Fimoklei in metalen kastjes stoppen.
- Daysleeper
- Bead Designer
- Daysleeper
- Bead Designer
Ik heb dat met die siliconenbakvormen, ik zou ze ook niet durven gebruiken je blijft het idee hebben dattet gaat smeltenDaysleeper schreef:O natuurlijk, wat een sukkel ben ik. Ik bak wekelijks een cake maar ik heb me nog nooit afgevraagd of de cakevorm gaat smelten.DMBijoux schreef:Nee je moet dat zo verhitten wil dat smelten dat lukt niet met je keukenovenanders zouden bakvormen toch ook niet te gebruiken zijn om taarten te bakken
![]()
![]()
![]()

groetjes ikke

Misschien een vergezocht vraagje, maar als je een stukje fimo in een hangertje drukt... dan zie je er toch gelijk vingerafdrukken op?!
En hoe zorg je er dan voor dat het stukje fimo mooi 'past' en geen vervormingen krijgt? Ik denk zelf aan het maken van een klein bolletje en dat dan in de hanger drukken, maar in gedachten 'zie' ik het dan al gelijk misgaan.
En hoe zorg je er dan voor dat het stukje fimo mooi 'past' en geen vervormingen krijgt? Ik denk zelf aan het maken van een klein bolletje en dat dan in de hanger drukken, maar in gedachten 'zie' ik het dan al gelijk misgaan.

- nienja
- Bead Fan
- Locatie:"ik heb getwijfeld over Belgie....." ergens in de Noorderkempen!
een vraagje
ik vraag me af wat bedoelen jullie nu met "kastjes" ???
als ik goed kan gokken is dat het omhulsel in metaal dan????
doei nienja
als ik goed kan gokken is dat het omhulsel in metaal dan????
doei nienja
"ik werd deze morgen wakker met de zon in mijn gezicht en een licht briesje bracht bloemen mee binnen"
met deze uitspraak worden vele creatie's geboren!!!
met deze uitspraak worden vele creatie's geboren!!!
- Daysleeper
- Bead Designer
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
wat dacht je van gewoon proberen voor ieder metalen onderdeel moet je het weer net iets anders doen. En het ligt er ook aan welke techniek van klei je gebruikt ook daar zal je iedere keer een andere manier voor moeten bedenken.
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
groetjes Ria