Buiten branden&Volcano

Hier kun je vragen stellen over de verschillende soorten kralen en ook over het maken van kralen.
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » zo 17 jun 2007 13:55

:idea: Modjes: Misschien handig om dit topic te gaan splitsen? Het gaan allang niet meer over buiten branden.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Sanne
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Sanne » zo 17 jun 2007 14:50

La Bigiotteria di Esther schreef::idea: Modjes: Misschien handig om dit topic te gaan splitsen? Het gaan allang niet meer over buiten branden.
het is haar eigen topic en ze wil wat meer weten dus wat maakt het uit moet je 7 topics maken dan?

Anyway
Wat leuk dat je hem gaat halen, spannend!!! Haha
X Sanne
:flirt:

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » zo 17 jun 2007 14:58

Sanne, volgens mij staat in de regels dat een topictitel duidelijk moet maken waar het over gaat. Het gaat nu niet meer over buiten branden maar over de volcano en waar je die kunt kopen enz. Daar leek het mij handig om het topic te splitsen. Waar maak je je druk om zeg. Het is maar een voorstel. :roll:
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » zo 17 jun 2007 15:50

Op deze manier kunnen we er dus drie topics van maken, 1 over het branden, 1 over de vulcano en 1 over het wel of niet splitsen...... :wink:

Dames gewoon back on topic, dus over het branden. Meerdere topics gaan door het uitwisselen van informatie wel eens andere kant op. Uitwisselen van informatie is het doel van het forum. In de hoop dat iedereen er mee kan leven heb ik de titel aangepast naar buiten branden&Volcano en kan er in dit topic verder over deze zaken gepraat worden zonder verdere discussie slim2
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gesloten