Kralen met magneten
Een vriendin van me heeft er een ketting van, het is echt superleuk! Het is een lang snoer kralen, dat twee of drie keer om haar nek kan. Er zit geen sluiting aan, de kralen gaan toch tegen elkaar aanzitten. Ze kan het om haar nek doen, om haar arm, of inderdaad er zo'n Y-ketting van maken. Het is echt ontzettend leuk
!

Pas 16 jaar en nu al verslaafd...
ik zal kijken of ik binnenkort eens een foto kan maken, mijn moeder heeft er laatst op de sieradenbeurs in den haag eentje gekocht dus als ik weer bij haar in de buurt ben zal ik een foto maken! (als ik mijn digi niet vergeet haha)
ik ben de naam even vergeten maar geloof dat de stand waar ze hem gekocht heeft ook een internet adres heeft, zal eens in mijn hoofd gaan graven
ik ben de naam even vergeten maar geloof dat de stand waar ze hem gekocht heeft ook een internet adres heeft, zal eens in mijn hoofd gaan graven

groetjes mip
ben benieuwd naar de foto!mip schreef:ik zal kijken of ik binnenkort eens een foto kan maken, mijn moeder heeft er laatst op de sieradenbeurs in den haag eentje gekocht dus als ik weer bij haar in de buurt ben zal ik een foto maken! (als ik mijn digi niet vergeet haha)
Liefs
Linda
Linda
- miekel
- Bead Addict
- Contacteer:
Hier wat foto's van de twee kettingen die ik heb gekocht (kant en klaar).miekel schreef:Jaaa, ze stonden op de toonbank in een bakje voor 0,15 p.stuk.pluisje schreef:Miekel, had jij die laatst niet gekocht bij Queens???
Heb er nog niets mee gemaakt maar dat gaat zeker gebeuren.
Een tijdje terug heb ik zo'n ketting gekocht bij de kralenplaneet en bij Didi, errug leuk! Je kunt de ketting als y-ketting dragen of 2 x om je hals of als armband.
De donkergrijze langwerpige kralen zijn van magnetisch hematiet.
Geloof trouwens dat je beter een langwerpige magnetische kraal kan hebben dan een ronde omdat het raakvlak groter is en de ketting/armband beter blijft zitten.
Je kunt op de foto's klikken (jaa ook weer geleerd

ketting gekocht bij Didi

ketting van Didi als armband

ketting gekocht bij de Kralenplaneet (een tijd geleden, staan nu niet meer op de site)

ketting Kralenplaneet als armband

Groetjes, Annemieke