fimokralen maken...

Hier kun je vragen stellen over de verschillende soorten kralen en ook over het maken van kralen.
char
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door char » za 06 mei 2006 20:42

Ria schreef:yuppers me ;) ik verkoop allerlei materiaal zowel om kralen te maken als om te gebruiken met kralen. Canemesjes, Klei, Basisklei, klei lessen(reclame mode off)

hahaha
Ik ben sinds de kralenmeeting helemaal in de ban van de fimoklei en wil graag meer leren. Ik heb al gemerkt dat een scherp mes onmisbaar is.
Ik heb vorige week op je site gezocht naar het canemes. Bij gereedschappen staat niks. Waar kan ik het vinden Ria ?
Groetjes,
Suzanne
Afbeelding

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » za 06 mei 2006 20:54

Char :) ze staan er wel maar op de klei afdeling onder messen en spatels.
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!

groetjes Ria

moniek81
Bead Fan

Bericht door moniek81 » do 01 jun 2006 09:07

in eerste instantie bedankt voor de tips die ik al heb gekregen... nu heb ik nog een vraagje! Is er een site die een duidelijke uitleg geeft over hoe je bepaalde fimo kralen moet maken?? Ik heb namelijk geen idee hoe dit allemaal werkt hihi of misschien een workshop in de buurt van den haag?

moppie
Bead Believer

Bericht door moppie » do 01 jun 2006 10:35

hey hey ik heb veel geleerd van
http://www.fimosieraden.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; hier staan mooie lesjes op en als je de basistechieken kan dan kan je veel kanten op ,, hoor mij ben ook nog maar juist bezig hoor lolol
liefs nan :oops:
groetjes uit belgie ,, liefs moppie

moniek81
Bead Fan

Bericht door moniek81 » do 01 jun 2006 11:37

das idd een handige site dank je wel! Ik ken alleen ook de basis dingetjes ook nog niet ik heb nog nooit met fimo gewerkt hihi maar goed ik denk dat ik gewoon maar eens moet gaan beginnen! van het weekend misschien wel tijd! ff langs de pipoos voor klei :D

char
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door char » do 01 jun 2006 20:46

moniek81 schreef:das idd een handige site dank je wel! Ik ken alleen ook de basis dingetjes ook nog niet ik heb nog nooit met fimo gewerkt hihi maar goed ik denk dat ik gewoon maar eens moet gaan beginnen! van het weekend misschien wel tijd! ff langs de pipoos voor klei :D
Het allereerste basisbeginsel van fimo is:
klei kneden en warm maken met je handen !
Dan pas beginnen.
Groetjes,
Suzanne
Afbeelding

moniek81
Bead Fan

Bericht door moniek81 » vr 02 jun 2006 07:23

ohw als dat alles is moet het zeker gaan lukken zaterdag ga ik ff naar de stad om klei te kopen en dan heb ik vast wel ergens tijd ook al heb ik veel te doen het weekend! Ik heb er al helemaal zin in!

Gesloten