Ik dacht dat het lessen waren die ze verkocht...vandaar dat ik dat dachtdekker schreef:waarom zou dat niet mogen? het lijkt mij een normale site met uitleg, zoals er zoveel zijn.Fluffie schreef:Die link mag je hier toch zomaar niet plaatsen?Of heb je daar toestemming voor gevraagd?Joska schreef:tadaaaaa
http://home.wanadoo.nl/takkezooi/page2.html" onclick="window.open(this.href);return false;
niet aanvallen bedoeld hoor, maar als het niet zou mogen wil ik graag weten waarom
swirl maken
Groetjes Anja
- Joska
- Bead Believer
- Contacteer:
Nou ik ben me van geen kwaad bewust wanneer iets te vinden is op internet compleet met uitleg mag je toch gewoon een link plaatsten? maar ik heb het even nagekeken en inderdaad heeft Karin zelf al eens een link van haar site hier neergezet, maar nogmaals als ik er iemand mee voor het hoofd gestoten heb of anderzins dan spijt me dat. Ik wilde geen kwaad bloed zetten maar alleen helpen.
Blijf jezelf, er zijn al genoeg anderen!
maar nogmaals als ik er iemand mee voor het hoofd gestoten heb of anderzins dan spijt me dat. Ik wilde geen kwaad bloed zetten maar alleen helpen.
Ik wist gewoon niet ,dat je dat gewoon zo mocht plaatsen ,vandaar mn vraag.Ik vind het vervelend dat dit hier achter weg is gekomen,dat was niet mn bedoeling!
Groetjes Anja
- flapflap
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Voor alle duidelijkheid: je mag in principe alles plaatsen, behalve dingen waar copyrights op rusten.
Dus bijvoorbeeld, iemand vraagt om een patroon en jij hebt dat in een boek staan, dan mag je dat niet inscannen en hier laten zien omdat jij EN Sandra daar problemen mee kunnen krijgen.
Maar als iemand tutorials of lessen online zet, om anderen te helpen, mag je dat best plaatsen.
Maar lees altijd even goed door wat je plaatst. Sommigen, vooral amerikaanse sites, zetten vaak in de kleine lettertjes zoiets als dat je het wel mag gebruiken maar vragen dan wel om ook terug te verwijzen (linken) naar hun site.
En het wordt over het algemeen gezien als netjes als je bij plaatjes e.d. vermeld van wie of waar je het vandaan hebt.
Dus bijvoorbeeld, iemand vraagt om een patroon en jij hebt dat in een boek staan, dan mag je dat niet inscannen en hier laten zien omdat jij EN Sandra daar problemen mee kunnen krijgen.
Maar als iemand tutorials of lessen online zet, om anderen te helpen, mag je dat best plaatsen.
Maar lees altijd even goed door wat je plaatst. Sommigen, vooral amerikaanse sites, zetten vaak in de kleine lettertjes zoiets als dat je het wel mag gebruiken maar vragen dan wel om ook terug te verwijzen (linken) naar hun site.
En het wordt over het algemeen gezien als netjes als je bij plaatjes e.d. vermeld van wie of waar je het vandaan hebt.
~Audrey~