Buiten branden&Volcano
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Sanne, volgens mij staat in de regels dat een topictitel duidelijk moet maken waar het over gaat. Het gaat nu niet meer over buiten branden maar over de volcano en waar je die kunt kopen enz. Daar leek het mij handig om het topic te splitsen. Waar maak je je druk om zeg. Het is maar een voorstel. 

Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
- Mar-JoYa
- Moderator
- Contacteer:
Op deze manier kunnen we er dus drie topics van maken, 1 over het branden, 1 over de vulcano en 1 over het wel of niet splitsen......
Dames gewoon back on topic, dus over het branden. Meerdere topics gaan door het uitwisselen van informatie wel eens andere kant op. Uitwisselen van informatie is het doel van het forum. In de hoop dat iedereen er mee kan leven heb ik de titel aangepast naar buiten branden&Volcano en kan er in dit topic verder over deze zaken gepraat worden zonder verdere discussie

Dames gewoon back on topic, dus over het branden. Meerdere topics gaan door het uitwisselen van informatie wel eens andere kant op. Uitwisselen van informatie is het doel van het forum. In de hoop dat iedereen er mee kan leven heb ik de titel aangepast naar buiten branden&Volcano en kan er in dit topic verder over deze zaken gepraat worden zonder verdere discussie

ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ