Kralen van fimo

Hier kun je vragen stellen over de verschillende soorten kralen en ook over het maken van kralen.
Gesloten
irene
Bead Discoverer
Kralen van fimo

Bericht door irene » wo 12 nov 2003 17:10

Hallo, ik heb van de week een beetje zitten knoeien met fimo om kralen te maken, dit was best leuk,
is daar een boekje van met wat voor kralen je kan maken van fimo, ik ben nog zo beginner dat ik niet verder kom dan rond met gat erin, maar je schijnt hele leuke dingen te kunnen met fimo.

Wie weet dit??
groetel
irene
:lol:

sharon
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door sharon » wo 12 nov 2003 17:13

Ik heb zelf van de week voor mijn verjaardag een doeboekjes gehad, dat is zo'n klein vierkant boekje en dat heet Mille Fiori. Dat gaat over kralen maken van klei. Ik vind het een heel leuk boekje met goede uitleg. helaas is het wel een ouder boekje en hebben ze het vaak niet meer in winkels. mijn moeder van wie ik het boekje gehad heeft, liep er eigenlijk per ongeluk tegen aan. Dus mijn tip hou je ogen open wie weet kom je ook wel zo'n boekje tegen!

irene
Bead Discoverer

Bericht door irene » wo 12 nov 2003 17:38

zal ik zeker doen
groetl
irene

sweety
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door sweety » wo 12 nov 2003 20:06

http://www.polymerclaycentral.com/beginner1.html" onclick="window.open(this.href);return false;
en op
http://www.dragonmagic.nl" onclick="window.open(this.href);return false; ( de site van ria)
staan enkele voorbeelden.

Lady_Violet
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Lady_Violet » do 13 nov 2003 13:26

ik heb ook ooit een kralen van fimo gemaakt.
Had er veel werk ingestopt, maar met het bakken is iets mis gelopen:
helemaal zwart
Ik had nochtans de verpakking goed gelezen.
Op hoeveel graden bakken jullie je kralen en hoe lang?
Groetjes
Lady_Violet

sharon
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door sharon » do 13 nov 2003 17:22