Groetjes Baukje
Swarovski parels??
- Aurora
- Bead Starter
- Contacteer:
andere sites, meer aanbod aan kleuren en afmetingen
Kijk eens even naar deze sites
http://www.turquoise.be/catalog/perles. ... 2&cPath=21
en
http://www.colori.be/Swarovski.html
Ik werk bijna uitsluitend met swarovski (en bohemia facetkralen) en dit zijn de sites waar ik uit bestel, ze zijn van uitstekende kwaliteit en qua prijs zijn ze heel redelijk.
Ze leveren goed en tijdig, kortom, ik heb tot nu toe geen klachten gehad. Ook hun leveringsvoorwaarden vallen heel goed mee, ik vind ze in ieder geval toch beter dan http://beads.cdragon.com/shipping.php?o ... a7d5d23375.
Hopelijk hebben jullie er iets aan
groetjes
http://www.turquoise.be/catalog/perles. ... 2&cPath=21
en
http://www.colori.be/Swarovski.html
Ik werk bijna uitsluitend met swarovski (en bohemia facetkralen) en dit zijn de sites waar ik uit bestel, ze zijn van uitstekende kwaliteit en qua prijs zijn ze heel redelijk.
Ze leveren goed en tijdig, kortom, ik heb tot nu toe geen klachten gehad. Ook hun leveringsvoorwaarden vallen heel goed mee, ik vind ze in ieder geval toch beter dan http://beads.cdragon.com/shipping.php?o ... a7d5d23375.
Hopelijk hebben jullie er iets aan
groetjes
- Aurora
- Bead Starter
- Contacteer:
hey Brigitte,
Je kan zeker betalen per overschrijving maar ik denk dan dat je je ibancode moet gebruiken (overschrijving in het buitenland). Ik denk niet dat dat een probleem zou zijn.
Het is echt betrouwbaar, ik had eigenlijk ook in het begin zo mijn twijfels maar ik kende iemand die daar ook bestelde en zij had dus nooit probs. Wel, ik nu ook niet
Ik kan wel zeggen dat het veilig is.
En ja, ik ook heb mijn frans moeten opfrissen, maar dat lukt je wel
Het is in ieder geval veeeeeeeeel goedkoper dan dragonbeads (leveringskosten).
Laat me iets weten als alles goed is verlopen
Groetjes
Je kan zeker betalen per overschrijving maar ik denk dan dat je je ibancode moet gebruiken (overschrijving in het buitenland). Ik denk niet dat dat een probleem zou zijn.
Het is echt betrouwbaar, ik had eigenlijk ook in het begin zo mijn twijfels maar ik kende iemand die daar ook bestelde en zij had dus nooit probs. Wel, ik nu ook niet
En ja, ik ook heb mijn frans moeten opfrissen, maar dat lukt je wel
Laat me iets weten als alles goed is verlopen
Groetjes
- Aurora
- Bead Starter
- Contacteer:
Hey Miekel,
De kralen zijn bij cdragon goedkoper, daar heb je gelijk in, maar ik heb even een kleine rekensom gemaakt en bij mij kwam het toch wat duurder uit bij de leveringskosten (of ik moet mijn wiskunde ook terug grondig gaan opfrissen
)
voorbeeld: laatst heb ik 800 kralen besteld bij colori, (samen met nog wat andere benodigdheden) en de leveringskosten waren 2 euro, als ik bij cdragon 800 kralen zou bestellen, dat zijn 32 zakjes (aangezien ze per zakje 0.08 eurocent (0,10 dollarcent) aanrekenen) dus, 32 x 0,08 = 2,56 euro + daarbovenop nog 1,24 euro (1,50 dollar) handling fee. Dat komt tot een totaal van 3,80 euro. Dus bijna 2 euro duurder dan colori. Daarbij duurt het 5 tot 10 dagen eer dat het bij mij aankomt. (Bij colori duurt het 1-2 dagen!)
Correct me if I'm wrong!
groetjes
De kralen zijn bij cdragon goedkoper, daar heb je gelijk in, maar ik heb even een kleine rekensom gemaakt en bij mij kwam het toch wat duurder uit bij de leveringskosten (of ik moet mijn wiskunde ook terug grondig gaan opfrissen
voorbeeld: laatst heb ik 800 kralen besteld bij colori, (samen met nog wat andere benodigdheden) en de leveringskosten waren 2 euro, als ik bij cdragon 800 kralen zou bestellen, dat zijn 32 zakjes (aangezien ze per zakje 0.08 eurocent (0,10 dollarcent) aanrekenen) dus, 32 x 0,08 = 2,56 euro + daarbovenop nog 1,24 euro (1,50 dollar) handling fee. Dat komt tot een totaal van 3,80 euro. Dus bijna 2 euro duurder dan colori. Daarbij duurt het 5 tot 10 dagen eer dat het bij mij aankomt. (Bij colori duurt het 1-2 dagen!)
Correct me if I'm wrong!
groetjes
-
Miss B
- Bead Brilliant
- Contacteer:
Als je meer zakjes van één kleur besteld, betaal je maar voor één zakje
Is idd wel sneller in huis bij Colori. Maar ik denk dat als je een kleine hoeveelheid besteld bij cdragon, dat dat toch wel voordeliger is. Ikzelf koop ongeveer voor 23 euro omdat je anders ook invoerrechten moet betalen. Dat heb je dan bij Colori natuurlijk niet
Ik hou het toch bij cdragon 
Wat doe je eigenlijk met zoveel kralen? Heb je ook een site zodat we jouw kunstwerkjes kunnen bewonderen?
Wat doe je eigenlijk met zoveel kralen? Heb je ook een site zodat we jouw kunstwerkjes kunnen bewonderen?
- Aurora
- Bead Starter
- Contacteer:
tja ik weet het niet, ik was trouwens niet boven de 100 gram en dan komt het nog niet duurder uit, aangezien cdragon met zakjes werkt en je per zakje betaalt, het is idd wel voordeliger als je een kleine hoeveelheid bestelt bij cdragon, en de kraaltjes zijn idd een stuk goedkoper, maar ja, ik bestel meestal via internet als ik een grote hoeveelheid nodig heb (als ik een paar kraaltjes nodig heb, spring ik gewoon even de hobbywinkel binnen : qua prijs valt het dan nog mee aangezien ik geen lev. kosten moet betalen, dus dan compenseert zich dat dan wel, als ik bv 10 kraaltjes nodig heb of zo.)
Ik denk niet dat het voor Nederland zo'n groot verschil is voor verzendingskosten.
En wat ik doe met zoveel kralen, wel eigenlijk bestel ik ze niet alleen, mijn zus en ik zijn pas begonnen met sieraden te maken, we beslissen min of meer wat we maken, in welke kleur, en dan bestellen we alles in één keer, en daar zijn we dan een tijdje zoet mee
. We hebben geen site
Maar mss moet ik cdragon eens proberen, en moet ik mss ook mijn wiskunde dringend gaan opfrissen. Mijn rekensommetje klopte mss niet helemaal?
Ik denk niet dat het voor Nederland zo'n groot verschil is voor verzendingskosten.
En wat ik doe met zoveel kralen, wel eigenlijk bestel ik ze niet alleen, mijn zus en ik zijn pas begonnen met sieraden te maken, we beslissen min of meer wat we maken, in welke kleur, en dan bestellen we alles in één keer, en daar zijn we dan een tijdje zoet mee
Maar mss moet ik cdragon eens proberen, en moet ik mss ook mijn wiskunde dringend gaan opfrissen. Mijn rekensommetje klopte mss niet helemaal?
heeyAurora schreef:Hey Miekel,
De kralen zijn bij cdragon goedkoper, daar heb je gelijk in, maar ik heb even een kleine rekensom gemaakt en bij mij kwam het toch wat duurder uit bij de leveringskosten (of ik moet mijn wiskunde ook terug grondig gaan opfrissen)
Correct me if I'm wrong!![]()
groetjes
een naamgenoot
groetjes @uror@
life is not easy and it will never be.
but you must remember you've got friends,
and one of them is me.
life is not easy and it will never be.
but you must remember you've got friends,
and one of them is me.