IK WORDT ECHT GEK ERVAN!!!
- Kikkertje
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Ik snap het niet. Ik zie op je foto dat je al een heel stuk gedaan hebt, dan ga je toch gewoon door?
Toen mijn dochter een jaar of 8 was, was het een hele rage met die touwtjes en elk kind kon het (zonder voorbeelden en filmpjes). Dus met zoveel voorlichting moet het toch zeker lukken!
Toen mijn dochter een jaar of 8 was, was het een hele rage met die touwtjes en elk kind kon het (zonder voorbeelden en filmpjes). Dus met zoveel voorlichting moet het toch zeker lukken!
Groetjes, Marjan
- Tamaraaa
- Bead Discoverer
- Contacteer:
Re: IK WORDT ECHT GEK ERVAN!!!
Ja, jullie hebben gelijkFrutsel schreef:Tamara, slaap er even over. Ga de hond uitlaten, ga douchen. Eet een appel. Willekeurige volgorde.
Je mag er ook wakker van liggen vannacht. Soms gaat er dan ineens een lampje branden.
Soms zit je in de metro of op je paard en dan ineens valt het kwartje en als je dan je touwtjes weer oppakt lukt het wel. Niet forceren. Dat is al gezegd![]()
![]()
Ik heb er nu een dagje over geslapen en ben veel rustiger.
En ga eerst andere dingen doen, alleen hoop ik dat als ik er eenmaal mee bezig ben dat ik dan ook rustig blijf
Groetjes,
Tamaraaa
Tamaraaa
- Tamaraaa
- Bead Discoverer
- Contacteer:
Hoe nu de lus? :D
Het is eindelijk helemaal gelukt.
Alleen weet ik nu nog niet hoe ik zo'n lus bovenaan moet doen, zodat het een sleutelhanger is.
Weet iemand dat nog misschien?
Alleen weet ik nu nog niet hoe ik zo'n lus bovenaan moet doen, zodat het een sleutelhanger is.
Weet iemand dat nog misschien?
Groetjes,
Tamaraaa
Tamaraaa
-
Kralenbloempje1
- Bead Professional
Goedzo, kijk het helpt wel als je eerst even rustig gaat zitten, desnoods even wat anders doen, en dan weer proberen. snap je het niet, ga je weer even terug bij het begin en kijk je weer verder.
Ik heb geen verstand van die dingen, dus ik heb geen idee hoe je er een lus aan maakt, maar staat dat niet op die site wie al eerder vernoemd is?
Ik heb geen verstand van die dingen, dus ik heb geen idee hoe je er een lus aan maakt, maar staat dat niet op die site wie al eerder vernoemd is?
kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven
- Frutsel
- Bead Producer
- Contacteer:
Ik begon al bij de ring, deed daar de draden door en begon dan pas te knopen.
~~When you don't shine with your own light, what you create has no might~~
Oftewel, schijn met je eige lichie, anders schijn je niet echt.
- Tamaraaa
- Bead Discoverer
- Contacteer:
oh.Frutsel schreef:Ik begon al bij de ring, deed daar de draden door en begon dan pas te knopen.
maar op de site http://www.yoarra.nl/fles.php" onclick="window.open(this.href);return false; stond dat ik het later moest doen.
volgens mij
er staat daar ook dat je het gewoon kan afknippen maar een lus vind ik mooier ik ga even op google kijken
bedankt voor al jullie tips!
Groetjes,
Tamaraaa
Tamaraaa
- Tamaraaa
- Bead Discoverer
- Contacteer:
Kikkertje schreef:Ik snap het niet. Ik zie op je foto dat je al een heel stuk gedaan hebt, dan ga je toch gewoon door?
ja maar die kinderen zijn jonger dan mij
en ik kan het dus niet (meer) en ben niet zo handig in m'n handen dus daarom.
En zoals je had kunnen lezen was dit een voorbeeld foto en niet mijn eigen kunstwerk
Maar nu heb ik alsnog 1 probleem, jouw dochter heeft het toen ze 8 was gedaan, dus hoe maak je een lus eraan als je klaar bent?
Ik hoop dat jij of je dochter het weten!
Ik hoor het graag van jullie !
Groetjes,
Tamaraaa
Tamaraaa
Puur uit nieuwsgierigheid: hoe oud ben je? Want volgens mij ben je ook zo heel oud nog niet, of wel?Tamaraaa schreef: ja maar die kinderen zijn jonger dan mij
en ik kan het dus niet (meer) en ben niet zo handig in m'n handen dus daarom.
Laatst gewijzigd door Mayella op za 30 okt 2010 19:46, 1 keer totaal gewijzigd.
- Kikkertje
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Volgens mij maak je een lus bij het beginnen. Ik kan me herinneren dat ze altijd begonnen met een lus rond een potlood. Het werkt eigenlijk hetzelfde als macramé en daar kun je ook een lus maken met je startdraad.
Ik denk wel dat als ik haar nu zou vragen om een stukje te doen dat ze het niet meer zou weten.
Sorry, ik had niet begrepen dat het geen foto van jouw eigen werk was.
Ik denk wel dat als ik haar nu zou vragen om een stukje te doen dat ze het niet meer zou weten.
Sorry, ik had niet begrepen dat het geen foto van jouw eigen werk was.
Groetjes, Marjan
Tamara,
Je begint met een lus zo: http://www.yoarra.nl/begin.php" onclick="window.open(this.href);return false;
en daarna ga je verder hiermee: http://www.yoarra.nl/technieken-recht.php" onclick="window.open(this.href);return false;
volgens mij moet het zo lukken.
Je begint met een lus zo: http://www.yoarra.nl/begin.php" onclick="window.open(this.href);return false;
en daarna ga je verder hiermee: http://www.yoarra.nl/technieken-recht.php" onclick="window.open(this.href);return false;
~Groetjes Margriet~
- Frutsel
- Bead Producer
- Contacteer:
Tamara. Als je na het knopen er geen lus meer aan kan maken dan begin je bij je volgende werkstukje wel met een ring. Ik zeg alleen maar hoe ik het deed, niet hoe het moet.
Weet ik veel hoe het moet?
Ik denk dat ik voor ons allemaal spreek als ik zeg dat we allemaal zijn begonnen met fouten, of verkeerde insteken, of vergissingen of verkeerde inzichten, hoe je het ook wilt noemen.
Dus leg je eerste knoopsel aan de kant en begin nu eens bij de ring.
En als je het na de video's en de tips nog niet onder de knie krijgt, is dit misschien niets voor jou.
Uithuilen en opnieuw beginnen, met een heel ander fröbelwerkje.
Zo leer je waar je vaardigheden liggen.
Je leeftijd doet er niet toe. Dit is voor een 8 jarige niet makkelijker dan voor een 80 jarige.
Sommmigen mensen zien iets en maken dat meteen na, anderen gaan het niet onder de knie krijgen.
Schrijf maar weer met gewone kleine letters. We (spreek ik weer voor ons allemaal) begrijpen je frustratie maar met grote letters geef je aan dat je schreeuwt. Dat doe je dan even en dan weer gewoon kletsen.
Weet ik veel hoe het moet?
Ik denk dat ik voor ons allemaal spreek als ik zeg dat we allemaal zijn begonnen met fouten, of verkeerde insteken, of vergissingen of verkeerde inzichten, hoe je het ook wilt noemen.
Dus leg je eerste knoopsel aan de kant en begin nu eens bij de ring.
En als je het na de video's en de tips nog niet onder de knie krijgt, is dit misschien niets voor jou.
Uithuilen en opnieuw beginnen, met een heel ander fröbelwerkje.
Zo leer je waar je vaardigheden liggen.
Je leeftijd doet er niet toe. Dit is voor een 8 jarige niet makkelijker dan voor een 80 jarige.
Sommmigen mensen zien iets en maken dat meteen na, anderen gaan het niet onder de knie krijgen.
Schrijf maar weer met gewone kleine letters. We (spreek ik weer voor ons allemaal) begrijpen je frustratie maar met grote letters geef je aan dat je schreeuwt. Dat doe je dan even en dan weer gewoon kletsen.
~~When you don't shine with your own light, what you create has no might~~
- Tamaraaa
- Bead Discoverer
- Contacteer:
bedankt,MB schreef:Tamara,
alleen snap ik de 3e afbeelding niet helemaal
Groetjes,
Tamaraaa
Tamaraaa
Je bedoeld die van de eerste link, die foto vergeet je maar even, je knooptTamaraaa schreef:
bedankt,
een draad om het potlood en dan een andere draad er onderdoor en daarna
ga je naar de 2e link die ik je gaf, je begint dan met een blokje te maken, goed
kijken naar de afbeelding, dat kan ik echt niet beter uitleggen, dan moet het lukken.
~Groetjes Margriet~
- Tamaraaa
- Bead Discoverer
- Contacteer:
Margriet,MB schreef:Je bedoeld die van de eerste link, die foto vergeet je maar even, je knooptTamaraaa schreef:
bedankt,
een draad om het potlood en dan een andere draad er onderdoor en daarna
ga je naar de 2e link die ik je gaf, je begint dan met een blokje te maken, goed
kijken naar de afbeelding, dat kan ik echt niet beter uitleggen, dan moet het lukken.
Hartstikke bedankt voor je goed uitleg etc.
Het is me gelukt, en heb er al 1 gemaakt.
Ik ben nu bezig met de 2e.
Allemaal bedankt,
Want door iedereen is het gelukt, iedereen heeft wel iets toegevoegd waardoor het is gelukt.
Ik doe nu eerst de lus, dan de vormpjes dus maken, en dan afknippen en dan!
Wow! heel mooi geworden!
Helemaal blij, dankzij jullie.
En dan moet je denken dat ik de 1e dag nog van plan was om ze terug te ruilen
Nou, dat hoeft nu niet meer!
Bedankt allemaal!
Groetjes,
Tamara
Groetjes,
Tamaraaa
Tamaraaa
Fijn dat het gelukt is Tamara, je ziet het de moed niet zo gauw opgeven