArt » ma 16 okt 2006 16:04

tsk...'t is waar...je hebt gelijk!

de link is:

http://www.flickr.com/groups/handmadebeads/" onclick="window.open(this.href);return false;

Sorry hoor! :D

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » ma 16 okt 2006 16:35

Mandy misschien kan je beter vragen of hier een slotje op mag, en alleen je oude naam Mandy gebruiken. Dit om verwarring te voorkomen. :lol:
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 16 okt 2006 16:43

http://forum.creadream.nl/profile.php?m ... file&u=810" onclick="window.open(this.href);return false; was je vorige account ;) Anders pb of mail je me wat je mailadres nu is, zorg ik dat daarheen 'n nieuwe wachtwoord gemaild wordt van je oude account, en verwijder ik je nieuwe account?

Gebruikersavatar
Mandy
Bead Believer
Berichten:255
Lid geworden op:za 29 jan 2005 15:59
Locatie:Oss
Contacteer:

Bericht door Mandy » ma 16 okt 2006 16:55

Hoi Sandra,

ik heb inmiddels m'n Mandy wachtwoord gevonden!!! Dus je mag de BeadsAndArt account wissen...of kan ik dat zelf doen?

Groetjes, Mandy
Groetjes, Mandy

~~~~~~~~~~~~

A wee bit of art a day for sanity to stay!

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 16 okt 2006 18:39

Nee alleen ik kan het, zal het zometeen verwijderen. ;)

Gesloten