roosjes zonder houdertje

Hier kun je vragen stellen over de verschillende soorten kralen en ook over het maken van kralen.
Gesloten
Mandycooldragon
roosjes zonder houdertje

Bericht door Mandycooldragon » wo 26 feb 2003 20:30

Hallo andere sieradenfans!
Wie weet er een oplossing voor het probleem roosjes zonder houdertjes?????????? :cry: Ik probeer er nu van wire-wire een 4-lussig ding aan te maken, met in het midden een rechtopstaand stuk draad. Dat valt in het midden van de roos en daar doe ik dan een knijpkraaltje in. Maar wat een bult pokkewerk! :twisted: Kun je die houdertjes ook los kopen, voordelig en in de buurt van Hengelo (O) of op het net???? Wie helpt mij? Ik heb een doos vol, maar doe er erg weinig mee zo! Of dat je ze op een andere manier kunt bevestigen ofzo.
Grotejes, Mandy
mandycooldragon@hotmail.com

Marlies
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Marlies » wo 26 feb 2003 20:56

Hallo,

We hebben het hier op het forum al eens over gehad en toen hadden we het idee deze op plakkastjes of platte metalen kralen te plakken. Misschien dat je hier iets aan hebt!!

Succes!!

Veel liefs,
Marlies

Marie Louise
Bead Discoverer
Contacteer:

Re: roosjes zonder houdertje

Bericht door Marie Louise » wo 12 mar 2003 03:24

Van de week heb ik de houdertjes (rozetjes) gekocht bij de groothandel. Mensen die ze willen hebben kunnen mailen met laia@laia-sieraden.com, ik heb speciaal extra ingekocht omdat ze erg moeilijk te vinden zijn.

Evt. kun je ook van die filigrainhangertjes gebruiken om ze op te plakken maar deze zijn erg moeilijk te krijgen en ook erg duur.

Groetjes,
Marie Louise
http://www.laia-sieraden.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Gesloten