kralen maken van Fimo klei, hoe???

Hier kun je vragen stellen over de verschillende soorten kralen en ook over het maken van kralen.
Gesloten
sharon
Bead Intelligent
Contacteer:
kralen maken van Fimo klei, hoe???

Bericht door sharon » di 19 aug 2003 12:05

Jullie maken allemaal van die mooie kralen van fimo klei, nu heb ik ook nog veel fimo klei in huis liggen.
Ik zie veel kralen met bijvoorbeeld met een motief van een bloemetje!
Hoe doen jullie dat verven jullie die kralen ofzo. want ik heb wel wat kralen gemaakt maar dan gewoon hele simpele! en eigenlijk wil ik nu wel zoiets maken met een bloemmotief. En mijn volgende vragen, als ik jullie foto's zie lijken alle kralen wel dezelfde grote en zijn ze zo mooi rond Hoe krijgen jullie dat??? Helaas wonen jullie voor workshops een beetje ver weg, dus moet ik het mij zelf maar leren. Maar kan iemand mij helpen, je ziet het wel een beginneling :oops:

patriciaT
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door patriciaT » di 19 aug 2003 12:13

kijk hier eens http://www.polymerclaycentral.com/maste ... nsprojects de motiefjes maak je met canes op deze site vindt je veel voorbeelden en uitleg!

groetjes patries.

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 19 aug 2003 15:41

omdat dit een vraag over 'kralen' is past het ook bij forum 'kralen' = dit is nu verplaatst naar forum 'kralen'.

sharon
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door sharon » di 19 aug 2003 20:33

tja wist niet goed waar ik hem moest plaatsen, maar bedankt! nog meer mensen tips?

Piërra
Bead Believer

Bericht door Piërra » di 19 aug 2003 21:25

Wow wat een leuke site Patricia! Ik ga zaterdag bij Ria een workshop doen en nu heb ik gelijk wat ideetjes voor als ik wat gevorderd ben. De beginners creaties zien er mij toch nog wel erg moeilijk uit. We zullen zien!
Liefs,
Pi?rra

Gesloten