Hier kun je vragen stellen over de verschillende soorten kralen en ook over het maken van kralen.
-
Fleur
- Bead Producer
-
Contacteer:
Wat kan ik met deze kralen?
Bericht
door Fleur » do 14 aug 2003 08:02
Hallo allemaal,
Een tijd geleden heb ik bij een wedstrijd van de Viva een sieradenset van Swatch gewonnen( oorbellen en ketting). Toen ik het thuisgestuurd kreeg bleek het helemaal mijn smaak niet te zijn ( ik had vooraf geen foto gezien). Het ligt hier nu maar in de kast en eigenlijk wil ik het hergebruiken en anders wil ik er iemand anders blij mee maken. Heeft iemand hergebruiktips?
Ik zal even een foto plaatsen
Alvast bedankt

Groetjes Marije
-
hennie
- Bead Hysteric
-
Contacteer:
Bericht
door hennie » do 14 aug 2003 08:54
je zou het misschien als "kapjes" kunnen gebruiken, boven en onder een kraal, zodat het mooi om een kraal heen sluit. Of als hanger : 1 kapje, eronder een kraal en dan veel sliertjes met kleine kraaltjes, of 2 kapjes tegen elkaar, zonder kraal ertussen. Gewoon mee beginnen te "spelen" dan zie je steeds meer mogelijkheden.
Hennie

-
Simone
- Bead Starter
Bericht
door Simone » vr 15 aug 2003 08:04
Hi,
Ik sluit mij helemaal bij Hennie aan. Gewoon uitproberen en voor je het weet heb er een mooi sieraad van gemaakt.
Soms weet ik van gekkigheid niet welke kralen ik moet gebruiken ('k heb er zoveel) en dan begin ik gewoon en er komt altijd iets moois tevoorschijn!
Succes!!
Groetjes Simone
-
Pandora
- Bead Discoverer
-
Contacteer:
Bericht
door Pandora » zo 17 aug 2003 12:55
Ik kan geen nieuwe tip verzinnen, maar snap wel dat je er iets anders van wil maken....wat een vreselijke dingen zeg!

-
Fleur
- Bead Producer
-
Contacteer:
Bericht
door Fleur » zo 17 aug 2003 12:56
Pandora schreef:Ik kan geen nieuwe tip verzinnen, maar snap wel dat je er iets anders van wil maken....wat een vreselijke dingen zeg!

hahahahaha......Dat vind ik dus ook

Maar ik geloof zelfs dat ik die krengen te lelijk vind om her te gebruiken, dusse iemand interesse?

Groetjes Marije
-
anna
- Bead Anonymous
Bericht
door anna » zo 17 aug 2003 14:57
Hoi Marije,
zo op het eerste gezicht ziet het er idd een beetje vreemd uit, maar aangezien in wel een Swatch freak ben, als je er niks mee doet, houd ik me aanbevolen..
Liefs Anna Teresa
Ik blijf maar rijgen.............
-
Susan
Bericht
door Susan » zo 24 aug 2003 10:37
Als ik van mijn kralen af wil, zet ik ze gewoon op Marktplaats.nl of eBay. Lukt niet altijd, maar is altijd beter dan ergens in een hoek gooien
Groetjes, Susan.
-
Fleur
- Bead Producer
-
Contacteer:
Bericht
door Fleur » zo 24 aug 2003 10:39
Susan schreef:Als ik van mijn kralen af wil, zet ik ze gewoon op Marktplaats.nl of eBay. Lukt niet altijd, maar is altijd beter dan ergens in een hoek gooien
Groetjes, Susan.
Ze staan op marktplaats maar heb nog geen reactie gekregen..
Denk dat iedereen ze lelijk vindt

Groetjes Marije