Ja. Als je bij Suzanne in Nieuwegein gaat dan ben je 120 euro armer.nathalie_25 schreef:100 euro voor 4 uurtjes dus?
workshop gevolgd glaskralen maken in Heerhugowaard MET FOTO
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
-
- Bead Designer
- Contacteer:
- Bead Monster
- Contacteer:
Dat is niet duur. Zou ik doen, vooral omdat je zoals je al schreef voornamelijk een leuke dag wilt hebben.nathalie_25 schreef:Maar in Doesburg dus 85 euro voor een hele dag van 9 tot 5.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
-
- Bead Fan
- Contacteer:
Bij Beading.nl nog goedkoper! En ontzettend veel plezier gehad!
Prive workshop! MAX. 2 personen!
De workshop begint om 10.30 en eindigt rond 16.00
Locatie is in Lijnden dit ligt naast Badhoevedorp in Noord-Holland.
De prijs is € 60,- incl. materiaal, drinken en lunch.
En bij http://www.studiopresent.nl" onclick="window.open(this.href);return false; (zelfde docente)
Glaskralen zelf maken (dagdeel) Docente: Ingrid
Omschrijving: Tijdens deze workshop leer je je eigen glaskralen ontwerpen en maken!!! Tijdens de workshop leert Ingrid de basis technieken en maak je 20 á 25 kralen, afhankelijk van je eigen behendigheid. Op afspraak is er ook een workshop voor gevorderden mogelijk.
Aantal deelnemers: het minimaal aantal deelnemers is 3 en maximaal 5. Bij minder dan 3 deelnemers, plannen we een nieuwe datum in overleg. Vanaf drie deelnemers kunnen we een datum in overleg inplannen!
Duur: deze workshop duurt de hele dag en is geheel verzorgd.
Kosten: 80 euro pp.
Prive workshop! MAX. 2 personen!
De workshop begint om 10.30 en eindigt rond 16.00
Locatie is in Lijnden dit ligt naast Badhoevedorp in Noord-Holland.
De prijs is € 60,- incl. materiaal, drinken en lunch.
En bij http://www.studiopresent.nl" onclick="window.open(this.href);return false; (zelfde docente)
Glaskralen zelf maken (dagdeel) Docente: Ingrid
Omschrijving: Tijdens deze workshop leer je je eigen glaskralen ontwerpen en maken!!! Tijdens de workshop leert Ingrid de basis technieken en maak je 20 á 25 kralen, afhankelijk van je eigen behendigheid. Op afspraak is er ook een workshop voor gevorderden mogelijk.
Aantal deelnemers: het minimaal aantal deelnemers is 3 en maximaal 5. Bij minder dan 3 deelnemers, plannen we een nieuwe datum in overleg. Vanaf drie deelnemers kunnen we een datum in overleg inplannen!
Duur: deze workshop duurt de hele dag en is geheel verzorgd.
Kosten: 80 euro pp.
hoi fren,
door een collega van mij (die weet dat ik kralengek ben) op de hoogte gebracht van deze workshops. Ik weet zeker dat ik die in september ga volgen en dat ik dan verslaafd ben.
Wat ik me afvraag, aangezien jij ook starter bent, welke spullen heb jij besteld en waar etc? Ga je starten op een simpele hobby brander van de bouwmarkt? Of schaf je je meteen een dure aan? Ik wil zeker in het begin de kosten wat drukken en wat ervaring opdoen. Hoe ga jij het doen?
Minou
door een collega van mij (die weet dat ik kralengek ben) op de hoogte gebracht van deze workshops. Ik weet zeker dat ik die in september ga volgen en dat ik dan verslaafd ben.
Wat ik me afvraag, aangezien jij ook starter bent, welke spullen heb jij besteld en waar etc? Ga je starten op een simpele hobby brander van de bouwmarkt? Of schaf je je meteen een dure aan? Ik wil zeker in het begin de kosten wat drukken en wat ervaring opdoen. Hoe ga jij het doen?
Minou
creativiteit verrijkt je wereld
Dames, ook ik ben besmet met het virus
Ben nu al een tijdje bezig en het is echt heel erg leuk.
Even een tip over het volgen van een workshop. Let s.v.p. niet alleen
op de prijs maar ook op de inhoud. Vooral veiligheid staat voorop zoals het aanschaffen van een goede bril, ventilatie, koppelingen op gasfles e.d. Verder raak je er helemaal aan verslaaft!
Groetjes Sonja

Ben nu al een tijdje bezig en het is echt heel erg leuk.
Even een tip over het volgen van een workshop. Let s.v.p. niet alleen
op de prijs maar ook op de inhoud. Vooral veiligheid staat voorop zoals het aanschaffen van een goede bril, ventilatie, koppelingen op gasfles e.d. Verder raak je er helemaal aan verslaaft!
Groetjes Sonja
- Bead Monster
- Contacteer:

Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
Minou, je hebt een pb tje...kwebbel schreef:hoi fren,
Minou