hoe heet z'n kraal

Hier kun je vragen stellen over de verschillende soorten kralen en ook over het maken van kralen.
Gesloten
Gebruikersavatar
ellytje
Bead Believer
Berichten:261
Lid geworden op:zo 29 feb 2004 18:24
hoe heet z'n kraal

Bericht door ellytje » za 23 jul 2005 10:20

Hallo allemaal,

Hoe heet ook al weer zo'n kraal die op zo'n piepschuim beest prikt?
Het zijn van die driehoekige kralen.
Alvast bedankt!
groetjes Elly

Gebruikersavatar
100%Kraal
Bead Intelligent
Berichten:1379
Lid geworden op:vr 03 sep 2004 09:37
Locatie:Amsterdam
Contacteer:

Bericht door 100%Kraal » za 23 jul 2005 10:22

bedoel je tribeads?
Afbeelding

hoewel ik deze piepschuimdingen eigenlijk alleen maar met paillets/cuvettes ken..
Afbeelding
-xxx-
Dagmar
Bedenk steeds dat je uniek bent, net als iedereen!

Gebruikersavatar
ellytje
Bead Believer
Berichten:261
Lid geworden op:zo 29 feb 2004 18:24

Bericht door ellytje » za 23 jul 2005 10:33

ja, die bedoel ik!
Wist het niet zeker meer, omdat als ik hier op t forum ernaar zoek kom ik op kleikralen.
groetjes Elly

Gebruikersavatar
sanny
Bead Professional
Berichten:1667
Lid geworden op:di 17 mei 2005 21:07
Contacteer:

Bericht door sanny » za 23 jul 2005 10:33

Of bedoel je rocailles?
groetjes Sannie.

Gebruikersavatar
ellytje
Bead Believer
Berichten:261
Lid geworden op:zo 29 feb 2004 18:24

Bericht door ellytje » zo 24 jul 2005 12:25

nee, bedoelde geen rocailles.
Topic kan gesloten worden.
groetjes Elly

Gesloten