kunstof of iets anders?
hallo
ik wil graag jullie mening weten over iets. wat vinden jullie beter, kunstof hangers/kralen of hangers/kralen van metaal, glas e.d.
en wanneer vind je het ene handiger en wanneer het andere?
alvast bedankt
ik wil graag jullie mening weten over iets. wat vinden jullie beter, kunstof hangers/kralen of hangers/kralen van metaal, glas e.d.
en wanneer vind je het ene handiger en wanneer het andere?
alvast bedankt
Groetjes Marit
- Haematodipsia
- Bead Producer
- Contacteer:
- jappeleintje
- Bead Believer
Ikzelf verkoop alleen 'metallook' kralen van kunststof. Ik had vroeger weleens metalen gekocht en die verkleurden. Mijn leverancier zei dat deze niet verkleuren en nu ik het al jaren verkoop en nooit klachten heb gehad en bij mij ook niet verkleurd, geloof ik het.
Je kan ze vinden op http://www.creadream.nl" onclick="window.open(this.href);return false; , de hangers zijn van hetzelfde materiaal.

- Haematodipsia
- Bead Producer
- Contacteer:
Ik hoop dat je het dan had over een geimporteerde vanuit China ofzo want voor een handgemaakte vind ik het veel te weinigAngelaa schreef:ik vind glas mooier, maar kunststof is lichter, en goedkoper dus verkoopt het ook sneller ik heb vandaag een lange ketting gezien met kunsstof kralen voor 7,95 vind ik niet duur want hij was best lang en er zaten mooie kralen aan.

ja precies ,het meeste kunststof voelt zo "nep" aan, dat geeft mij geen voldoening aan mijn "creaties"Haematodipsia schreef:Ik heb een hekel aan kunststofZelf gebruik ik heel veel glas en gebruik ik ook graag edelstenen. Dat voelt veel beter, maar het klinkt ook beter.
groetjes @uror@
life is not easy and it will never be.
but you must remember you've got friends,
and one of them is me.
life is not easy and it will never be.
but you must remember you've got friends,
and one of them is me.
- Haematodipsia
- Bead Producer
- Contacteer:
Dat vind ik er nu ook van, heel goed verwoord. Zeker als je een tijdje bezig bent met iets moet het van mij kwaliteitsmateriaal zijn, geen 'kinderkralen'red lady schreef:ja precies ,het meeste kunststof voelt zo "nep" aan, dat geeft mij geen voldoening aan mijn "creaties"Haematodipsia schreef:Ik heb een hekel aan kunststofZelf gebruik ik heel veel glas en gebruik ik ook graag edelstenen. Dat voelt veel beter, maar het klinkt ook beter.
Ik gebruik dan weer wel graag kunststof, als je een beetje uitkijkt, kun je er echt wel mooie kralen in vinden. En krijg toch altijd complimenten dat het er zo mooi uitziet.
Verder gebruik ik ook glaskralen.
En swarovski gebruik ik dan eigenlijk weer nooit, ik vind het dan te veel blingbling worden en dat is echt niet mijn stijl. Ik vind het trouwens ook te duur voor wat het is.
Groetjes,
nightwish
Verder gebruik ik ook glaskralen.
En swarovski gebruik ik dan eigenlijk weer nooit, ik vind het dan te veel blingbling worden en dat is echt niet mijn stijl. Ik vind het trouwens ook te duur voor wat het is.
Groetjes,
nightwish
"its better to fly and fall than to never have flown at all"
Er bestaan ook heel mooie kunststofkralen en als ik een ketting van 2 m wil kettelen, doe ik dat met kunststofkralen (de betere kwaliteit, daar zie je ook geen restrandjes aan ofzo hoor, zoals de facetkralen van Sandra, die blijven echt mooi!) omdat het lichter is en goedkoper, je betaalt je gewoon blauw aan zo'n ketting met glaskralen en dan weet ik niet eens zeker of ik ze wel verkocht krijg!
- Haematodipsia
- Bead Producer
- Contacteer:
Soms zie je een heel duidelijk verschil en soms minder. De kralen van Sandra zouden goed zijn maar ik heb er zelf geen ervaring mee. JE voelt het wel dat het kunststof is. Bij echt mooie kunststofkralen kan je soms bijna evengoed glas kopen als je naar het geld kijkt.dekker schreef:wowwat een reacties, maar daar ben ik wel heel blij mee. bij een lange ketting gebruik ik ook liever kunstofkralen. maar zie je echt heel duidelijk een verschil tussen kunstof kralen en glaskralen bijvoorbeeld of moet je dan echt goed kijken?
Niet als ze dezelfde prijs hebben als ik.Haematodipsia schreef:... Bij echt mooie kunststofkralen kan je soms bijna evengoed glas kopen als je naar het geld kijkt.